Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Elementele de baterii de mai mici dimensiuni permit formarea unor module, fiecare cu propriul BMS, pentru ca apoi mai multe astfel de module sa fie legate in serie, pentru a obtine 400V sau chiar 800V ca in cazul Porsche de exemplu.

Inlocuirea nu se face la nivel de element ci de modul. 

Un alt avantaj este racirea, caci mai ales pe timpul incarcarii bateriile se incalzesc deci cel putin in cazul Tesla, unde bateriile sunt racite cu lichid, o suprafata mai mare de contact este un lucru pozitiv.

Nu stiu daca e deja spus in video lucrul asta, caci nu l-am privit.

Editat de one
Link spre comentariu

nu ai cum sa inlocuiesti un element, e f periculos la o asemenea scara.

Leaful nu folosea racire si faptul ca se duc dracului bateriile e ceva cunoscut.

 

 

Nu e cel mai destept om, nu e cel mai convingator om, nu e cel mai expert, DAR are dreptate cat de cat, asa pt o prima impresie despre contactul cu viitorul.

 

PS, pe aia de la atelierul de detailing ii stiti? Aia mi se par niste analfabeti tehnic in domeniu auto, doar dume si povesti de samsari si bisnitari de targu de sambata. :):)

 

Link spre comentariu

Eu as fi rezervat sa dau asemenea caracteristici ( si garantii ) la o baterie astfel construita . Dar nu e afacerea mea . Si nici nu ma deranjeaza , nu vor vedea bani de la mine . 

Editat de gauss
Link spre comentariu
La 18.10.2019 la 11:34, Sharky a spus:

 

Leaful nu folosea racire si faptul ca se duc dracului bateriile e ceva cunoscut.

 

 

 

 

Nu folosea nici supercapacitori, alt motiv sa crape bateria mai repede.

Link spre comentariu
Acum 3 ore, informer a spus:

 

Am citit si eu articolu ala. Da nu stiu de ce spun aia acolo ca englezoiu a descoperit miezu din fanta cand idea vad ca e mai veche https://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium–air_battery

Link spre comentariu

Da, mai ales intentia de a realiza baterii pe baza de aluminiu exista de mult... insa pana una alta, in afara de realizari "de laborator", n-am vazut sa apara altceva.

Daca ceea ce se spune in articolul citat e adevarat, sunt mult mai multe sanse sa vedem in sfarsit ceva palpabil... nu doar teoretic.

Cum am mai spus, participa multi la "cursa", ca s-a dat startul... asteptam sa vedem cine trece "linia de sosire" si-n ce ordine... :) .

Link spre comentariu
Acum 8 minute, gauss a spus:

Nu stiu daca se va realiza vreodata inmagazinarea unei cantitati de energie egala la kg de baterie cu cel de benzina

Parerea mea este ca nici nu trebuie neaparat pt. simplul motiv ca acumulatorul, spre deosebire de kg-ul de benzina, compenseaza prin faptul ca nu-i de unica folosinta... :) 

Link spre comentariu

Ceva mai vechi docu insa este facut de specialisti, merita citit si facuta o reevaluare a electricelor in viziunea acestui document.

https://www.jsae.or.jp/en/publications/yearbook_e/2018/docu/11_Hybrid_Vehicles_Electric_Vehicles_Fuel_Cell_Electric_Vehicles_Traction_Motors.pdf

Citat din cap 3 FECV:

"According to the results of the 2018 KPMG global au-tomobile industry survey(52) sent to 907 executive level managers at 43 major automobile companies around the world, the most important trends in the worldwide auto-mobile industry up to 2025 will be fuel cell vehicles ( 52%), closely followed by connected vehicles (50%) and electric vehicles (49%). Fuel cell vehicles came in third behind electric vehicles and connected vehicles in the responses to this same survey in 2017, but are clearly garnering more attention."

 

Nu pricep eu ce`i cu acele procente insa acei manageri se pare ca`s de aceeasi parere cu mine, FCV rulez!

::n1

 

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Chiar acum, informer a spus:

Parerea mea este ca nici nu trebuie neaparat pt. simplul motiv ca acumulatorul, spre deosebire de kg-ul de benzina, compenseaza prin faptul ca nu-i de unica folosinta... :) 

 Desigur . Nu stiu cat de important este pe moment . Nici compensarea nu mi - e asa limpede  . Nu aici pe forum , ci unde - si schimba banii proprietarul . Ei raman in locul masinii , care pleaca cu noul stapan . Sa fie compensarea de care vorbim hotaratoare ? Poate . Eu nu voi afla niciodata . Si nu stiu cati de pe forum ...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări