Vizitator Postat Decembrie 4, 2019 Partajează Postat Decembrie 4, 2019 Asta da, față de tezlă... Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 4, 2019 Partajează Postat Decembrie 4, 2019 Mai era si aia de la faraday, SH nene. Ce ma dispera la toti futuristii astia e atractia lor pentru touchscreen in loc de butoane fizice. Da, stiu, e mai ieftin, dar pt utilizator e de cacao sa n-ai control cu simtul tactil. Evident sunt si unii entuziasmati, ca domne, ce inovatie....ce sa zic... Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 4, 2019 Partajează Postat Decembrie 4, 2019 ..............si la un dimb treci cu degetul prin display........... Link spre comentariu
morarul Postat Decembrie 4, 2019 Partajează Postat Decembrie 4, 2019 Acum 1 oră, sesebe a spus: ..............si la un dimb treci cu degetul prin display........... Nu pot sa mai dau like, deci un mare like pe această cale! Link spre comentariu
Усилитель Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 9 hours ago, Sharky said: Mai era si aia de la faraday, SH nene. Ce ma dispera la toti futuristii astia e atractia lor pentru touchscreen in loc de butoane fizice. Da, stiu, e mai ieftin, dar pt utilizator e de cacao sa n-ai control cu simtul tactil. Evident sunt si unii entuziasmati, ca domne, ce inovatie....ce sa zic... Da , touch screenul pare ceva supermodern in linie cu trendul tablete/telefoane smart etc cu toate ca nu e practic , incep sa apara voci care zic ca manevrarea ia atentia de pe drum ,si mie mi se pare ca solutiile vechi sunt mai practice ,pui mana pe buton ( incalzire ,turatie ventilator etc ) si sucesti chiar si fara sa te uiti acolo .Umblatul prin meniuri si reglatul( asezarea degetului unde trebuie ) face sa te uiti acolo ,nu pe drum .Sa nu mai zic ca daca crapa ceva ,nu mai merge nimic , toate fiind comandate digital si cu intrepatrunderi ( un prietel la A6 4x4 full extra ,s-a defectat stopul central de frina , a innebunit si semnalizarea .....) O solutie veche poate fi practica , dar acum e mai cool sa pui servosistem sa actionezi o clapeta de aer decat un fir de otel ..... Link spre comentariu
gauss Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 Banii cumparatorului si ai clientului in service nu sunt niciodata refuzati . Ca doar nu - s emisi de alta banca ... Link spre comentariu
one Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 Butoanele sunt comode pentru functii cum ati enumerat: ventilatoare, etc, si inca exista pentru destule functii, de exemplu lumini, dar ecranele touch-screen (nu sunt neaparat un fan al ecranelor) dau cateva avantaje si pentru utilizatori. Mi s-a parut util sa am un navigator pe un ecran mare touch-screen mai degraba decat sa imi folosesc telefonul mobil, mai ales ca multe dintre sistemele de navigatie de pe automobile nu sunt legate la reteaua de telefonie ci isi descarca informatiile de la sateliti. La navigarea in afara tarii, desi acum limitarile la traficul de date nu prea mai sunt, este inca comod sa nu folosesti internetul. La alegerea unui post la radio e mai comod sa apesi una din cele 20 de pictograme decat sa derulezi cu un encoder sau sa selectezi din grupuri de 6 daca sunt doar 6 taste pentru memorarea canalelor. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 LAsa tu navigatia, aici e vb de controale folosite des. Azi maine si usile si geamurile le dai jos de pe touch, o mare porcarie. Hai ca unii le mai gandesc, ti le pun tot timpul disponibile, ca si bara de jos din windows, altele mai au ceva feedback tactil, dar tot nu se compara cu un buton fizic pt functiile vitale. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 (editat) Uitati-va la minutul 7,50..... ce zdruncina masina aia cand trece peste o groapa...cat de rigida este! Ala nu-i confort...degeaba ai scaune super ergonomice....se cam schimba la fata gagica cand primeste o zdruncinatura. Nici americanii nu duc lipsa de gropi...si la ei ca peste tot! Editat Decembrie 5, 2019 de mac01 1 Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 6, 2019 Partajează Postat Decembrie 6, 2019 Aia se rezolva usor. n-am stat sa citesc, dar cum susp pneumatica e la moda...cu aia faci ce vrei. Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 25, 2019 Partajează Postat Decembrie 25, 2019 https://act.greenpeace.ro/calendar/ Pentru cei interesati. Link spre comentariu
maxente Postat Decembrie 26, 2019 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2019 https://ww.electrek.co/2019/12/26/tesla-patents-battery-chemistry-cheaper/ Link spre comentariu
adrian_pic Postat Ianuarie 1, 2020 Partajează Postat Ianuarie 1, 2020 Am zis sa pun aici link-ul ca are legatura cu ilectricu' : Energia eoliana asigura 37% din productia de energie a Romaniei, pe 1 ianuarie Astfel, la ora 14:40, consumul tarii era de 5.630 MW, productia - de 7.124 MW, iar surplusul, respectiv 1.494 MW, era exportat. Pe primul loc in topul surselor de generare a electricitatii se aflau turbinele eoliene, care, cu 2.631 MW, asigurau 37,03% din productie. Urmeaza sursele nucleare - 1.424 MW (20,04%), hidrocarburi - 1.059 MW (14,90%), carbune - 814 MW (11,46%), hidro - 812 MW (11,43%). Pe ultimele locuri sunt energia fotovoltaica - 306 MW (4,31%) si cea din biomasa - 60 MW(0,84%) Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 1, 2020 Partajează Postat Ianuarie 1, 2020 Tare ma tem eu ca maine-poimaine cand incepe activitatea carbunele prinde avant. De carbunele avea doar 11% din total o durea pe Veorica in paispe de scandalul cu muncitorii de la termocentrale. Dar am inteles ideea, daca o tinem tot anul intr-o zi libera, o ardem pe eco cu succes. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Ianuarie 1, 2020 Partajează Postat Ianuarie 1, 2020 (editat) M-am uitat pe site la Transelectrica si vad ca se pupa datele: http://www.transelectrica.ro/widget/web/tel/sen-grafic/-/SENGrafic_WAR_SENGraficportlet Am ales si eu ora cand vantul sufla in pupa Oricum se pare ca hidro intervine puternic si ajunge pana la 2100MW cand exista consumatori si vantul nu prea bate. Editat Ianuarie 1, 2020 de adrian_pic Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum