Усилитель Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Eu mai am o idee , partea de sus a suspensiei ( telescop/arc ) are o bobina , cea de jos un magnet puternic sau electromagnet ,la denivelarile de la noi produce o gramada de curent....plus datorita franarii electromagnetice se imbunatateste amortizarea telescopului..... Link spre comentariu
d2134 Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Acum 9 minute, informer a spus: Franarea regenerativa incearca sa recupereze aceasta energie. ...si reuseste! dar nu mai mult de cit arata cifrele (8kWh/100km de drum parcurs in regim destul de dur). O masina care parcurge distanta din punctul A in punctul B fara sa isi modifice viteza va consuma si ea energie din baterie, e drept ca mai putin decit una care intre cele doua puncte opreste. Frinarea regenerativa are avantaje: - recupereaza din energie, - emuleaza frina de motor, dar are si dezavantaje: - complica instalatia, - solicita suplimentar motorul si bateria, - induce soferului impresia, falsa, ca poate conduce agresiv fara costuri suplimentare. Link spre comentariu
maxente Postat Martie 7, 2020 Autor Partajează Postat Martie 7, 2020 Acum 5 ore, adrian_pic a spus: Asta va place: Ce sa faci cu ea ? Pe asta n-o sa o vezi produsa in sute de mii de exemplare sa o cumpere tot omul. E la fel ca taycanu ala, facuta doar sa ni se demonstreze ce jmekeri sunt unii. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Daca am citit bine vor fi .... 5 exemplare , pentru inceput. Cant o sa ajunga la pret de roaba .... o sa faca si ei mai multe exemplare. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 (editat) Acum 2 ore, Sharky a spus: Cand ai o baterie de 50-60kWh nu prea tragi tu asa curenti mari din ea cat sa o strici. Ca nu esti pe circuit sau pe o autostrada de germania... Abuzu e de la caldura si starea de incarcare maxima, lucruri cam greu de evitat. Pai si incalzirea de unde provine, nu din curentii mari de descarcare? Cind un pirlit de I3 sccelereaza de te baga`n scaun nu sint curenti mari, la o Tesla de 200KW motor oare cum o fi? Aia de impuls de accelerare de niveleaza cu supercapacitori, Leaf era vestit ca omoara bateria mai repede deoarece nu`i avea. Editat Martie 7, 2020 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
adrian_pic Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 (editat) Eeeee, eu cand am intrebat daca autobuzele electrice au zvac la plecare, toti au sarit pe mine, da astia cu i3 au voie sa te bage in scaun, de Tesla nici nu mai spun ca in aia iti inghiti limba . Oricum asta se poate rezolva din cateva click-uri: ai depasit 50km/h ... la sfarsit de saptamana primesti "felicitare" acasa. E clar ca acum se stie exact pe unde ai mers masina si cu ce viteza ai rulat. Deci nu mai ramane de implementat decat partea cu "felicitarea" saptamanala, ca daca se vrea lunara .... nu mai are nici de paine soferul! Editat Martie 7, 2020 de adrian_pic Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Si ce are una cu alta? Unu`i autobuzul, alata e masina, si da, zvic are si tramvaiul sau troleul sau de astea s`a uitat?? Nimereai un vatman tolomac te punea in cur urgent la acceleratie! Link spre comentariu
adrian_pic Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 (editat) Acum 39 minute, Ion_Bumbu a spus: Si ce are una cu alta? Unu`i autobuzul, alata e masina, si da, zvic are si tramvaiul sau troleul sau de astea s`a uitat?? Nimereai un vatman tolomac te punea in cur urgent la acceleratie! Pai sa dea lege sa nu plece lumea cu zvac de pe loc! (ca-i tramvai, autobuz, troleu sau masina ielectrica) Pericolul la tramvai era la franare! Am avut un coleg ... care a ramas singurul in picioare dintre toti pasagerii care se tineau de bara, dupa ce tolomacul a pus frana. Frana era .... naprasnica! Editat Martie 7, 2020 de adrian_pic Link spre comentariu
Sharky Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 (editat) Legat de regenrare: Cat iti ia sa te opresti, atata iti ia si sa pornesti. ASta cu randament ideal. Evident intra pierderile, ideea e sa recuperezi ceva. Mai urci un deal, mai cobori o vale. IAr la toyota mai tii motoru in zona mai buna, avant un CVT legand motorul termic si cele doua motoare/generatoare printr-un mecanism asemanator diferentailului. Important e ca merge. plus pornirile de la semafor, nu mai ai nevoie sa tii motoru la relanti, etc etc. Ceva tot scoti, cu o benzina de 1L aspirata nu scoti consumu ala, si nici nu ai sprint la pornirea de pe loc. Dapoi cand imperechezi un motor de 3L benzina cu un motor electric, acolo iese economia adevarata, si ai si cai... Legat de telescoape electrice, audi au facut asta, dar mare lucru nu incarci cu ele. Acelasi rationament de mai sus. LEgat de curent, da, curentii sunt mari, dar si bateria e MARE si tensiunea pe ea e mare. Nu se incalzeste la mers normal. Cine face raliu o face pe buzunaru lui. Se incalzeste stand in soare. IAr de aia nu ai cum sa te feresti. Editat Martie 7, 2020 de Sharky Link spre comentariu
adrian_pic Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Acum 14 minute, Sharky a spus: Legat de telescoape electrice, audi au facut asta, dar mare lucru nu incarci cu ele. Acelasi rationament de mai sus. Pai normal, nu au facut testele in Iasi! Link spre comentariu
Sharky Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Ai si la oprire si franare...cred ca mai mult decat la gropi. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 (editat) Daca se foloseste franarea regenerativa, amplitudinea la cursa amortizorului este mica. Doar daca se franeaza brusc .... ai cat de cat o amplitudine. Prin Iasi cand un amic ma ia cu masina de serviciu .... aud si cum ajunge telescopul la capat de cursa (odata a strambat si o janta si a ciupit cauciucul la intrecere cu un taximetrist). Iarna cand era zapada si nu stia cam pe unde era bordura .... a sarit masina de bot in sus de zicea ca nu mai pleaca cu ea de acolo. P.S. Eu glumesc relatand intamplari reale dar sunt constient ca aceste evenimente sunt 0.0000 .... 1% Eu ma bucur ca cercetarea isi face treaba. Ce ma enerveaza ca toyota prius a fost scumpa si .... tot scumpa a ramas , desi nu au adus imbunatatiri. Editat Martie 7, 2020 de adrian_pic Link spre comentariu
Усилитель Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Eu ma gandesc la oscilariile in mers normal, nu la franare..... Tot timpul produce curent.... Link spre comentariu
informer Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Acum 2 minute, Усилитель a spus: Eu ma gandesc la oscilariile in mers normal, nu la franare..... Tot timpul produce curent.... Acu` numa` sa nu vreti sa puneti si la arcurile de la pat... 1 Link spre comentariu
adrian_pic Postat Martie 7, 2020 Partajează Postat Martie 7, 2020 Acum 12 minute, informer a spus: Acu` numa` sa nu vreti sa puneti si la arcurile de la pat... De ce nu??? Doar ne intereseaza recuperarea energiei!!! Nu conteaza de unde ci cata energie se poate recupera! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum