maxente Postat Octombrie 17, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 17, 2019 Acum 1 oră, gauss a spus: 18650 nu sunt elemente comune Li - Ion ? ... Cam cate contine o baterie de autovehicol electric ? La primele modele mergeau cu 18650, la cel nou merg cu o celula mai mare 2170 Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 17, 2019 Partajează Postat Octombrie 17, 2019 Ăștia pun o cireadă de bacterii in acumulatoarele lor? Mă gândeam că au ceva specific, mai șmecher, nu hora popii cu baterii ca la orice chestie ordinară. Link spre comentariu
one Postat Octombrie 17, 2019 Partajează Postat Octombrie 17, 2019 (editat) Elementele de baterii de mai mici dimensiuni permit formarea unor module, fiecare cu propriul BMS, pentru ca apoi mai multe astfel de module sa fie legate in serie, pentru a obtine 400V sau chiar 800V ca in cazul Porsche de exemplu. Inlocuirea nu se face la nivel de element ci de modul. Un alt avantaj este racirea, caci mai ales pe timpul incarcarii bateriile se incalzesc deci cel putin in cazul Tesla, unde bateriile sunt racite cu lichid, o suprafata mai mare de contact este un lucru pozitiv. Nu stiu daca e deja spus in video lucrul asta, caci nu l-am privit. Editat Octombrie 17, 2019 de one Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 18, 2019 Partajează Postat Octombrie 18, 2019 nu ai cum sa inlocuiesti un element, e f periculos la o asemenea scara. Leaful nu folosea racire si faptul ca se duc dracului bateriile e ceva cunoscut. Nu e cel mai destept om, nu e cel mai convingator om, nu e cel mai expert, DAR are dreptate cat de cat, asa pt o prima impresie despre contactul cu viitorul. PS, pe aia de la atelierul de detailing ii stiti? Aia mi se par niste analfabeti tehnic in domeniu auto, doar dume si povesti de samsari si bisnitari de targu de sambata. :):) Link spre comentariu
gauss Postat Octombrie 18, 2019 Partajează Postat Octombrie 18, 2019 (editat) Eu as fi rezervat sa dau asemenea caracteristici ( si garantii ) la o baterie astfel construita . Dar nu e afacerea mea . Si nici nu ma deranjeaza , nu vor vedea bani de la mine . Editat Octombrie 18, 2019 de gauss Link spre comentariu
adrian_pic Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Nu cred ca este electric, dar il pun aici ca lume este si mai retident in privinta lui: Primaria Cluj-Napoca vrea sa introduca, in cel mult doi ani, autobuze fara soferi Eu simt ca va fi un succes!!! Poate intr-o zi vom muta capitala la Cluj! Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 La 18.10.2019 la 11:34, Sharky a spus: Leaful nu folosea racire si faptul ca se duc dracului bateriile e ceva cunoscut. Nu folosea nici supercapacitori, alt motiv sa crape bateria mai repede. Link spre comentariu
informer Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Stiu ca "zvonuri" tot apar dar ce-ar fi daca...? https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dailymail.co.uk/news/article-7592485/amp/Father-eight-invents-electric-car-battery-drivers-1-500-miles-without-charging-it.html&ved=2ahUKEwiPn7-ZpqrlAhWOCuwKHY6oCI8QFjAAegQIBxAB&usg=AOvVaw2SgslPh6XHFyOjPo1K-OCf&cf=1 Am cautat si-n alte parti, nu-i singuru' loc unde apare.... Link spre comentariu
gauss Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 (editat) Capitala se va muta la Cluj . Dar nu a Romaniei , si nici in urmatorii ani . Doar o regiune . Editat Octombrie 20, 2019 de gauss Link spre comentariu
maxente Postat Octombrie 20, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Acum 3 ore, informer a spus: Stiu ca "zvonuri" tot apar dar ce-ar fi daca...? https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dailymail.co.uk/news/article-7592485/amp/Father-eight-invents-electric-car-battery-drivers-1-500-miles-without-charging-it.html&ved=2ahUKEwiPn7-ZpqrlAhWOCuwKHY6oCI8QFjAAegQIBxAB&usg=AOvVaw2SgslPh6XHFyOjPo1K-OCf&cf=1 Am cautat si-n alte parti, nu-i singuru' loc unde apare.... Am citit si eu articolu ala. Da nu stiu de ce spun aia acolo ca englezoiu a descoperit miezu din fanta cand idea vad ca e mai veche https://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium–air_battery Link spre comentariu
informer Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Da, mai ales intentia de a realiza baterii pe baza de aluminiu exista de mult... insa pana una alta, in afara de realizari "de laborator", n-am vazut sa apara altceva. Daca ceea ce se spune in articolul citat e adevarat, sunt mult mai multe sanse sa vedem in sfarsit ceva palpabil... nu doar teoretic. Cum am mai spus, participa multi la "cursa", ca s-a dat startul... asteptam sa vedem cine trece "linia de sosire" si-n ce ordine... . Link spre comentariu
gauss Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Nici la Li nu e liniste ... , inca se lucreaza . Nu stiu daca se va realiza vreodata inmagazinarea unei cantitati de energie egala la kg de baterie cu cel de benzina . Unele lucruri nu se pot ( intampla ) , oricat am dori . Chimia , fizica si tehnologia sunt mai in fata : https://batteryuniversity.com/learn/article/types_of_lithium_ion Link spre comentariu
informer Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Acum 8 minute, gauss a spus: Nu stiu daca se va realiza vreodata inmagazinarea unei cantitati de energie egala la kg de baterie cu cel de benzina Parerea mea este ca nici nu trebuie neaparat pt. simplul motiv ca acumulatorul, spre deosebire de kg-ul de benzina, compenseaza prin faptul ca nu-i de unica folosinta... Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 (editat) Ceva mai vechi docu insa este facut de specialisti, merita citit si facuta o reevaluare a electricelor in viziunea acestui document. https://www.jsae.or.jp/en/publications/yearbook_e/2018/docu/11_Hybrid_Vehicles_Electric_Vehicles_Fuel_Cell_Electric_Vehicles_Traction_Motors.pdf Citat din cap 3 FECV: "According to the results of the 2018 KPMG global au-tomobile industry survey(52) sent to 907 executive level managers at 43 major automobile companies around the world, the most important trends in the worldwide auto-mobile industry up to 2025 will be fuel cell vehicles ( 52%), closely followed by connected vehicles (50%) and electric vehicles (49%). Fuel cell vehicles came in third behind electric vehicles and connected vehicles in the responses to this same survey in 2017, but are clearly garnering more attention." Nu pricep eu ce`i cu acele procente insa acei manageri se pare ca`s de aceeasi parere cu mine, FCV rulez! : Editat Octombrie 20, 2019 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
gauss Postat Octombrie 20, 2019 Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Chiar acum, informer a spus: Parerea mea este ca nici nu trebuie neaparat pt. simplul motiv ca acumulatorul, spre deosebire de kg-ul de benzina, compenseaza prin faptul ca nu-i de unica folosinta... Desigur . Nu stiu cat de important este pe moment . Nici compensarea nu mi - e asa limpede . Nu aici pe forum , ci unde - si schimba banii proprietarul . Ei raman in locul masinii , care pleaca cu noul stapan . Sa fie compensarea de care vorbim hotaratoare ? Poate . Eu nu voi afla niciodata . Si nu stiu cati de pe forum ... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum