Vizitator viobio Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Acum 17 minute, Spitfire a spus: In cursul zilei de ieri, la australieni: Foarte practica , imi place portbagajul de 700l Link spre comentariu
gauss Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 (editat) Mie locurile din spate , unde as putea trage un somn cand nu e soare ( vizibil ) . Ca se cam apropie anotimpu' ... , si iarna nu - i ca vara , dupa cum ne - a comunicat dl . Petrov . Editat Octombrie 14, 2019 de gauss Link spre comentariu
maxente Postat Octombrie 14, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Acum 2 ore, Faust2018 a spus: Foarte practica , imi place portbagajul de 700l Cand e vorba de jucarii din astea e pamantu plin, dar cand vine idea de a produce ceva parctic pentru toata lumea si sa se faca in serie se lasa cu o pauza mare. Ramane doar entuziasmu celor care au fact o jucarie fara nici-o finalitate. Link spre comentariu
vioara Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Acum 17 ore, one a spus: Se poate spune ca raportul calitate/pret la Dacia concureaza bine marci consacrate. Eu am avut Logan si pot sa spun ca masina este de calitatea la care te poti astepta la pretul pe care il are. E pentru romanul care trebuie sa faca ceva treaba cu masina, care nu participa la curse pe circuite si nu vrea sa atinga 100km/h in mai putin de 10 secunde. O masina compromis, ieftina dar rezistenta, pentru drumuri proaste, deci garda la sol ceva mai mare, portbagaj incapator (pentru clasa ei), spatiu pentru pasageri bun dar... centru de greutate ridicat relativ la latimea pe care o are, deci stabilitate proasta, rezistenta la impact relativ prost conceputa. Daca vedeti accidentele Logan vs. altceva, in general se sfarseste mai rau pt. Logan. Un exemplu care imi vine in minte este accidentul lui Huidu, el se afla in Mercedes ML350 cu sotia, bona si 2 copii, de 2 si 4 ani, au scapat toti in timp ce cei 3 din Logan au murit. Mai sunt si contraexemple, Dan Finutu conducea un Audi A8. Totusi sa alegem sa circulam toti cu SUV-uri ca sa ne creasca sansele de supravietuire in caz de accident nu ar fi o solutie ecologica si nici nu poate fi scalata la numarul de masini de pe strazi. Se gandeste cineva ca pentru a-si deplasa fundul din punctul A in punctul B trebuie sa mai transporte, pe langa greutatea proprie si aproape 3t de metal ale SUV-ului fata de 1.3t cat are un logan? Nu se gandeste pentru ca mai toate garsonierele pe roti, desi consuma cat autoutilitarele, sunt diesel si nu costa prea mult deplasarea. Daca se pune foarte mult accent pe siguranta in trafic ar trebui sa se faca o statistica sa se vada ce procentaj din accidente sunt provocate de masinile "sigure". Eu cred ca tot marcile nemtesti ar iesi in top. Atunci cand pui o masina ce trece cu usurinta de 200km/h pe acelasi drum cu una modesta, chiar si pe autostrada, le va fi foarte greu sa imparta drumul. Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Cel mai mare procentaj de accidente este produs de retard, frustrare și prostie. Numără accidentele din Germania, la 85 mil locuitori. Eram cu un Q7 3.0 tdi, pe sosea. Aveam un 110-120, mergeam calm, civilizat. In general o pun pe autostradă pe pilot, și o las in max 135. Un oligofren frustrat, că nu pot să-i spun altfel, cu o ciumă de Hyundai, foarte agresiv, flash-uri în spatele meu. Pedala la fund, dobitocul tot a încercat până pe la 160. Nu trebuie să vă descriu că dacă o lăsam la fund, o duceam in 250, absolut trivial. Nu este primul ciumat frustrat, cu cotarlă, care îmi face chestii de gen. Și recunosc că e vina mea că am coborât la nivelul lui. Aș vrea să vedeți cum se percepe de sus în jos... e plină lumea de nenorociți. Voi învinuiți oamenii cu mașini puternice, dar putini înțeleg cât de eficient, safe și elegant se conduce un automat puternic. Uitați-vă pe autobahn, si o să vedeți disciplină la viteze mari, și indisciplină între cotarle la noi. De aici se nasc și se dezvoltă condițiile de accident, de la diferențe de percepție și înțelegere. Oamenii suferă rău, și deraiază crunt in derizoriu și risc, de la inavuție spirituală. Nu vorbesc despre bani, orice prost face bani. Cei mai proști din curtea scolii, nu-s in stare de un amărât de 2.0, dacă și-l doresc. Cine nu își dorește, are respectul meu. @maxente; Definește practicul absolut și obiectiv, când vine vorba despre o mașină a maselor. Să fie cum? @vioara; Se numește impact cu masă infinit, teoretic. Dacă ai Q7 și dai într-un trailer plin cu prefabricate pretensionate de tablier, mori la fel de elegant. In țările civilizate, ex. DE, dacă nu ai 250 pe banda de la ax, zbori. Și nu pentru că sunt ei dați dracului, ci pentru că numai un prost cu Logan, nu accepta că locul lui nu este acolo. Este considerat indisciplină de trafic. Problema e la el, nu la celălalt cu gipan. In Romania prostia omoară. Nu mai contează cât de bogat sau sărac ești. Link spre comentariu
daniels Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 (editat) Se tot voebeste de siguranta, dl Ion are dreptate adica fiecare isi pazeste bostanaria dupa mintea si priceperea pe care o are. Testele de siguranta, din cate stiu, se fac pana la 60 sau 80km/h (nu stiu exact) si pe manechine cu o anumita greutate. Peste viteza asta nimeni nu garanteaza nimic. Cati circulati in conditiile astea? Editat Octombrie 14, 2019 de daniels Link spre comentariu
gauss Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Eu circul ( in majoritate ) cu 80 . Kilometri parcursi intr - o ora . Link spre comentariu
Liviu M Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 1 oră în urmă, nomikos a spus: In țările civilizate, ex. DE, dacă nu ai 250 pe banda de la ax, zbori. Ce spui tu, straine? Nu mergi prea des prin DE, asa-i? Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 (editat) Nu prea, adevărat că în ultimul an am stat în Norvegia și Austria. Anul trecut am mai trecut pe acolo. Dar ne poți povesti tu... Poate eu nu mai sunt la curent cu ce mai e pe Autobahn. Editat Octombrie 14, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Te cam arde militia de stai fara sens pe banda 2/3. Dar cateodata si acolo vezi conformitate pana la prostie. E cate o intrare, se vede ca vor unii sa intre, se vede ca pe banda 2 nu se circula cu viteza, e vizibilitate. Eu din reflex ma bag pa 2 sa ii las pe aia sa iasa. Dar neamtu nu, e corect, o tine pe banda 1 si aia sa iasa cum or putea... Link spre comentariu
maxente Postat Octombrie 14, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 14, 2019 (editat) Acum 3 ore, nomikos a spus: @maxente; Definește practicul absolut și obiectiv, când vine vorba despre o mașină a maselor. Să fie cum? Pai cei de la Tesla produc autoturisme electrice in serie pentru toata lumea. Acum ca nu avem noi bani sa ne luam sau ca ni se pare prea scumpa si o trecem la categria hipsteisme, aia e ! Dar ei nu fac jucarii prototip acolo ci chiar produc sute de mii pe an. Editat Octombrie 14, 2019 de maxente 1 Link spre comentariu
Liviu M Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 (editat) In zilele lucratoare e simplu - pe prima banda merg doar camioanele. Turismele nu, ca e rusinos (asta daca au loc de camioane), asa ca la doo benzi pe sens ai un carnat de camioane si unul de turisme. Viteza - capu' la coloana, rar (noaptea) >130 km/h Daca sunt mai mult de doo benzi pe sens si esti in cursul saptamanii, si pe banda 2 sunt tot camioane, ca nu mai au loc toate pe banda 1 (in general mai mult de doo benzi pe sens sunt in zonele cu mult trafic). Turismele gramada pe benzile dinspre ax. La mai mult de 3 benzi pe sens (zone si mai circulate) se mai circula si cum zici tu, da' in ultimul timp Rechtsfahrgebot nu prea mai valoreaza mare lucru. Cei care ar merge cu >160 km/h au rar loc sa mearga cu mai mult de 130-140. In week-end o fi cum zici tu, nu merg prea des, da' in locul camioanelor apar plimbaretii si nu stiu daca e (mult) mai bine. Editat Octombrie 14, 2019 de Liviu M Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Acum 56 minute, nomikos a spus: Nu prea, adevărat că în ultimul an am stat în Norvegia și Austria. Anul trecut am mai trecut pe acolo. Dar ne poți povesti tu... Poate eu nu mai sunt la curent cu ce mai e pe Autobahn. Sunt porțiuni de autostradă unde poți merge peste 130km/h , nu peste tot poți merge cu 250km/h . Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 15, 2019 Partajează Postat Octombrie 15, 2019 Acum 6 ore, Faust2018 a spus: Sunt porțiuni de autostradă unde poți merge peste 130km/h , nu peste tot poți merge cu 250km/h . Ai un cerc tăiat cu 5 linii oblice. Semnul magic. Evident că nu e absolut să se întâmple asta, dar crede-mă că sunt pățit. Dacă ești la ax și nu-i dai bine de tot, vin grămadă pe tine. Și asta chiar și la viteze de ~220, maximul unei mașini de bun simț. Link spre comentariu
Усилитель Postat Octombrie 15, 2019 Partajează Postat Octombrie 15, 2019 Deja se poate comanda masinuta electrica Unity One facute de suedezi , livrarea se incepe din vara viitoare ,pretul este sub 20 mii euro. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum