Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Mai era si aia de la faraday, SH nene.

Ce ma dispera la toti futuristii astia e atractia lor pentru touchscreen in loc de butoane fizice.

Da, stiu, e mai ieftin, dar pt utilizator e de cacao sa n-ai control cu simtul tactil.

Evident sunt si unii entuziasmati, ca domne, ce inovatie....ce sa zic...

 

Link spre comentariu
9 hours ago, Sharky said:

Mai era si aia de la faraday, SH nene.

Ce ma dispera la toti futuristii astia e atractia lor pentru touchscreen in loc de butoane fizice.

Da, stiu, e mai ieftin, dar pt utilizator e de cacao sa n-ai control cu simtul tactil.

Evident sunt si unii entuziasmati, ca domne, ce inovatie....ce sa zic...

 

Da , touch screenul pare ceva supermodern in linie cu trendul tablete/telefoane smart etc   cu toate ca nu e practic , incep sa apara voci care zic ca manevrarea ia atentia de pe drum ,si mie mi se pare ca solutiile vechi sunt mai practice ,pui mana pe buton ( incalzire ,turatie ventilator etc ) si sucesti chiar si fara sa te uiti acolo .Umblatul prin meniuri si reglatul( asezarea degetului unde trebuie ) face sa te uiti acolo ,nu pe drum .Sa nu mai zic ca daca crapa ceva ,nu mai merge nimic , toate fiind comandate digital si cu intrepatrunderi ( un prietel la A6 4x4 full extra ,s-a defectat stopul central de frina , a innebunit si semnalizarea .....)

O solutie veche poate fi practica , dar acum e mai cool sa pui servosistem sa actionezi o clapeta de aer decat un fir de otel .....

 

Link spre comentariu

Butoanele sunt comode pentru functii cum ati enumerat: ventilatoare, etc, si inca exista pentru destule functii, de exemplu lumini, dar ecranele touch-screen (nu sunt neaparat un fan al ecranelor) dau cateva avantaje si pentru utilizatori.

Mi s-a parut util sa am un navigator pe un ecran mare touch-screen mai degraba decat sa imi folosesc telefonul mobil, mai ales ca multe dintre sistemele de navigatie de pe automobile nu sunt legate la reteaua de telefonie ci isi descarca informatiile de la sateliti. La navigarea in afara tarii, desi acum limitarile la traficul de date nu prea mai sunt, este inca comod sa nu folosesti internetul.

La alegerea unui post la radio e mai comod sa apesi una din cele 20 de pictograme decat sa derulezi cu un encoder sau sa selectezi din grupuri de 6 daca sunt doar 6 taste pentru memorarea canalelor.

 

 

 

Link spre comentariu

LAsa tu navigatia, aici e vb de controale folosite des.

Azi maine si usile si geamurile le dai jos de pe touch, o mare porcarie.

Hai ca unii le mai gandesc, ti le pun tot timpul disponibile, ca si bara de jos din windows, altele mai au ceva feedback tactil, dar tot nu se compara cu un buton fizic pt functiile vitale.

Link spre comentariu

Uitati-va la minutul 7,50..... ce zdruncina masina aia cand trece peste o groapa...cat de rigida este!

Ala nu-i confort...degeaba ai scaune super ergonomice....se cam schimba la fata gagica cand primeste o zdruncinatura. Nici americanii nu duc lipsa de gropi...si la ei ca peste tot!

Editat de mac01
Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Am zis sa pun aici link-ul ca are legatura cu ilectricu' :

Energia eoliana asigura 37% din productia de energie a Romaniei, pe 1 ianuarie

 

Astfel, la ora 14:40, consumul tarii era de 5.630 MW, productia - de 7.124 MW, iar surplusul, respectiv 1.494 MW, era exportat.

Pe primul loc in topul surselor de generare a electricitatii se aflau turbinele eoliene, care, cu 2.631 MW, asigurau 37,03% din productie.

Urmeaza sursele nucleare - 1.424 MW (20,04%), hidrocarburi - 1.059 MW (14,90%), carbune - 814 MW (11,46%), hidro - 812 MW (11,43%).

Pe ultimele locuri sunt energia fotovoltaica - 306 MW (4,31%) si cea din biomasa - 60 MW(0,84%)

Link spre comentariu

Tare ma tem eu ca maine-poimaine cand incepe activitatea carbunele prinde avant.

De carbunele avea doar 11% din total o durea pe Veorica in paispe de scandalul cu muncitorii de la termocentrale.

Dar am inteles ideea, daca o tinem tot anul intr-o zi libera, o ardem pe eco cu succes.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări