Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Ultima generație de motoare Dacia sunt făcute ca și becurile chinezești (cele cu filament), care costă 2 lei și țin 3 zile. In stil consumierist, așa cum se spunea mai sus.

Un coleg si prieten, mare fan Logan, intentiona să-și scimbe cazanul 1.6 benzină cu unul nou, dar văzând ce motorizare oferă a renunțat la idee. Spunea că preferă să-l mențină pe actualul in funcțiune, atât cât o putea ...

Link spre comentariu

Cam asa e cu motoarele de drujba de la Dacia.

Singura motorizare buna a ramas doar 1,5 Diesel.

Asta a fost si motivul pentru care m`am uitat la Megane, ala are un 4 cilindri 1,3l T.

Oricum, momentan mai trag de batrinul 1,6 Mpi

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Acum 5 ore, ratza a spus:

 

Cît despre Logan, dacă nu ar avea scaunele alea handicapate de căruță, mi-aș fi luat. E o mașină cinstită, dar nu vreau să mă dau jos cu dureri de șale după 1000km.

Adevărat, nu sunt prea comode la drum lung, dar se pot schimba. 

Link spre comentariu

La fel cum se poate antifona, la fel cum poti schimba oglinzile sau cum poti pune un set de suspensii mai bune.

Sau la fel de bine poti alege alta masina.

Vb in general, ca evident ca de primesti un logan de gratis necopt poate ar merita sa il imbunatatesti.

 

Vio, ajunge sa mentionezi tot ce ai facut la masina aia si deja cine e cunoscator al modelului stie ca e peste restul cazanelor de pe piata. Ca o sa mai fie altele de facut aia e clar, ca masina e distractie continua, dar sa gasesti atatea reparatii, mai rar.

 

Buna duma cu accidentu oricum.

Oare era si radiatoru schimbat? Sau radiatoarele de clima si racire au scapat in mod miraculos "accidentului" ?

 

Si doi, chiar a fost nevoie de ventilator? 

Asteptam cu interes dacia electrica cu motor de flex si baterii 777.

Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 12 ore, maxente a spus:

Am avut si eu ocazia sa merg cu un logan la ultimu patron unde am lucrat. Mi se pare o masina rezistenta, in cativa ani de hartaneala prin tot felul de santiere cu turnari betoane si navete de muncitori nu a schimbat nimic consumabile gen bucse, pivoti etc. In schimb era varza cand bagai picioru in pedala, ajungea la 150km/h in cinci ani, te plictiseai pana prindea viteza, era benzina. Ce am mai observat eu la masinile astea e ca sunt prost (sau foarte slab) antifonate, iti vajaie creierii in cap la viteza mare si tarana intra peste tot.

La maxim 11500 euro  o mașină nou .....ce vrei să îți ofere ?  Fac economie , colo , colo ....

Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 2 ore, Sharky a spus:

La fel cum se poate antifona, la fel cum poti schimba oglinzile sau cum poti pune un set de suspensii mai bune.

Sau la fel de bine poti alege alta masina.

Vb in general, ca evident ca de primesti un logan de gratis necopt poate ar merita sa il imbunatatesti.

 

Vio, ajunge sa mentionezi tot ce ai facut la masina aia si deja cine e cunoscator al modelului stie ca e peste restul cazanelor de pe piata. Ca o sa mai fie altele de facut aia e clar, ca masina e distractie continua, dar sa gasesti atatea reparatii, mai rar.

 

Buna duma cu accidentu oricum.

Oare era si radiatoru schimbat? Sau radiatoarele de clima si racire au scapat in mod miraculos "accidentului" ?

 

Si doi, chiar a fost nevoie de ventilator? 

Asteptam cu interes dacia electrica cu motor de flex si baterii 777.

După ce  m-am hotărât să o vând , la  nici o săptămână mă atenționează in bord că nu se mai răcește , cald afară de mureai , am mers foarte încet până la primul service , noroc că era aproape , i-am facut o diagnoză , electroventilatorul defect , sistemul electronic care reglează turația , functiona aleator . Așa că am schimbat " răcitorul " , am pus sh , unu nou este minim 1700 lei . Înainte de a o vinde am bagat cam 3500 lei in ea , pe diverse nimicuri ......

Unu de pe un grup de CLK  mă tot tatona să o cumpere , venea cu dume legate de consum , că este scumpă , etc , etc , până la urmă a cumparat cu 5000 una 2.2 diesel , după o lună ....pac nu se mai accelera , o repară , după scurt timp ....pac ....ii cade cutia de viteze , cutie automată .I-am zis " cum este bade ? Ai luat tomberonul ăla , stai liniștit că in citeva luni mai bagi bani in ea "  . Mă lua si cu faze că nu sunt reali km , in condițiile in care eu pusesem istoricul cu km făcuți , masina fiind cumpărată de nouă din România . 

Acum 1 oră, adrian_pic a spus:

Morala: ori motoare de drujba ori ilectrice :limb:

P.S. Vio, nu mai cumpara masini full options ca sa ne permitem si noi sa le cumparam cand ai sa le vinzi :rade:!

Cayenne nu este full , nu are navigație si trapa .

In Germania una este mai scumpă, rulaj mai mare, nu îți dă și roți pentru iarnă   , fără să punem la socoteală cheltuielile cu adusul in țară .

Pentru cei de pe Elforum .....mai las ceva :hdgfhgdf

Editat de viobio
Link spre comentariu
Vizitator viobio

Pentru cei care locuiți in sectorul 5 , la intrarea in Electromagnetica sunt două stații de incarcare pentru masini electrice , o stație este la barieră , lîngă benzinaria OMV , una este in parcarea din fața fabricii .

Electromagnetica produce stații pentru încărcarea mașinilor electrice .

Link spre comentariu
Acum 2 ore, Sharky a spus:

a fel cum se poate antifona, la fel cum poti schimba oglinzile sau cum poti pune un set de suspensii mai bune.

Sau la fel de bine poti alege alta masina.

Asta numai daca vrei sa fii Gica contra. La drum lung scaunele sunt un impediment major, cu restul mai poti convietui.Nu te freaca grija daca n-ai oglinzi incalzite vara, la un drum de 400 km.M-am referit la faptul ca daca scaunele sunt singurul motiv pt care nu-ti place o masina, atunci se pot schimba, pastrand restul, dar nu credeam ca trebuie sa-ti traduc si tie.

Editat de doru3160
Link spre comentariu

Pai na. Sunt 2 categorii de oameni, celora care le pute ligheanu si celora pt care loganu e chintesenta masinilor. In general aia n au mai condus altceva.

 

Oglinzile la logan in special primul sunt prea mici, lasa tu incalzirea. Erau un exemplu aleator, printre multe alte lipsuri fata de orice alta masina la 3 4mii euro care aleasa bine nu rugineste asa, e mai sigura la impact si sta mai bine pe drum.

Ma refer la masini mainstream, gen skoda, ford, ca mercedes,bmw nu iei la 3mii decat in acte in realitate iei cazan, care papa bani multi.

Hai sa zicem ca iei un e46 sau un c decent si mai pui o mie doua pe termen lung, dar sa compari alea cu loganu e jale.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Eu n-am avut nici cea mai mica intentie sa incep o disputa cu tine.De altfel, am citat ce a spus ratza, si lui m-am adresat. Intelesesem ca asta a fost singurul motiv pt care nu a cumparat marca asta.Daca tu ai chef de alte argumente, e treaba ta.

Editat de doru3160
Link spre comentariu

Sigur nu o luat o si din alte motive. Cum ar fi testel de siguranta la care are acces.

Plus cand te dai jos din corsa cazan vechi si te urci in logan nou si nu vezi diferenta. Ii si ala motiv.

Link spre comentariu

@doru3160 tu inca nu ai inteles ca pt Sharky ca si multi altii ce au postat aici pe topic orice cazan fumigen straized luat la mina a doua este infinit mai bun decit o Dacie?

In acest topic nu se discuta prea mult despre avantajele masinilor electrice ci despre avantajele de a conduce gunoiul strainezilor catalogandul ca state of the art in materie de masini de lux. Lor nu le pasa ca trebuie sa stea in masini in care altii au facut l....a sau au plimbat fetitele de pe centura. E suficient sa le spele la o spalatorie "ecologica" si totu-i ca nou.

Pt 10hp in plus si pt a nu recunoaste ca in orice cazan strainez trebuie investiti bani ca sa-l aduci la un nivel demn de pretentiile pe care le astepti de la el, dezactiveaza si demonteaza orice sistem de reducere a poluarii.

Daca s-ar face ITP-ul pe bune ( ca sa nu mai zic de verificarile RAR) minim 75% din cazanele de pe strazi ar ajunge direct la fier vechi fara investitii majore in ele, investitii care le-ar face ca pretul final sa fie cel putin comparabil cu pretul la un Logan nou.

Strainii (cu exceptia doar a citorva poate) nu-si schimba masinile ca sa fie in ton cu moda ci pt ca la acele masini trebuie investit major pt a le face sa fie comparabie cu una noua la comportament si functionare. Pe majoritatea nu-i dau banii afara din casa cum se considera pe la noi ci fac investitiile mult mai cu cap dovada ca amaratele noastre Loganuri au asa de mare succes peste hotare. Numai noua de pute de tot ce-i facut in romanica.

Link spre comentariu
Acum 9 minute, sesebe a spus:

Loganuri au asa de mare succes peste hotare. Numai noua de pute de tot ce-i facut in romanica.

Au succes si la noi, nu doar afara. E o masina ieftina, spatioasa...

Mi-as fi luat un (sau doua) Duster daca avea cutie automata, si , cum nu are, mi-am luat un Tucson, full pele si leduri, pe motorina. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări