doru3160 Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Cu 20k epuroi, iti cumperi o clasica E6 de moare lumea. Cand se vor ieftini, putem relua discutia. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 (editat) Acum 17 minute, adrian_pic a spus: Si opelul corsa electric si peugeotul 208 electric costa undeva la 30.000 euro si nu este chel la optiuni. Cu prima de 10.000 euro se ajunge la 20.000 euro. Oricum se incearca sa se scada pretul si autonomia dipa standardul WLTP sa fie peste 350km. Nu va mai fi o fitza masina electrica. Dacă prinzi prima de 10000euro dată de stat ! 20000 este mult pentru o "coajă" Corsa sau Pejos 208 , sunt mașini mici , in general le conduc femeile , ca să se justifice prețul , să o amortizezi , trebuie să faci minim 30000km pe an cu ea , pentru drumuri lungi nu sunt bune din cauza autonomiei , in oraș nu faci 30000km intr-un an . Prin București sunt foarte multe hibride Honda , Nissan ,Toyota , hibridele au prins cit de cit , in special aceste mărci . Acum 11 minute, doru3160 a spus: Cu 20k epuroi, iti cumperi o clasica E6 de moare lumea. Cand se vor ieftini, putem relua discutia. Clar ! Editat Octombrie 10, 2019 de viobio Link spre comentariu
ratza Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 1 oră în urmă, adrian_pic a spus: Sa inteleg ca pretul te-a facut sa inchizi ochii? Ce model era (doar sunt curios). Nu preţul, ci insistenţa lu' frati-miu. "Ia-o, bă, că e bună, e mare etc". Cerinţele mele fuseseră aşa: motor de minim 1,2 litri, benzină, maşină cam cît o Fabia, 20.000 de lei buget. M-am ales cu un Ford Focus 2, 1.6TDCi. Costuri: 14.500 coaja, vreo 21.000 şi ceva mărunţiş pe servisat şi consumabile, 4.500 pe platforme. 40.000 de lei în trei ani, daţi pentru un jaf care m-a lăsat de izbelişte de prea multe ori ca să mai pot avea încredere. A, da, şi aproape 25.000 de lei pe motorină. Fă tu calculul. :) La fel ca nefericitul ăla cu BMW-ul, cred că m-am bucurat de maximum jumătate de an mers fără probleme. Asta mă irită cel mai mult, lipsa de încredere. Cînd am luat merţu' eram aşa de hotărît să merg orbeşte, ca la loto, că nici nu-mi păsa în ce stare e maşina. Vio poate să-ţi confirme. Link spre comentariu
one Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Acum 1 oră, doru3160 a spus: Aer curat oricum n-o sa respiri, chiar daca centrul e inchis circulatiei, pt ca acelasi numar de masini se va invarti in jurul zonei, iar fumul oricum se va dispersa, nu va tine cont de interdictia primarilor. De particule nu scapi dar reduci concentratia. Nu cred ca primarii decid de capul lor, concentratia de particule este masurata in multe centre ale oraselor si datele arata ca scade concentratia cu reducerea traficului. Nu e vorba de masinile care ar fi tranzitat centrul, ci de masinile care ar fi intrat in centru pentru ca acolo ar fi fost destinatia. Masinile care erau in tranzit ar fi poluat mai mult stand la semafoare deci devierea este pozitiva oricum. Acum 1 oră, doru3160 a spus: Cu 20k epuroi, iti cumperi o clasica E6 de moare lumea. Cand se vor ieftini, putem relua discutia. Si Dacia costa prea mult si nu renteaza in comparatie cu E6. Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Acum 15 minute, one a spus: Si Dacia costa prea mult si nu renteaza in comparatie cu E6. Cine te pune sa cumperi Dacia, daca ti se pare scumpa? Acum 16 minute, one a spus: De particule nu scapi dar reduci concentratia. Adica nu se scoala, nu se scoala, dar asa frumos atarna... Cat priveste masuratorile, ii numeri pe degetele de la o mana pe cei care detin aparatura omologata pt masuratori de mediu. Restul se baga in seama cu fel de fel de jucarii chinezesti, pt ca nu-si permit scule profi. Dar dupa ce masoara ei acolo in legea lor, fac atata praf, precum gaina cu margica. Link spre comentariu
one Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 (editat) https://waqi.info/ro/#/c/40.122/20.548/5.1z http://www.calitateaer.ro/public/home-page/?__locale=ro Editat Octombrie 10, 2019 de one Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 (editat) Acum 53 minute, ratza a spus: Nu preţul, ci insistenţa lu' frati-miu. "Ia-o, bă, că e bună, e mare etc". Domnule, am si un Logan din 2005 care are aprox 156Kkm, singura problema urita ce a avut`o a fost fulia de alternator sarita pe la 80Kkm. Mers pe baterie pina la primul service, schimbat cureaua accesorii si pus fulie noua la alternator, fara platforma, sau probleme mari. In rest apa paie si bataie. Acuma ma lupt cu rugina la aripile spate, rezolvata de mine precum si usile fata, alea trebuie sa le mai fac. In rest, un set de discuri de frina, pivotii si capetele de bara, in fapt unu incepea sa se intepeneasca dar am preferat sa`i schimb pe amindoi. Dar, na, e Dacie nu Ford. Am vrut sa o schimb cu altceva, ori Renault ori Dacia insa parca, parca, imi pare rau de ea, prea bine merge si am luat`o la reparat, am timp si fac totul eu. A mai fost inca ceva, eu mai duc una alta cu masina, acum am adus merele de la casa de vacanta, era sarmanul Loganel cam cocosat, parca n`as fi bagat merele intr-un Megane cum era la rabla acuma, sa le duc cu remorca...storceam direct sucul, asta iara a contat in decizia de a o repara. O sa incarc ceva foto pe topicul strungului, nu de alta dar cu el am facut si cele 3 dispozitive pentru inlocuit distributia, cureaua in fapt. Cineva spunea ca este scumpa Dacia la ce ofera, da, daca o privesti superficial asa este, o masina spartana dar care nu iti cere bani dupa aia. Dupa 10 ani daca tragi linia la cheltuieli iasa bine, cheltuielile sint mici cu intretinerea. Editat Octombrie 10, 2019 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Din punctul meu de vedere nu conteaza marca, daca poti da cheie la orice moment si pleca la drum indiferent de km propusi.Ce e peste aceasta cerinta, e moft.Fiecare are dreptul pe banii lui sa si-l satisfaca, nu-i acuz. Link spre comentariu
maxente Postat Octombrie 10, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Acum 36 minute, doru3160 a spus: Adica nu se scoala, nu se scoala, dar asa frumos atarna... Eu știam vorba asta altfel: dacă nu se scoală, ce frumos atârnă ! Link spre comentariu
adrian_pic Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Acum 1 oră, ratza a spus: Nu preţul, ci insistenţa lu' frati-miu. "Ia-o, bă, că e bună, e mare etc". Cerinţele mele fuseseră aşa: motor de minim 1,2 litri, benzină, maşină cam cît o Fabia, 20.000 de lei buget. M-am ales cu un Ford Focus 2, 1.6TDCi. Costuri: 14.500 coaja, vreo 21.000 şi ceva mărunţiş pe servisat şi consumabile, 4.500 pe platforme. 40.000 de lei în trei ani, daţi pentru un jaf care m-a lăsat de izbelişte de prea multe ori ca să mai pot avea încredere. A, da, şi aproape 25.000 de lei pe motorină. Fă tu calculul. Imi pare rau ca ai incasat-o asa de nasol. 40.000 lei in doar 3 ani ... e cosmar. Musai sa mearga mercedes-ul brici vreo cativa ani sa iti mai scoti din pierderi! Noi cand citim istorii din astea le "sorbim" dintr-o suflare ca sunt super captivante, dar eroii principali au incasat-o rau de tot. Multa bafta cu mercedesul si apoi iti "urez" o hibrida plug-in. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Pai aia e mai razta, ca ala de dinaintea ta o cazanit-o si o dat-o de rea, apoi corelat cu incompetenta din service n-ai avut plan bun de reparatie si ai platit mai multe decat trebuia. Tu ce ai luat de la vio e o masina ingrijita, e alta poveste, acu ca o sa pice in final e alta poveste. Nu tre gumele bre, ca mai merg michelinurile, asa deformate cum is. :)) Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 (editat) Acum 3 ore, ratza a spus: Nu preţul, ci insistenţa lu' frati-miu. "Ia-o, bă, că e bună, e mare etc". Cerinţele mele fuseseră aşa: motor de minim 1,2 litri, benzină, maşină cam cît o Fabia, 20.000 de lei buget. M-am ales cu un Ford Focus 2, 1.6TDCi. Costuri: 14.500 coaja, vreo 21.000 şi ceva mărunţiş pe servisat şi consumabile, 4.500 pe platforme. 40.000 de lei în trei ani, daţi pentru un jaf care m-a lăsat de izbelişte de prea multe ori ca să mai pot avea încredere. A, da, şi aproape 25.000 de lei pe motorină. Fă tu calculul. :) La fel ca nefericitul ăla cu BMW-ul, cred că m-am bucurat de maximum jumătate de an mers fără probleme. Asta mă irită cel mai mult, lipsa de încredere. Cînd am luat merţu' eram aşa de hotărît să merg orbeşte, ca la loto, că nici nu-mi păsa în ce stare e maşina. Vio poate să-ţi confirme. Eu zic că ți-am vândut mașină bună, dacă știam că este cazan nu ți-o vindeam ție. Despre fratele tău ce să zic.... nu mai cumpăra nici un șurub la sugestia lui, sincer... mă enervase când a zis că mașina " a fost lovită tare în față", după el dacă schimbi electroventilatorul..... mașina este și făcută muci în fața, ori este paralel cu mașinile ori a băgat una din top cu fac mulți care se dau pricepuți la negocieri. Asa este, ai cumpărat mașina fără să o vezi, fără să mergi cu ea, doar pe ce scrisesem eu în anunț, pe încredere. După ce ai luat Bătrânica te-ai convins că totul a fost real, nimic ascuns. Rămâne valabilă propunerea, deja îmi este dor de ea....... bine că mai am poze.... Acum citiva ani aveam doua Logan din 2005 de vânzare, varză ambele, doi puști (vecini) se rugau de mine să le vand, nu le-am vândut lor, le-am zis că nu vreau să îmi bat joc de ei, să mă înjure, le-au cumpărat niște geambași de mașini . Pe cine interesează, am un Porsche Cayenne de vânzare, 26500 euro, 103000km, 3000 turbodiesel,248cp, an 2011, arată că nouă interior/exterior, jenți cu anvelope 4vară/4iarna, EGR schimbat acum două luni, culoarea este mov închis, interior din piele bej închis. Editat Octombrie 10, 2019 de viobio Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 one "In plus, masinile termice noi dupa cum puteti observa, au motoare din ce in ce mai mici si mai proaste, super pompate cu turbine, 1L in 3 cilindri si 120CP. Ce viata vor avea masinile astea?" Corect ce spui, în plus sunt motoare concepute cu consum de ulei, 1...1,5l din schimb în schimb, altfel s-ar duce dracu segmenți și cămășile cilindrilor. Este o epocă a consumerismului, ăia se gindesc ca în 5 ani o schimbi, să te țină 150000km. Am un WV Golf cumpărat de nou în Martie anul ăsta 1l 85cp benzină, 3 cilindri, tremură motorul ăla de vibrează toată mașina, cred că tampoanele de la motor nu țin mai mult de 2..3 ani. Un cazan care consumă de rupe în oraș 8,5..10l/100km. Link spre comentariu
ratza Postat Octombrie 10, 2019 Partajează Postat Octombrie 10, 2019 Frati-miu are o cu totul altă abordare, de cîte ori m-am luat după el mi-am luat țeapă. Așa a făcut și cînd am luat Corsa aia roșie, că e junghi și nu știu ce. A mers săraca... de la 135k la 390k, doar cu schimburi de consumabile. Jur că nu o vindeam dacă avea AC. De aia nu am mai vrut să mă iau după alții. Cît despre Logan, dacă nu ar avea scaunele alea handicapate de căruță, mi-aș fi luat. E o mașină cinstită, dar nu vreau să mă dau jos cu dureri de șale după 1000km. Link spre comentariu
maxente Postat Octombrie 10, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 10, 2019 (editat) Am avut si eu ocazia sa merg cu un logan la ultimu patron unde am lucrat. Mi se pare o masina rezistenta, in cativa ani de hartaneala prin tot felul de santiere cu turnari betoane si navete de muncitori nu a schimbat nimic consumabile gen bucse, pivoti etc. In schimb era varza cand bagai picioru in pedala, ajungea la 150km/h in cinci ani, te plictiseai pana prindea viteza, era benzina. Ce am mai observat eu la masinile astea e ca sunt prost (sau foarte slab) antifonate, iti vajaie creierii in cap la viteza mare si tarana intra peste tot. Editat Octombrie 10, 2019 de maxente Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum