Sharky Postat Noiembrie 14, 2019 Partajează Postat Noiembrie 14, 2019 (editat) Dupa cum zicea Ion si eu, hibridele sunt de prezent si viitorul apropiat, asta ca sa nu zic ca exista de 20 ani. Electricu mai are mult. CHR e o porcarie in opinia mea. un mini suv in care ai loc abia cat in corolla hatch. Portbagajul e identic, garda e inalta, mai putin in fata unde ai masca de iti matura pe jos. DAca nu ai de mers pe coclauri nu ii vad sensul, dar si pe coclauri de nu esti atent ii agati masca. Ca sa nu zic ca in curbe nu sta la fel de bine, simti ca e mai inalta. Stiu ce vb, mama nevestei are hibrid corolla luat anul asta, ne-am uitat de mai multe ori pana am ales-o. A bifat cam tot pe ea dar am cam uitat cat a fost, oricum la banii aia nu cumperi electrica. AStea merg fain, poti merge electric multa vreme cat nu te dai la ea. Consumul de cand o are e in jur de 4, masina merge preponderent prin oras. PE la benzinarie trece f rar. Ce nu inteleg eu e ca de ce vine echipata cu 225 45 17, in mod sigur cu niste gume mai normale gen 195 65 15 consumul ar fi fost mai bun. Sa nu uitam ca regimul unei baterii hibrid e mult diferit fata de o electrica. Masina o tine in zona optima, nu o descarca de tot si nici nu o incarca full si nici nu tragi 7 piei de pe ea. Iar pretul de inlocuire e acceptabil, nou cu garantie. Editat Noiembrie 14, 2019 de Sharky Link spre comentariu
informer Postat Noiembrie 14, 2019 Partajează Postat Noiembrie 14, 2019 (editat) Acum 5 ore, Sharky a spus: Dupa cum zicea Ion si eu, hibridele sunt de prezent si viitorul apropiat, asta ca sa nu zic ca exista de 20 ani. Electricu mai are mult. Iar eu spun ca sunt perfect de acord cu voi insa, dupa cum am mai zis, doar daca nu vom asista in sfarsit la un pas mai consistent inainte in tehnologia acumulatorilor... si nu ma refer la diferenta de la "400km" la "500km"... Editat Noiembrie 14, 2019 de informer Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Noiembrie 14, 2019 Partajează Postat Noiembrie 14, 2019 Acum 5 ore, ratza a spus: Sincer, nu ai cum să fii dezamăgit de cum merge o electrică. Problema lor e autonomia şi timpul de încărcare. Eu aș fi (dezamăgit) și de alte aspecte, desi încă n-am condus o electrică. Ar fi prea multă liniște in habitaclu, in primul rând. N-aș mai percepe zgomotul specific motorului "in 6", functie de "greutatea" bocancului drept. Nu mă va mai lovi in cap, prin geamul intredeschis, aerul fierbinte de vară cu ușoară aromă de fum și antigel încins, in timp ce rulez cuminte ori "mă alerg" cu vreun bizon pe autostradă. Și nici nu va mai fi necesară verificarea nivelului/schimbarea uleiului, filtrelor, kit-ului de distribuție etc-etc. Toate astea imi vor lipsi, pentru că mi-am definit conceptul de automobil in prima parte a anilor '90. Pe atunci, automobilul reprezenta puțin mai mult decât un simplu mijloc de transport, care te ducea din punctul A in B. El (automobilul) reprezenta și un pic de pasiune, avea personalitate distinctă, materializata prin design, motorizare, performanțe diverse. Actualmente, tendința e cu totul alta : simplificare, uniformizare, electric ! ... ...................... In fine, părere subiectivă, apropo de ideea că "nu poti fi dezamăgit de cum merge o electrică" ... Link spre comentariu
informer Postat Noiembrie 14, 2019 Partajează Postat Noiembrie 14, 2019 (editat) Acum 31 minute, +_Florin_+ a spus: Pe atunci, automobilul reprezenta puțin mai mult decât un simplu mijloc de transport, care te ducea din punctul A in B. El (automobilul) reprezenta și un pic de pasiune, avea personalitate distinctă, materializata prin design, motorizare, performanțe diverse. Actualmente, tendința e cu totul alta : simplificare, uniformizare, electric ! ... De ce credeti ca o masina electrica nu poate reprezenta acelasi lucru, nu poate starni nici o "pasiune" cuiva interesat? Din cate stiu, exista la ora asta o multime de pasionati care "tuneaza" masini prin modificarea computerului/softului care monitorizeaza functionarea motorului termic... nu credeti ca astfel de interventii vor fi "exponential" mai multe intr-o masina electrica? Mie personal nu mi se pare ca masina electrica va fi ceva chiar asa "simplu".... L.E. Am recitit ce ati scris si tot ca parere personala treaba cu zgomotu`, mirosu`, verificarile diverse mi se par niste "nostalgii" de care ma pot lipsi cu placere (nu ca n-ar putea fi simulate usor, daca se doreste...) ...dar fiecare om cu placerile lui, nu intentionez sa va conving de nimic... Editat Noiembrie 14, 2019 de informer 1 Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 14, 2019 Partajează Postat Noiembrie 14, 2019 M-aş lipsi şi eu bucuros de toate ,,plăcerile,, clasice, de genul zgomotului de motor turat ,,la podea,, al mirosului de fum şi al reviziilor anuale....din păcate momentan costul unui autoturism electric sau chiar hibrid decent mi se pare mult prea mare pentru a fi ceva mai mult decât un moft. Link spre comentariu
informer Postat Noiembrie 14, 2019 Partajează Postat Noiembrie 14, 2019 (editat) Ma repet si stiu ca vorbim despre alte valori dar uitati-va la SSD-uri: Si acolo a fost ca stergerea electrica ii asa si pe dincolo, daca nu scrii locatiile "uniform" nu-i bun de nimic ca se duce rapid etc. etc. etc.... da` cand sageata e vopsita, e vopsita Nu s-a intamplat nimic peste noapte, nu s-a dat foc la fabricile de HDD-uri traditionale, n-au disparut de pe azi pe maine si nici n-au sa dispara in domenii de nisa... dar au murit, e gata "pita" lor. Ce-ar fi sa fim acu` nostalgici ca parca mai faine erau alea MFM de 10MB ca faceau zgomot ca polizoru` si la primele mai trebuia/puteai sa le schimbi si rulmentii din cand in cand... L.E. Nici o aluzie la tuburi... orice asemanare este complet intamplatoare si neintentionata... Editat Noiembrie 14, 2019 de informer Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 14, 2019 Partajează Postat Noiembrie 14, 2019 Ai bucse, mai schimbi gume, arcuri suspensii sa o faci sa steam ai bine pe drum. Ai de lucru si la electrica. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 15, 2019 Partajează Postat Noiembrie 15, 2019 Acum 10 ore, Sharky a spus: CHR e o porcarie in opinia mea. un mini suv in care ai loc abia cat in corolla hatch. poate nu o fi facut pentru carat marfa. ai condus vreunul? este extrem de placut cu toate ca motorul mi-a parut cam la limita dupa gustul meu, cum tot dupa gustul meu hondele sunt mult mai placute la condus decat toyotele. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 15, 2019 Partajează Postat Noiembrie 15, 2019 (editat) Pai nu? Test drive doar, la toyota, masina erau nou nouta, hibrid evident. Nu faci raliu cu ea, dar ai probleme si la borduri inalte ca freci cu masca fata. Si da, deschizi portbagaju la corolla sau la chr si e tot aia! Locurile din spate zici ca s cusca de caine. Atunci care e avantajul? De fapt stiu, domne e mai sigura, ca stai mai sus, sau au unii impresia ca e pt drumuri proaste sau off road. Si alte legende ale soferilor. Cel mai mult ma distreaza aia care zic ca se conduce ca o masina mica ca e la fel de aglia. iar consumul ridicat cum il mai justifici prin eco hipsterism? Cam de aia nu m as complica cu asa ceva. Dar fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii, nu judec pe cine is cumpara, doar ca obiectiv privind lucrurile nu vad vreun avantah real. Editat Noiembrie 15, 2019 de Sharky Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 15, 2019 Partajează Postat Noiembrie 15, 2019 tocmai de aia trebuie sa testezi cu manuta, gustul si gabaritul personal, nu sa te increzi in legende si review-uri. am facut o confuzie cu HRV de la Honda pentru CHR pe care nu am condus-o. am cumparat doua toyote noi, sunt foarte fiabile, dar urmatoare sigur nu va mai fi Toyota. Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 19, 2019 Partajează Postat Noiembrie 19, 2019 Japonezii prezinta o masina sport electrica cu echipare de lux , Aspark Owl , masina are 2012 CP ,face suta in 1.69 sec , 300km/h in 10.6 sec ,viteza maxima 400. Daca conduci economic ,merge si 450km.Pretul este ....ametitor...2.9 milioane euro , fabricarea va fi in Italia la Manifattura Automobili Torino . Ferrari vrea si ea sa produca o masina electrica , reprazentantii firmei insa au declarat ca va fi greu ,pt ca masinile electrice sunt relativ simple si nu stiu ce sa faca pt ca tehnic sa fie deosebit si totusi tipic Ferrari....doar forma si emblema este putin..... 1 Link spre comentariu
franzm Postat Noiembrie 19, 2019 Partajează Postat Noiembrie 19, 2019 La 14.11.2019 la 21:29, +_Florin_+ a spus: ... nu va mai fi necesară verificarea nivelului/schimbarea uleiului, filtrelor, kit-ului de distribuție etc-etc. Nici o problema. Tocmai am omologat aghiazma pentru racit/încalzit bateria de tesla. Daca ia foc, ajungi garantat în rai. Va fi si în variante cu arome exotice (fumul). Pe lânga clasicul busuioc + tamâie. Oferim si kit pentru diverse zgomote, pe lânga clasicele scîrtîieli, batai de planetare, amortizoare etc. (pachetul Dacia nostalgic). Plus kit pentru simulat mersul pe drumurile care asteapta asfaltul. Toate selectabile din mers prin spartfion. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 19, 2019 Partajează Postat Noiembrie 19, 2019 (editat) Stai un pic. Destule modele sunt cu 2 motoare, unu fata altul spate, asadar ai diferential si planetare. De ultimele nu ai cum sa scapi decat daca pui motorul direct in roata. Dar sa nu uitam ca epoca daciilor a trecut. Planetarele acu tin. Editat Noiembrie 19, 2019 de Sharky Link spre comentariu
franzm Postat Noiembrie 19, 2019 Partajează Postat Noiembrie 19, 2019 Nu-i bai. Stai sa vezi ce cool va fi Twizzy cu sound de Ferrari. Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 19, 2019 Partajează Postat Noiembrie 19, 2019 Sa vezi necaz pe motoristi, ca nu mai pornesc alarmele la masini cand se dau cu motorul electric. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum