Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus:

Ati folosit cumva asaceva???

Nu de alta da v`as lasa sa folositi chinezoaica mea pe benzina si apoi sa trageti concluzii.

Drujba se foloseste la taiat lemne, la astereala, da aia electrica e mai "indeminatica" cum zic mesterii.

Daca ai padurea plina de prize, da o fi buna o electrica, altfel...mai asteptam sau trecem la topor si joagar ca sa fim ecologisti.

P.S. am folosit drujba electrica, nu cordless, am folosit doar flex cordless...e bun in deplasare, tai un lacat pina ajungi la panoul electric si

atunci treci pe cel din masina.

Am lucrat și lucrez de aproape 20 ani exclusiv în șantiere, din care ultimul an în nord, unde chiar sunt echipați, nu glumă. Am folosit tot ce se putea folosi, când am văzut prima oară cum lucrează un polizor unghiular Makita pe baterii, la o firmă care monta ferestre și găurea în beton exclusiv cu baterii, am zis că nu-mi mai trebuie să văd cablu în fața ochilor. Hai să fim serioși, și să ieșim din evul mediu. Am incercat să nu belesc ochii cât cepele, când am văzut pentru prima dată în viața mea, ciocan portabil de bătut cuie cu Li-Ion și propane cell. Noi suntem la nivelul de șlapi in șantier... Scuze de off-topic.

Link spre comentariu

Domnule, vorbeam de drujba, aia`i alta gisca`n alta straita fata de un flex.

Drujba??? si cit tai cu aia, vreti sa fac asa repede de tot o estimare??

 

P.S. Domeniul meu a fost altul n`am avut treaba cu santierele insa scule portabile erau necesar de folosit.

 

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Am lucrat si eu cu un flex pe acumulatori LI-ION....foarte util pe teren doar ca ,dupa 10 suruburi taiate,trebuia schimbat acumulatorul...fara o sursa de 230V in apropiere sau o sursa ridicatoare de la automobil....este enervanta utilizarea sculei respective...flexul avea undeva la 400W daca imi aduc bine aminte!....asta apropo de spusele colegului Ion_Bumbu despre drujba electrica....fara 1000W la o drujba electrica...mai bine renunti!

Acuma ,sunt constient ca tehnica de varf ne ocoleste pe noi romanii....dar,sper sa vina si peste noi tehnica asta!...cat mai curând!

Link spre comentariu

Nu ne ocoleste . O ocolim noi pe ea ( din motive financiare ) . Nu cred ca vreo unealta electrica de mana este indisponibila ( la procurare ) in Romania . Eu folosesc de mult cateva pe accu . Ma rog , n - am capsator si circular , ca n - am la ce le folosi . Inca nu au performantele celor alimentate la retea ( cele portative ) , mai ales pentru lucrari grele . Motivele sunt evidente .

Editat de gauss
Link spre comentariu

Unii aduc fermele gata făcute, taie panelurile și lambriurile cu verticală la priză, au generatoare dacă sunt un câmp, și cu drujba taie crăci și copaci în pădure. Portabilele se folosesc să nu te cocoți ca dementul cu cordul după tine, mai cazi dracu și-ți rupi gatul, sau cocoțat acolo să te muți din loc în loc. O oră pierdută în ineficiență și waste of time, în unele cazuri se plătește tot cu 25E. Nu plătește nimeni incompetenții. Câteva zeci de ore om prost amortizează leasing la set de scule extrem de performante.

Sunt perfect de acord că fiecare sculă, mașină, soluție de propulsie, prezintă avantaje/dezavantaje și își are locul ei. Dar, hai să nu ne punem contra, fără repere clare. Să nu dezaprobăm aiurea. In primul rând pentru că nu am mai putea numi-o evoluție...

Link spre comentariu

De cazut cad numai betivii , necalificatii si aia care sunt " asi " in orice . Iti rupi gatul si cu accu , si cu scula la priza . Leziunile sunt la fel , zic eu .  Exista centuri de siguranta , schela , platforme automotoare , si altele . Sa gauresti si sa daltuiesti cu SDS - max , sa tai tevi si sa filetezi , sa demolezi instalatii vechi , sa dai gauri de cos , de hota , treceri prin pereti de beton industrial si placa , sa dai gauri de tubulatura cu carota , sa prinzi izolatia pe tabla cu florete ,  toate cu accu , si sa mananci din ce castigi astfel , cred ca e un challenge cu rezultat anticipat . Asta doar ca sa nu vezi un cordon de alimentare ... , interesanta viziune . Cine e contra , si unde e progresul , ca nu ma prind . Probabil un defect personal . 

Editat de gauss
Link spre comentariu
Acum 10 ore, Sharky a spus:

Probabil il vezi unde trebuie, nu cred ca se apuca unu sa demoleze pereti stand pe o scara fragila.

 

Primii trei din postarea mea se apuca ! Nu vorbesc din auzite , am mancat cativa ani paine (si) din firma de instalatii , am vazut destule . Unele si cu lumanari aprinse , la ( fostul ) locul de munca .  

Editat de gauss
Link spre comentariu
Acum 5 ore, Усилитель a spus:

Rolls Royce electrica ,masina viitorului :

https://www.youtube.com/watch?v=KMPtfBuZlno&feature=youtu.be

 

Aia e o jucarie la nivel de prototip. Fac pariu ca nu o sa vedem niciodata masina aia produsa pentru a fi utilizata, indiferent cat de aproape sau departe va fi viitoru. E plin netu de tot felul de filme cu sf-isme din astea prototip si cum spun ei ca in viitor numai asa o sa fie. 

Deocamdata nu vedem pe strada decat niste masini facute de aia de la tesla si cateva de la alti producatori.

Link spre comentariu

Eu nu ( prea ) le vad nici p - alea , la Ploiesti lumea e amarasteana , am  vazut ( si circulat ca pasager ) doar o Toyota hibrida , a unui client . Am mai pomenit de ea in topic , oricum e inmatriculata pe B(uc) . In USA ( cateva luni in total ) n - am vazut nici una . Sau nu le cunosc eu , sau n - am fost la locul si momentul potrivit . Sau poate chiar s - au pitit , stiind ca nu le agreez , cine stie ... 

 

P.S. - on - topic :

 

https://www.antena3.ro/actualitate/social/gigant-auto-german-concedieri-masive-in-romania-sunt-5-000-de-angajati-539190.html

Editat de gauss
Link spre comentariu

In USA Fiat a scos Fiat 500 E (electrica), in UE nu au scos (am vazut insa doua Fiat 500E de vanzare pe olx), Chevrolet Bolt la fel trebuia sa il vezi pe la americani ca l-au scos in 2016. 

Dar e bizar ca nu ai vazut Tesle. 

 

Link spre comentariu

Chiar n - am vazut . Sincer . Sunt asa de dese , incat sa fie bizar ca n - am vazut ? Intreb sincer ( repet ) , fara nici o chestie ... Pot sa dau si locatia , desi nu e relevant , cand ajungi la autostrada e la fel , exceptand Alaska . Am circulat destul de mult , dar n - am condus . Unul din copii m - a dus unde am vrut  , pana la mia de km . Ma rog , unele chestii am vrut eu sa le vad , altele mi le - a aratat el . Mai multe " reprize " , de vreo sapte ori , in ani diferiti . Ultima  , iarna  2018 - 2019 . Cum ( probabil ) va fi si anul acesta ...

Editat de gauss
Link spre comentariu
La 26.09.2019 la 14:59, maxim_sedilec a spus:

benzinaru' ala "modern" de 450Hp si 2L .....consuma 20% cand e "forjat" si are cel putin o turbina! care in medie "duce" 100K Km.... Nu e normala comparatia diesel E2...3 cu "benzinar" E6. 

se critica motorul diesel la nivel politic unde nivelul de intelegere e tip Veorica D.... N-o sa dipara deocamdata, in marina, agricultura, transport rutier e rege si va continua sa fie cu sau fara ADBLUE.

masina electrica (deocamdata) e la fel de buna ca....drujba electrica. 

 

 

 O sa fii surprins dar BMW a anuntat intreruperea productiei de i3 si i8 si vor produce......   seria 7 electrica.

Sunt lucruri care sunt mai comod de trecut pe baterii si lucruri la care bateriile inca nu merita. Nu o sa faca nimeni maine un excavator pe baterii ci mai intai biciclete, trotinete si apoi restul.

Link spre comentariu
La 26.09.2019 la 9:22, nomikos a spus:

In Norvegia se discută ca toate vasele care intră în fiorduri, să fie electrice.


Eu stiu ca si in Delta Dunarii pe anumite lacuri se poate intra numai cu propulsie electrica. 

 

Navele de croaziera, in afara de motoarele principale pentru propulsie au si motoare "normale" sau generatoare turbina pentru servicii, si puterea acestora nu este deloc neglijabila. Aerul conditionat, incalzirea piscinelor, functionarea bucatariilor, frigiderelor si a altor accesorii necesita puteri importante. Unele nave au propulsoare electrice orientabile pentru manevre, pentru  care bineinteles sunt necesare generatoare cu ardere interna. Sunt intr-adevar o adevarata bomba din punct de vedere al poluarii.

 

Despre Norvegia, cel mai plauzibil este ca navele mari sa ramana in afara si vizita in interiorul fiordurilor sa se faca cu nave mai mici, electrice, care evident vor fi norvegiene si care vor aduce profituri. Nu cred ca e o doar motivatie ecologica aici. Este economie. Si italienii s-au legat de incidentele navale de la Venezia pentru a stimula constructia unor cheiuri la Marghera. 

 

Norvegia este in industria de constructii navale si sunt si exportatori de petrol, ei traiesc di productia si utilizarea navelor mari deci nu cred ca isi vor taia "craca".

Celelalte tari probabil vor introduce limitari de tip "euro" pentru nave ca si pentru masini, asta va da o gura de aer proaspat producatorilor de sisteme de propulsie pentru nave.

Ma tem totusi ca Norvegia, tara cea mai curajoasa din punct de vedere al implementarii mobilitatii electrice sa aiba o mica criza datorata trecerii prea rapide la aceasta mentalitate. Cred ca pe norvegianul de rand nu il intereseaza daca masina este electrica sau diesel cred ca la fel ca pe fiecare dintre noi il intereseaza cat costa.

 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări