Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Acum 4 ore, sesebe a spus:

 

Este citat din postul tau.

Acum vrei sa spui ca eu l-am logat pe contul tau si am facut postarea in numele tau?

Mai gindeste-te !

 

 

NU! Dar nu eu am spus ceea ce susții tu...e doar interpretarea ta!Deci, e ”tâmpenia” ta ...

Link spre comentariu
Acum 59 minute, ratza a spus:

Sper că nu era Capri! Maşina aia era o bijuterie, cu toată ura pe care o am eu faţă de Ford.

Nu, era Granada 2.3 / V6. Motorul aproape identic  cu cel de Capri. Granada avea aprindere electronică, spre deosebire de Capri.

Mașina mare, de familie (genul de auto pe care l-am preferat intotdeauna).

În oraș consuma cam 14 ... 15 l / 100 km, in afară 10 ... 11 dacă nu treceam de 120 km/h. Azi i-aș fi băgat instalație GPL, spre bucuria buzunarului personal și a ecologiștilor :)

..............

Nu știu de unde vine aversiunea față de Ford , bănuiesc din experiența dvs. cu modele (mult) mai actuale,  dar în 7 ani de exploatare a acelui Granada am schimbat doar o pompă de apă și cuzineții axei cu came (în afară de consumabile- plăcuțe de frână, filtre, baterie, cauciucuri pe care le schimbi la orice mașină).

Mașina a fost fabricată în '79, eu am exploatat-o după ' 99 ... intr-adevăr ,  avea doar 70 kkm la bord când am cumpărat-o.

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Candva era o straduinta sa faci masina cat mai buna , calitatea si durabilitatea ducand la marirea renumelui marcii , acum sunt produse  de consum , sunt deja asa facute sa mearga 150 000Km , sa treaca garantia , si rugina sa nu apara cam in 6 ani.......respect pt micile exceptii .Am avut in anii 90 Ford Capri , era  "mustangul "pt europeni  , Opel a raspuns cu Manta....Interesant Fordul avea motor de 2000cmc in 4 si 6 cilindrii , cel cu 6 consuma mai putin , era mai reusit , cu toate ca fizic frecarile sunt mai mari ....

 

Nenea Musk are probleme , al doilea Starship , (nava spatiala  pt calatorii in spatiul cosmic , vizeaza/viseaza si planeta Marte ....) a sarit in aer cu toate ca a declarat ca au invatat din prima si au facut modificarile de rigoare......

 

Citroen scoate o mica masina electrica Ami One  , in Franta se poate conduce de la 14 ani ,in restul de la 16 , categoria moped ......se va putea si inchiria pt o suma chiar mica .

31803069_effc90ac3ec9e70f6e0e3570b5a27de

 

Masina supersport hybrid Czinger 21C  spulbera toate recordurile actuale .........

31814075_d9c358f1b988e4735b1cb13d1e4044c

 

General Motors vinde divizia de dezvoltare Diesel.....

Editat de Усилитель
Link spre comentariu

Dupa parerea mea (c),  masinile actuale, asa "de consum" cum sunt ele, sunt mult mai fiabile decat cele "vechi si bune". Numai c-au disparut diferentele (frapante) intre marci. De, acum toate marcile au linii robotizate, cu precizie de prelucrare de cateva ori mai buna decat acum 30 de ani, cu materiale/tratamente mai bune, cu...

In acelasi timp a crescut complexitatea, ca sa impace cerintele contradictorii, ca de, trebuie sa consume putin si sa nu polueze, si in acelasi timp sa mearga din ce in ce mai repede si sa ofere din ce in ce mai  mult confort.

Editat de Liviu M
Link spre comentariu
Acum 11 ore, Усилитель a spus:

Candva era o straduinta sa faci masina cat mai buna , calitatea si durabilitatea ducand la marirea renumelui marcii , acum sunt produse  de consum , 

 

Subscriu. Mărcile care și azi sunt considerate "de tradiție" și-au impus respectul în lumea automobiliștilor cu multe decenii in urmă, tocmai prin calitate și  fiabilitate. Acum au devenit produse de consum și voi explica mai jos "de ce".

 

Acum 11 ore, Liviu M a spus:

Dupa parerea mea (c),  masinile actuale, asa "de consum" cum sunt ele, sunt mult mai fiabile decat cele "vechi si bune". 

 

Dacă iei in considerare faptul că motorul unui (exemplu) Ford de acum 40 de ani începea să "ciupească ulei" după 150 ... 200 k km (deci era uzat), iar motorul unui Ford din epoca modernă nu consumă ulei nici după 350 k km (am exemplu la firmă) , ai dreptate. Din acest punct de vedere a crescut fiabilitatea. Materiale/tratamente mai bune la mecanismul motor propriu-zis.

 

Dar dacă realizezi că la Ford-ul "modern" schimbi/repari o grămadă de anexe ale motorului (sau ale mașinii) în acest interval, necesități care apăreau mult mai rar la modelele de acum 40 de ani, vei ajunge la concluzia că Ford-ul vechi era mai prietenos cu buzunarul proprietarului, care l-ar considera (logic) mai fiabil.

 

De aceea zic că mașinile de azi sunt "de comsum". Adică trebuie să bagi des mâna în buzunar. Iar la câtiva ani trebuie să o schimbi, că apare ceva nou și/sau te constrânge legislația in domeniul poluării, etc ...

Link spre comentariu
Acum 1 oră, +_Florin_+ a spus:

necesități care apăreau mult mai rar la modelele de acum 40 de ani,

Cu ce viteze, ce confort si cat de curat mergeai cu Fordul de acum 40 de ani?

 

Link spre comentariu

@SharkyPăi momentan la noi te poți plimba și cu Pobeda în jurul "Intercontinentalului", nu-i bai,  dar ăștia tot ne amenință cu taxe și constrângeri, mă refeream la (posibila) viitoare legislație. 

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu
Acum 1 oră, +_Florin_+ a spus:

Dar dacă realizezi că la Ford-ul "modern" schimbi/repari o grămadă de anexe ale motorului (sau ale mașinii) în acest interval, necesități care apăreau mult mai rar la modelele de acum 40 de ani, vei ajunge la concluzia că Ford-ul vechi era mai prietenos cu buzunarul proprietarului, care l-ar considera (logic) mai fiabil.

Eu Ford n-am avut (stiu ca dumneavoastra iubiti tara de origine si poate d-aia :) discutati despre ele) in schimb io m-am "dat", cum zicea un coleg d-aci de pe forum, cu masinile nemtesti. Am avut de la Golf 1 fabricat in 79 pana la Passat-u` asta ultimu` care nu mai ii chiar nou, fiind fabricat la sfarsitu` lu` 2011, mai multe masini toate VW. NU AM CONSTATAT ca a trebuit sa schimb mai multe pe masura trecerii anilor, DIN CONTRA, la Golf 1 am schimbat mult mai multe decat de ex. la Passat-u B3 pe care l-am folosit aproape 10 ani. Asta ca sa nu pomenesc de Lada sau Dacia dinainte....

 

Banuiesc c-ati auzit macar intamplator despre ce se spune apropo de Opel si Ford... iar despre fiabilitatea masinilor fratuzesti si italiene, am mai vorbit.... Poate ca-i un subiect de "misto", precis nemtii nu mai is ce-au fost dar atunci m-as orienta pe japoneze... :rade: 

Editat de informer
Link spre comentariu
Acum 9 minute, Liviu M a spus:

Cu ce viteze, ce confort si cat de curat mergeai cu Fordul de acum 40 de ani?

 

 

Cu 50 - 60 in oraș (o călcam mai tare prin pasaje, se auzea mișto zgomotul "de buceag" al motorului :)) iar afară cu 80 ... 120 km/h, funcție de categoria de drum și situație (ca și acum).

Da, apropo de confort, atunci n-aveam AC (acum m-ar durea chestia asta, atunci nu), n-aveam geamuri electrice, navigație și alte minuni actuale, dar ca spațiu nu era cu nimic mai prejos, stăteam la volan "ca boieru' " (am 1.90 inăltime) iar pasagerii din spate puteau sta "picior peste picior" dacă doreau ... in fine, oi fi eu nostalgic și subiectiv :rade:.

Curat... cât putea fi de curat (ecologic) un V6 de 2.3 l pe carburator. Măcar nu era Diesel ...

 

Link spre comentariu

@informer  , fiecare apreciază mașinile  funcție de ce "se aude" dar mai ales funcție de experiențele personale și nimeni nu deține adevărul absolut. Eu mi-am spus părerea bazată pe propria experiență. 

Am avut multe mașini (nu numai Ford, ăla l-am avut demult), inclusiv germane (mertz 280 S, 230 E, actualmente o "bavareză"  de 2.8), italiană (Fiat 131 Supermirafiori 2.0 DOHC), Dacia break din "99 - singura mașină luată de nouă, zero km, am în curte și un Cielo (al soției) care arată/funcționează suficient de bine incât nu vrea să renunțe la el :).

 

 

Link spre comentariu

" parerea mea personala e ca ford germania facea forduri mai bune decat fordurile americane. "

Pâna când s-a hotarât ca toata Fordurile din lume trebuie sa arate, sa fie dotate, sa functioneze si sa tina la fel. Se cheama aducerea la cel mai mic numitor comun. A nu se confunda cu notiunea matematica cu nume asemanator.

Editat de franzm
Link spre comentariu

Aprecierile sunt intr-adevar subiective.

Am mai scris p-aci, circuland f. mult cu taxiul intr-o vreme, am intrebat toti soferii ce parere au despre masina pe care o conduc.

Cu F. MICI exceptii, toti, indiferent de masina, erau f.f. multumiti... :rade:.

Editat de informer
Link spre comentariu
Acum 43 minute, informer a spus:

Aprecierile sunt intr-adevar subiective.

Am mai scris p-aci, circuland f. mult cu taxiul intr-o vreme, am intrebat toti soferii ce parere au despre masina pe care o conduc.

Cu F. MICI exceptii, toti, indiferent de masina, erau f.f. multumiti... :rade:.

Pai ce te-ai fi asteptat sa-ti spuna? Adevarul? :rade:

Toti dupa 300.000km nu au schimbat decat consumabile, in rest totul este original! Unul nu am vazut sa spuna altceva!

Eu feedback real am doar de la cunoscutii care au masini de servici. Au grija de masini, dar tot mai schimba amortizoare, bielete, ambreiaj pe la 150k daca nu si mai repede. La unii le zornaie lantul de la distributie si inainte de 100k sau au probleme cu turbina si papa ulei. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări