Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Acum 32 minute, adrian_pic a spus:

Eu intodeauna am vazut in patron cel mai mare dusman al meu!

Off topic: as vrea sa-ti amintesc asta cu ocazia deschiderii primei tale firme... :rade:

Link spre comentariu

MAre lucru, pai nu au fost accidente din cauza self driving? care nu e de fapt self driving, e doar asistenta, soferul esti tu.

Semnele citite se pot compara, nu uita ca waze si alte soft-uri existente cam stiu limitele de viteza si te avertizeaza cand depasesti limita.

Si toyotele recunosc semnele, si asta intra pe modelele ieftine.

 

Cand e ceva legat de tesla se cam da lumea cu fundu de pamant si urla cat is de discriminati, cum lumea se leaga de ei.

Firmele cu istorie in spate au trecut de n ori prin asta, n-au disparut, merg mai departe.

Link spre comentariu
Acum 12 ore, adrian_pic a spus:

Au cautat

Tu esti serios cu postul asta? Parca citesc o Scanteia de pe vremuri, pe bune!

Si sorry, nu poti disocia Tesla de Musk. Fara Musk nu exista Tesla.

 

Link spre comentariu

Cred ca da, PT CA sistemul ala se bazeaza pe faptul ca tu apesi pe acceleratie si esti in masina supervizand procesul.

Deci tu esti de vina, nu sistemul in caz de ceva. La fel si la self driving, nu e vandut ca un sistem autonom, e doar un ajutor, seful esti tu, responsabil peste el esti tu.

Chiar daca nea musk se lauda ca self driving its here ca sa antreneze cat mai multa lume in acest trend, cand semnezi contractu si citesti legile, e cu totu alta poveste.

Editat de Sharky
Link spre comentariu
Acum 40 minute, Liviu M a spus:

Tu esti serios cu postul asta? Parca citesc o Scanteia de pe vremuri, pe bune!

Si sorry, nu poti disocia Tesla de Musk. Fara Musk nu exista Tesla.

 

Eu stiu ca in Vest nimeni nu lucreaza gratis. Deci cine i-a platit pe cei de la McAfee? Cei de la Tesla sau de la MobilEye EyeQ3? Nu, ca daca ii plateau nu aparea articolul. Atunci i-a platit concurenta, nu? Daca i-a platit concurenta, tot ce am scris ramane in picioare. 

 

Da, este dureros ca angajatii de la Tesla ii fac P(a)ula mare lui musk, dar astept sa se ridice puternic concurenta! Eu astept concurenta sa nu investeasca bani in articole care defaimeaza sau denigreaza muncar unor oameni de exceptie ci sa investeasca in tineri specialisti pe care sa ii motiveze salarial ca sa poata sa obtina rezultate si asa sa il muste de cur pe musk. musk si altii sunt cretini, deci este legitima dorinta lor de defaimare si denigrare (ce te poti astepta de la cretini?), dar oamenii inteligenti nu au voie sa accepte sa dea la gioale colegilor lor (care nu vor putea face niciodata ceva perfect, ca nu exista perfect pe lumea asta). 

 

  

Acum 19 minute, Sharky a spus:

Cred ca da, PT CA sistemul ala se bazeaza pe faptul ca tu apesi pe acceleratie si esti in masina supervizand procesul.

Deci tu esti de vina, nu sistemul in caz de ceva. La fel si la self driving, nu e vandut ca un sistem autonom, e doar un ajutor, seful esti tu, responsabil peste el esti tu.

Chiar daca nea musk se lauda ca self driving its here ca sa antreneze cat mai multa lume in acest trend, cand semnezi contractu si citesti legile, e cu totu alta poveste.

Vad ca au mai avansat astia cu parcarea (clipul pare din 2017):

 

Editat de adrian_pic
Link spre comentariu

sigur treaba aia e aplicabila in zone reglementate si care probabil vor fi controlate, nu pe drumuri publice sa iti traga parcari laterale.

Ar fi o treaba buna sa se faca parcar NUMAIi pt masini automate. Acolo nu vei vedea masini parcate pe 2 locuri sau la distanta prea mare una de alta, deci spatiul e folosit eficient.

Interventia umana doar in caz ca se blocheaza una. Ceva sistem failsafe de coliziune tot poate fi facut, iar la 5kmph pagubele sunt mici.

 

Ce ai acum pe multe masini, de la un banal ford focus la un mertzan dinala e parcarea automata, tu accelerezi el invarte de volan.

Iar aici e clar cine e scos vinovat in caz de ceva.

 

La tesla summon tu tii apasat butonu pe telefon si masina misca, ai luat degetul de pe buton, masina se opreste.

Deci tot tu o comanzi.

Link spre comentariu
Acum 2 ore, adrian_pic a spus:

Atunci i-a platit concurenta, nu?

Nu neaparat. Eu stiu firme din vest care colaboreaza cu/ajuta posturi TV sa-si faca emisiuni despre diverse produse de pe piata (roboti de bucatarie, bormasini...). Postul TV pune la dispozitie bunurile de testat, firma pune la dispozitie atelierul/laboratorul/oamenii pentru teste si... iese articolul.

Postul TV castiga audienta, firma castiga vizibilitate/reclama gratis si ambii-s fericiti.

N-ai de unde sa stii care-s dedesubturile articolului Insider.

Iat limbajul (patronii cretini si muncitorii de exceptie asupriti de primii *) ) tot a Scanteia seamana.

 

*) De parca-i impiedica cineva sa se facca patroni de exceptie.

Editat de Liviu M
Link spre comentariu

Sunt firme care certifica siguranta autovehicolelor de ex TUV. Acolo cred ca se duc firmele sa plateasca o evaluare. 

Limbajul numai de injiner nu e. Nici macar de proletar.

Link spre comentariu
Acum 3 ore, adrian_pic a spus:

Eu astept concurenta sa nu investeasca bani in articole care defaimeaza sau denigreaza muncar unor oameni de exceptie ci sa investeasca in tineri specialisti pe care sa ii motiveze salarial ca sa poata sa obtina rezultate si asa sa il muste de cur pe musk. musk si altii sunt cretini, deci este legitima dorinta lor de defaimare si denigrare (ce te poti astepta de la cretini?), dar oamenii inteligenti nu au voie sa accepte sa dea la gioale colegilor lor (care nu vor putea face niciodata ceva perfect, ca nu exista perfect pe lumea asta).

Nu stim cine si de ce i-a platit pe cei trei. Asa ca orice aluzie la concurenta tot denigrare se cheama. Si daca nu mai avem voie sa evaluam si la nevoie sa criticam rezultatele celorlati, cum asiguram progresul? Sau aceasta critica este permisa numai într-o directie anume? Parca am mai trait într-o societate asemanatoare. PS: Vad ca au fost colegii mai rapizi. Avantajul vârstei.

Si da, concurenta investeste în tineret, le sponsorizeaza studiile, le ofera ocazia sa câstige experienta si sa se afirme. Stiu ce vorbesc, am un copil în aceasta situatie si am ajuns sa-i cunosc colegii de scoala, toti cu contracte de sponsorizare a studiilor, cu stagii în strainatate (SUA, Australia, China, Japonia) platite de firmele ce-i sponsorizeaza.

Editat de franzm
Link spre comentariu
Acum 1 oră, Liviu M a spus:

Nu neaparat. Eu stiu firme din vest care colaboreaza cu/ajuta posturi TV sa-si faca emisiuni despre diverse produse de pe piata (roboti de bucatarie, bormasini...). Postul TV pune la dispozitie bunurile de testat, firma pune la dispozitie atelierul/laboratorul/oamenii pentru teste si... iese articolul.

Postul TV castiga audienta, firma castiga vizibilitate/reclama gratis si ambii-s fericiti.

N-ai de unde sa stii care-s dedesubturile articolului Insider.

Ce televiziune poate pune la dispozitie cateva masini Tesla (din 2016 si din cele actuale) doar pentru ca aia sa se apuce sa caute un "bug"? :rade:

Din audienta acelui episod la TV nu se poate acoperi costul acelor masini Tesla. Apoi dupa cum vezi nu a fost prezentat asa ceva la TV ci pe un site ca .... nimeni nu stie cum reactioneaza dobitocul de musk! Poate sa ceara daune enorme pentru denigrare. 

 

Legat de patroni cretini ... eu o spun din experienta (nu-mi ajung degetele de la cele doua maini sa ii numar). Mi-as fi dorit sa dau peste un patron cu fata umana (as fi acceptat si salar mai mic pentru ca sigur castigam la nivel de confort psihic .... degaba iei banul daca il iei si cu 1 kg de nervi zilnic)  dar .... poate sunt eu ghinionist. :d

Link spre comentariu
1 oră în urmă, franzm a spus:

 Si daca nu mai avem voie sa evaluam si la nevoie sa criticam rezultatele celorlati, cum asiguram progresul? Sau aceasta critica este permisa numai într-o directie anume? Parca am mai trait într-o societate asemanatoare. 

Am cativa ani triti prin Vest si am prins cateva incidente (de fapt accidente soldate cu morti) si am urmarit sa vad evolutia dupa aceste incidente. La ei dupa un incident major, se face o comise, se ancheteaza si apoi se prezinta minim o solutie care apoi este aplicata pentru ca incidentul (sau accidentul) sa nu se mai repete). Pericole sunt la tot pasul, nimeni nu baga bani in "specialisti" ca sa le gaseasca si sa se ia masuri. Daca in cazul de fata masinile Tesla timp de 4 ani nu au avut nici un accident datorita acestui "bug" ce rost mai are articolul? Foaie verde batz, n'ai de treaba fatzi? Sunt cyber atacuri cacalau si astia de la McAfee mor de grija masinilor Tesla care accelereaza daca un dobitoc vine si lipeste benzi adezive pe un indicator de viteza. Am mai spus: adaptive cruse control tine masina sub control. Testul a fost efectuat pe tapsan in asa fel incat gps-ul de pe Tesla sa nu poata fi folosit. De ce nu au facut testul asta pe o strada? Pentru ca masina nu accelera! Masina nu se ghideaza doar dupa panourile ce indica viteza ci si dupa hartile care au limitele de viteza. 

Daca intru acum pe Google Maps si fac un traseu, imi sunt prezentate si reparatiile care se fac pe anumite tronsoane de drumuri! Deci nu cred ca Tesla nu tine cont de aceste informatii. 345608522_Screenshot2020-02-23at15_13_15.thumb.png.51c0a4cfa8c21473815df251ddad9c29.png

 

 

 

Editat de adrian_pic
Link spre comentariu

Acum am citit un articol interesant, despre bateriile masinilor: incarcatul 100% dar mai ales descarcatul la 0 dauneaza cel mai grav, precum si temperatura mare sau negativa. In primul caz s-a găsit solutia managementului electronic, incarcarea si descarcarea sunt limitate, deci cand arata plin este incarcat 90%, iar cand gol atunci inca bateria are 12 % dar nu te lasa sa-i folosest.. 

Se mentioneaza ca producerea unui Kw de curent se face cu eliminarea de 256 gr Co in tarile mai eco si 365 in ceva mai slabutze. 

Link spre comentariu

" Pericole sunt la tot pasul, nimeni nu baga bani in "specialisti" ca sa le gaseasca si sa se ia masuri. " Ba da. Societatile de asigurare. Pt. ca ele trebuie sa dea banul în caz de ceva (în Germania pâna la 15 milioane pentru un accident rutier). Si dupa cum am mai spus, nu s-au manipulat numai indicatoare de limitare a vitezei.

Pe de alta parte, aceste sisteme trebuie cumva omologate si integrate în cadrul organizatoric si legislativ al tarilor unde se doresc a fi folosite. Cum facem treaba asta? Pe cuvântul de onoare a lu Muschiu? (Crede si nu cerceta.) Sau cercetam toate lucrurile si le retinem pe cele bune? Cum vreti sa îmbunatatim un sistem (despre care chiar dvs ati afirmat ca nu poate fi perfect) daca nu avem voie sa-l cercetam, sa-i cautam punctele slabe pentru a le elimina?

Va mai aduceti aminte de testul la care a fost supus clasa A la începutul anilor '90? Desi nu avusese loc nici un accident dupa scenariul propus de acei jurnalisti si masina se comporta exemplar la coliziuni. Dar producatorul a luat masuri si a introdus ESP la toate masinile sale. Se mai vând azi masini noi fara ESP în Europa?

Editat de franzm
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări