Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Am pus si eu in data de 15-16Dec, carbune si hidrocarburi fac cam 40%, e chiar ok cai si raport zic eu. In etapele de varf de consum carbunele si HC ating maxime.

Apa merge in contratimp cu eolianul.

Eu de aici trag concluzia e ca de peste noapte lumea o da pe bulectrice consumu de carbune si HC ar creste.

Nu de alta dar eolianul ala daca ar putea in mod sigur ar bate mai mult ca si carbunele, apa la fel, dar din pacate nu avem nici atatea vanturi (doar ecologiste) si nici atatea ape.

Link spre comentariu

Au gaz. 

Pana la urma noi nu stam asa rau, avand in vedere ca alte tari sunt mai dezvoltate economic.

Polonia e praf, dar asta s-a mai zis, acolo e mai eco sa conduci masina dizeeel, decat electrica.

Link spre comentariu
La 04.12.2019 la 13:18, Усилитель a spus:

 

 

Am vazut tot asa un calcul facut de nemti pt masina + acumulator , era de speriat .......( extrema cealalta.....)

LIKE

La 28.11.2019 la 9:12, informer a spus:

Contraziceti-ma va rog daca gresesc dar din ce stiu eu piesele gen capota, aripa etc. nu au rol de protectie in caz de accident ci sunt cu rol estetic, aerodinamic, protectie fata de intemperii etc.

Deci e ceva rau ca sunt din plastic, fibra sau altceva in afara de tabla?

In vremurile astea se discuta si de protectia pietonilor in caz de impact.

Link spre comentariu
La 01.01.2020 la 18:40, Thunderer a spus:

EPsgAiE_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

 

Cred ca e evident acuma unde stam.

Este importanta si cantitatea, de exemplu la Germania dezastrul facut de carbune este evident abia dupa ce realizezi ca acel procent inseamna mai mult de 30GW. La noi desi avem carbune aprox o treime inseamna 1.7GW. Apoi sa ne gandim ca germanii sunt cei care ne grabesc sa facem trecerea la masina electrica pentru a reduce CO2 in transporturi. Foarte ipocriti. 

Link spre comentariu

Pai la cat emitem noi sau ei procentual, e mai bine sa 

 

In rest sa ne pupe in dos, sa convinga polonia sa renunte la carbune si la justitie politica si apoi mai discutam. Nu renuntam noi la clasice pt ca pur si simplu nu avem bani de bulectrica.

Asta e adevarul.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Interesanta treaba cu cobaltu, chiar nu o stiam. Deci ne vaietam de moarte ca bateriile astea cu litiu au cobalt in ele si e toxic, dar nu ne vaietam de tonele de cobalt bagate la rafinarea petrolului pe care il ardem apoi in benzina si motorina. Buna asta !

 

 

Link spre comentariu

Domnule, cobaltul este doar catalizator pentru desulfurarea produselor petroliere, nu apare in compozitia finala a produsului..

Mda, individul vorbeste avioane, Co se foloseste la otelurile tip HSS, otel rapid de scule pentru imbunatatirea proprietatilor la temperaruri inalte iar la rafinarii doar catalizator, nu intra in compozitia combustibilului.

Deci ori e bolovan ori partinitor.

Editat de Ion_Bumbu
Typo
Link spre comentariu

Se desprind particule, asa cum se desprind si particule de platina din catalizatoarele masinilor. Cantitati infime, dar cu timpul se aduna. Si îsi îndeplinesc în continuare sarcina de catalizator.

 

Link spre comentariu

Domnule, asta inseamna ca si aurul este impregnat cu cianuri deoarece se folosesc in procesul de flotatie...

Cred totusi ca aia ce fac rafinarii isi stiu meseria si nu de aseamana cu un esapament o coloana de rafinare.

Link spre comentariu
Acum 15 ore, Ion_Bumbu a spus:

Domnule, cobaltul este doar catalizator pentru desulfurarea produselor petroliere, nu apare in compozitia finala a produsului..

Mda, individul vorbeste avioane, Co se foloseste la otelurile tip HSS, otel rapid de scule pentru imbunatatirea proprietatilor la temperaruri inalte iar la rafinarii doar catalizator, nu intra in compozitia combustibilului.

Deci ori e bolovan ori partinitor.

Apare cobaltul si in combustibil (cel putin in cel pentru avioane).

Mai jos e o harta cu analize de sol pentru cobalt din orasul Iasi si imprejurimi.

In jumatatea superioara a hartii, la jumatate, se vede o dunga verticala in care concentratia cobaltului in sol este mai mare. Ei bine, acolo este pista aeroportului din Iasi.

Cum vantul bate preponderent dinspre est, se observa ca solul  este contaminat si in vestul pistei.

 

Co.jpg

 

In punctele unde cobaltul apare in concentratie mai mare in sol, au fost diverse fabrici si/sau combinate. Ceva industrie.

 

Link spre comentariu

O fi din combustibil sau particule erodate din turbine?

La turbine se folosesc oteluri rezistente la temperaturi inalte, alea contin Co.

La fel, scaunele de la supapele de evacuare contin Co.

Pentru documentare va pun o fisa tehnica de la niste electrozi mai speciali, vedeti ce continut de Co au aia...

Electrozi-stellite-sterlit.jpg

Editat de Ion_Bumbu
Typo
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări