gauss Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 (editat) Logan - ul e montat in Romania . Asta ne - am permis ca tara , ca nu avem industrie auto proprie . Si inca in alte ( destule ) tari . E o masina economica . Cu bune si cu rele . Asta a obtinut fabricantul , care se ghideaza dupa profit , nu dupa revistele auto sau parcarile de la Monte Carlo . Despre astea noi ( Logan ) , ma abtin . Eu am 1,6 benzina . De noua . Prea mult n - am cheltuit cu ea . N - a fost neglijata , dar nici un scop in viata . Ca masinile traiesc prin noi , nu invers . Ma rog , sunt si din acestia ... , le iau seara in casa , din diverse motive . Pot face o comparatie ( simultan obiectiva si subiectiva ) , am avut ( si ) Range Rover cu 60.000 ( reali ) la bord , full option . Pana la urma , fiecare poate achizitiona si detine ce autoturism doreste . Eu am mers pe moderatie , adica masina sa nu contrasteze cu veniturile si stilul de viata . E (si) mai economic asa . Sau macar echilibrat , ca nu ne - ngroapa cu autoturismul , si nici nu - l folosim pe lumea cealalta . E o unealta , nu ne face mai destepti sau mai bogati . Prioritatile apartin fiecaruia . P.S. - am mai scris prin topicuri , am prin vecini personaje neclare , cu masini de 50k euro ( schimbate la trei luni ) , care baga de 50 RON hidrocarburi in ele , si se duc pana la mall si inapoi . Cu inima stransa ... , si nu de datoriile de la intretinere , si cele istorice , pe la diversi . Editat Octombrie 11, 2019 de gauss 1 Link spre comentariu
ratza Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 Acum 52 minute, doru3160 a spus: De altfel, am citat ce a spus ratza, si lui m-am adresat. Intelesesem ca asta a fost singurul motiv pt care nu a cumparat marca asta. Nu a fost singurul, dar nici nu le mai înşir aici că iar poluăm topicul din vina mea. Link spre comentariu
informer Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 1 oră în urmă, sesebe a spus: Lor nu le pasa ca trebuie sa stea in masini in care altii au facut l....a sau au plimbat fetitele de pe centura. Sau poate cea mai mare parte s-au limitat la a folosi o masina in scopul in care a fost conceputa... Personal as fi prudent in a face astfel de afirmatii... se poate interpreta... Link spre comentariu
sesebe Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 (editat) Orice se poate interpreta.............. De exemplu am auzit (eu personal nu am verificat) ca in noua lege, legata de folosirea telefoanelor mobile in masina, se spune ca nu ai voie sa folosesti telefonul pt navigatie (GPS), sau alta si mai tare si mai usor de interpretat de rauvoitori, ca esti obligat sa tii ambele miini pe volan - cum mai schimbi vitezele? Nu toata lumea are cutie automata. Eu personal nu am cautat sa citesc textul de lege si nici nu ma prea intereseaza pt ca nu folosesc telefonul in masina. Editat Octombrie 11, 2019 de sesebe Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 Eu nu pot sa conduc cu ambele maini pe volan, nu tot timpul. De regula, dreapta inca o tin pe schimbator, chiar daca conduc automata de cel putin zece ani. Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 Acum 2 ore, ratza a spus: Nu a fost singurul, dar nici nu le mai înşir aici că iar poluăm topicul din vina mea. Asa m-am gandit si eu, pt ca daca era doar de scaune, se putea rezolva. Nu-ti cumperi Logan ca sa-i faci upgrade la Lexus, dar niste amarate de scaune se schimba fara pic de efort. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 (editat) Tot cotetz ramane. :)) Loganu de nou sta mai prost ca mercedesu de vechi. :)) cred ca am bagat peste 5mii e in mertzan plus gazu. Inafara de telescoape spate, care zac pe raft si bucse cadru spate, masina are inlocuit pe ea cam tot ce era imbatranit. inca am pe ea pompa de apa originala de acu 220k si nu o inlocuiesc desi am deja piesa de schimb de mai bine de 1an. pur si simplu nu merita ca merge prea bine! masina e proiectu meu personal, sa imi satisfac mania de a mesteri la masini. vroiai sa imi iau logan si sa pierd vremea sa il antifonez sau sa ii montez camera, incalzire in scaune si altele? puteam sa ii fac toate si in final tot o masina ieftina era. itp se ia pe bune, iar de 2 ori s a facut la rar! atentie mare! Omologat la gaze si la motor! asa ca nu fii ofticat. sa imi spui ce masina noua imi iau de 11mii. uimeste-ma. iar in banii aia sa am 3 seturi de roti, 2 de 16 vara si iarna, si 1 de 18 dinalea late cu profil subtire si toate schimburile de filtre si ulei in astia 50k parcursi, plus doua parbrize, ca deh romania...sar pietre. acu clar nu e masina noua, dar zi-mi tu alta la fel in banii aia. hai dubleaza bugetu si poate incepi sa te apropii. si nu uita ca a fost luata in 2016. Alte preturi. proiectu evident ca nu e gata, dar urmeaza multe altele timp si chef sa imi fac. si sa imi spui cam cum o sa fie apreciata masina mea peste 10 ani tot in starea asta desi va urca peste cum e azi. Asta fata de un lighean de 10 ani fie el intretinut. Ce mai cred ca si fata de lighean nou tot mai buna o sa fie. astept raspuns! si te rog nu mi zi logan full option si nici juma de electrica! Ca rad si curcile de tine, vorba lui leco. :)) Zi i la rata ca in loc de clk trebuia sa mai puna inca o mie plus epava de ford pe un logan chel. Intreaba l pe privat sa vezi ce iti spune... Sau in persoana, preferabil cand e in poligonu de tir... Editat Octombrie 11, 2019 de Sharky Link spre comentariu
one Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 (editat) Ceea ce am obiectat eu era ca se compara o masina noua (Logan) cu una veche (Mercedes). In felul acesta aproape orice masina veche e mai buna decat orice masina noua, in acelasi buget. Daca scadem sub un anumit pret, iese si Dacia din discutie si raman doar uzatele. La 5000€ de exemplu gasesti o masina relativ buna uzata dar aproape nici una noua. Aceasta este o situatie reala si constructorii de automobile sunt in impas tocmai pentru ca masinile pe care tot ei le-au vandut inca nu s-au stricat. Totusi comparatia nu e corecta din mai multe motive. Evident ca din multe puncte de vedere convine masina uzata (spatiu, dotari, siguranta) fata de Dacia, dar tendinta de a introduce o forma sau alta de vehicul nu depinde de piata de uzate din Romania, unde sunt aduse de afara (nu este o piata reala a uzatelor nascute si crescute in Romania), unde km sunt dati inapoi (nu e relevant dar va puteti face o idee despre cadrul legal in care traim), unde se vand masini la mana a doua fara garantie, unde piesele de schimb sunt si bune dar si mai slabe etc. Concurenta nu este intre uzate si noi ci intre noi si noi. Tendintele nasc in tari constructoare de automobile, cum sunt SUA sau Japonia sau matusa Germania si noi vom juca dupa cum se fac regulile. Anul asta convine sa cumperi un Diesel dar daca in 10 ani pretul motorinei se dubleaza sau in centrul oraselor nu se va mai putea intra cu Diesel atunci preturile se vor prabusi. Si eu am un Diesel dar ma uit spre viitor si consider cu seriozitate una electrica. Daca Tesla ar costa mai putin alegerea ar fi simpla. In SUA preturile masinilor germane sunt in scadere, iar preturile germanelor uzate sunt in cadere libera. Ma refer bineinteles nu la Golf ci la clasa medie cum sunt Mercedes C si E, BMW 3 si 5, care erau speranta germanilor pe piata americana, ca acolo nu te duci cu Golf sau Opel Corsa. Acum uzatele germane se vand la aceleasi preturi cu surorile lor japoneze din acelasi an sicu acceiasi km. Situatia nu e roz nici pentru producatori istorici, precum Harley Davidson, care a vazut scaderea vanzarilor datorita faptului ca noile generatii nu mai sunt interesate de stilul lor. Au incercat cu disperare sa faca un model electric pentru dezvoltarea caruia au investit peste 1 miliard de dolari ! Este un pariu furibund precum fac si altii, mizeaza totul pe electric sau hibrid caci au inteles ca piata asa cum era pana acum nu mai functioneaza. Editat Octombrie 11, 2019 de one Link spre comentariu
ratza Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 Acum 49 minute, Sharky a spus: Zi i la rata ca in loc de clk trebuia sa mai puna inca o mie plus epava de ford pe un logan chel. La Logan îmi plăceau motorul ăla indestructibil de 1,6 benzină care nu mai e pus pe astea noi, garda la sol şi că poţi da de un service decent cam pe oriunde ai fi. În rest e încununarea expresiei neaoşe "merge şi aşa". Mi se pare spartană chiar şi în echiparea de top, incomodă la drumuri lungi, relativ instabilă, gălăgioasă, arcul ăla din portbagaj ocupă mai mult spaţiu decît ar părea, plus că - subiectiv, desigur - nu e o maşină pentru care să-ţi bată inima o idee mai tare. Evident că o să mă mai stoarcă de nişte bani CLK-ul, dar e genul ăla de maşină pe care o întreţii cu drag, te uiţi la ea cu drag, mergi la drum cu drag... Şi dacă aş mai băga cît un Logan nou, nu aş avea nici cel mai mic regret. Diferenţa între cele două e inimaginabilă, deşi le despart nişte ani. Fordu' a devenit studiu de caz, deşi mi-ar fi plăcut să-i dau foc la propriu, în cadru organizat, pentru a putea pompierii să exerseze pe el. Ăsta nu-ţi dădea bătăi mai tari de inimă, ci palpitaţii şi boli nervoase (posibil să explice o parte din comportamentul meu de pe forum acu' nişte vreme). Cu toate bubele lui, nici pe ăla nu l-aş fi dat pe un Logan. Acum 15 minute, one a spus: Aceasta este o situatie reala si constructorii de automobile sunt in impas tocmai pentru ca masinile pe care tot ei le-au vandut inca nu s-au stricat. Constructorii sînt în impas pentru că se bazează pe nişte previziuni mult prea optimiste legate de vînzări. În cazul meu, de exemplu, e o linie al dracului de fină între ce/cît de repede se strică şi cît de plauzibil e să mai cumpăr a doua oară de la acelaşi producător. Prea mult plastic, prea multă electronică., toate-s pe repede înainte în dezvoltare, toţi latră că poluăm şi nu ştiu ce, dar nu realizează (ori nu le pasă) că o maşină schimbată la fiecare 5 ani, să zicem, poluează mai puţin per total decît una pe care o schimbi la 15 sau 20 de ani. Chiar e nevoie de un model nou în fiecare nenorocit de an? Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 Normal ca e asa. Doar nu o sa coste vreodata la fel o masina folosita cu alta noua, aceeasi clasa. Si niciodata nu o sa coste unu vechi cu tot cu reparatii cat unu nou pt ca atunci nu l as lua nimeni l ar lua pe cel nou direct. Cererea si oferta regleaza pretu. Ca mai e cate un prost care sa dea in plus e una, dar media respecta legea. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 1 oră în urmă, ratza a spus: Chiar e nevoie de un model nou în fiecare nenorocit de an? Bre, esti om insurat si nu ai auzit ca MODA SE SCHIMBA DE LA AN LA AN??? Femeile daca ar fi de capul lor ar schimba masina si mai des de o data pe an . Link spre comentariu
gauss Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 Sau ar acumula mai multe , la culoare cu vreo tzoala . Link spre comentariu
vioara Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 La 10.10.2019 la 12:51, one a spus: Cei care isi permit o masina noua si nu cumpara Logan sau hibrida sunt fitosi sau nu sunt informati. Evident ca cei care au cheltuit mai mult de 10keur pe o masina sh nemteasca vor gasi tot felul de motive sa creada ca au facut o alegere buna. Masinile electrice nu ar trebui sa reprezinte o optiune in tarile unde inca se mai produce curent din carbune. Conform site-ului transelectrica noi inca folosim cel putin 20% carbune. Din pacate nu suntem singura tara care inca mai exploateaza carbunele, majoritatea tarilor de pe glob inca exploateaza aceasta resursa. In loc sa se dea vouchere pentru masini electrice s-ar fi putut investi in sisteme de captare co2 care sa fie instalate la Turceni/Rovinari. Dar nu se urmareste sa se protejeze mediul, se urmareste sa se faca bani utilizand pretexte eco ca schema de marketing. Din cauza conversiei industriei auto germane catre electric, Germania se imbratiseaza cu China, in schimbul furnizarii de baterii ieftine, facand tot mai multe acorduri economice care deschid calea Chinei in UE si impiedica luarea de masuri pentru protectia spatiului economic UE. Powertrain-ul masinii electrice e net superior, simplu, robust si chiar ieftin, dezavantajul este bateria. Link spre comentariu
ratza Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 Dacă fițoșenia înseamnă să merg cu familia în confort și siguranță cînd și unde mi se năzare, atunci recunosc că sînt fițos. Pe banii mei fac ce vreau eu. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 (editat) 1 oră în urmă, vioara a spus: Cei care isi permit o masina noua si nu cumpara Logan sau hibrida sunt fitosi sau nu sunt informati. Nu prea cred ca este chiar valabila aceasta afirmatie, eu sint informat si deloc fitos, am un Logan si ma folosesc de el, pentru mine este efectiv un transportation device, corect, cinstit, fiabil si comod, spun comod deoarece probabil sint mai invatat decit altii cu meseria asta de a conduce si am condus masini ( B2500, NP300) din care in momentul in care te dadeai jos si urcai in Logan simteai ca esti intr-o limuzina! si chiar mergeam 600-800Km/zi macar o data pe saptamina deci 1000Km in Logan nu`i asa mare chin. Totusi am fost in dilema de a schimba vechiul Loganel cu unul nou, cel mai probabil MCV era in plan insa motorizarile sint de batjocura! cel Diesel este OK insa nu prea renteaza pentru mine, estimez cam 3000-5000Km/an si la banii pentru ele optiunea Renault era super atractiva. Asa am ajuns sa ma uit la Megane insa pentru ce am eu nevoie, masina de lucru mai mult, parca e pacat de ea, ma rog, pina la urma o viata are omul si trebuie sa se simta bine si multumit, mai evaluam peste 1-2 ani ca momentan Loganel este pe linia de plutire adus. Despre siguranta, da este un punct de vedere, in Patrol parca ma simt mai in siguranta decit in Logan insa daca ma uit cite camioane sint, tot mic si neinsemnat sint chiar in el. Cea mai buna siguranta pina la urma este ponderatia care este direct proportionala cu experienta la volan, vigilenta si neincrederea in partenerii de trafic. Editat Octombrie 11, 2019 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum