Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Nu fug . Cam tot neamu' e acolo . Am ramas doar eu ( cu sotia ) , mama doreste sa ramana aici dupa ce  - si va sfarsi zilele de la Dumnezeu . N - am vrut sa dau un pronostic cand am pomenit de anul viitor , as fi bucuros sa mai raman 5 ani , numai ca mama este foarte in varsta si suferinda . Pensia ... , e o figura de stil . Ca nu - s procuror sau altceva . Dar sunt ai mei , si se transfera legal . De investit , ce adun de pe aici , si m - or ajuta rudele . Fratele ( plecat din '91 ) , copiii ( au si ei ceva ani , sunt rezidenti ) , etc . Adica mai sunt . Daca investesti o anumita suma , obtii mai usor rezidenta etc . America e plina de oportunitati , cetatenii ei aia neaoshi s - au blazat , asteapta banii sa cada din ceruri , nu fac aia , nu fac ailalta , in schimb romanii care sunt acolo majoritatea au succes . Nu sunt Trump , dar traiesc de cateva ori mai bine ca aici , la aceeasi munca . Am avut de unde sa constat ...

Editat de gauss
Link spre comentariu

Sunt cam batran pentru trotineta . Doar daca revin la mintea aia din copilarie ... Dezertarea e un cuvant grav ... , sa zicem ca ma pun la adapost !

 

P.S. - peste garla cu 2-3000 de coco iei jeep V8 cu pretentii . Desigur , second . Eu cred ca voi lua o camioneta GMC , model mai vechi .

Editat de gauss
Link spre comentariu
Acum 7 ore, one a spus:

 

Parerea mea este ca teoretic vor merge la fel de repede, dar daca vor dori sa vireze, doar unul va reusi.

 

 

Teoria spune ca la patina fiind ingusta calea de alunecare presiunea este atit de mare incit apare incalzirea locala si ...apare un strat de apa sub patina, exact cet rebuie pentru a micsora coef de frecare si a aluneca mai bine.

La suprafata mare presiunea unitara este mica si nu mai apare stratul de apa.

Link spre comentariu

Da,cunosc aceasta teorie dar acesta explica de ce patinele aluneca la fel de bine ca si o suprafata lata, nu spune ca aluneca mai bine.

Nu stiu daca dvs ati patinat vreodata sau ati skiat, eu skiez in fiecare iarna dar de patinat am incercat o singura data, eram prea batran sa mai invat dar de curiozitate am vrut sa vad cum e.

Cu skiurile pe gheata nu va doresc sa ajungeti, va garantez eu ca aluneca foarte bine doar ca nu veti avea nici un control, va rog sa comentati cine skiaza pe aici.

Se va crea mai putina apa pe unitatea de suprafata, dar energia disipata este aceeasi, deci teoretic vei avea aceeasi cantitate de apa.

Cu cat mai mare e frecarea, cu atat se va genera mai multa apa. Aceasta ajuta la reducerea frecarii, deci se genereaza mai putina apa :rade:

 

La patine ai posibilitatea sa accelerezi, daca ai avea talpi late nu vei putea nici pleca de pe loc, daca nu esti in panta sau nu iti asigura miscarea vreo sursa exterioara.

Editat de one
Link spre comentariu

Dar faceți domnilor un test practic : aceeași mașină și două seturi de roți, montate pe rând. 

Unele late, altele înguste (gumele) , profil asemănător. 

Accelerație până la viteza X urmată de frânare la podea. Măsurati distanța de frânare! :rade:.

 

L.E. carosabil umed, ca să eliminați discuția cu "apa".

................

Eu aș paria pe cele late ...

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu
Acum 2 ore, Ion_Bumbu a spus:

Teoria spune ca la patina fiind ingusta calea de alunecare presiunea este atit de mare incit apare incalzirea locala si ...apare un strat de apa sub patina, exact cet rebuie pentru a micsora coef de frecare si a aluneca mai bine.

La suprafata mare presiunea unitara este mica si nu mai apare stratul de apa.

He he he, cine stie cunoaste!

AFERIM!!!

LIKE

 

Link spre comentariu

Chris Harris face un test cu C63AMG pe anvelope/roți de rezervă. Din cele mici și înguste. Vă recomand să vizualizați videoclipul, și apoi să ne dăm cu părerea... sunt foarte curios care se prinde unde e cheia.

 

Link spre comentariu

F=PxS.

Presiunea in cele de 125 este de 4 bari, aprox de 2 ori mai mare decit in normale, urmarea este o suprafata de contact injumatatita si apa mai ajuta si ea.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Acum 13 ore, gauss a spus:

De ce nu se poate stoca hidrogenul ? ... Sau am inteles gresit ...

 

Hidrogenul se poate stoca si se stocheaza, unii se blocheaza in ideea ca nu se poate stoca, altii insista sa il stocheze.

Cine va castiga....

acum 100 ani unii spuneau ca un aparat mai greu ca aerul nu poate zbura.

Totul depinde ce costuri.

Cunosc un caz al unei companii care scoate banii din ceva care nu are legatura cu energia, dar care investeste in pile de combustie si in stocarea hidrogenului. Eu ma gandeam ca metoda nu este eficienta si consideram ca sunt niste fraieri, apoi gandindu-ma am realizat ca nu este eficienta in acest moment

Acum 5 ore, Ion_Bumbu a spus:

Domnule, am schiat si patinat in tinerete, acuma ma bucur cind nu ma dor oasele.

Apa se creaza datorita presiunii mari pe unitate de suprafata.

 

 

cereti un brevet pentru treaba asta, poate castigati si ceva bani.

Daca presiunea singura creaza energie ca sa topeasca gheata si sa obtina apa, felicitari pentru dvs. si pt. cine v-a dat like.

Traiasca fizica.

 

Dupa logica asta cauciucurile late ar trebui sa faca istorie si cele inguste sa nu aiba nici o aderenta. Saracul Suzuki Jimny nu a facut fizica la scoala.

Fiat Panda 141 a fost rodul ignorantilor nu stiau ca se creaza apa sub cauciucurile inguste.

Ah, Lada Niva alti prosti care au gresit gumele.

 

Editat de one
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări