one Postat Septembrie 20, 2019 Partajează Postat Septembrie 20, 2019 Hahahahhaa se pare ca Tesla au facut repede un model pe care l-au botezat Plaid si care la Nurburgring a batut deja recordul Porsche Taycan. https://electrek.co/2019/09/19/tesla-model-s-plaid-time-nurburgring-coming-back/ Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 20, 2019 Partajează Postat Septembrie 20, 2019 (editat) Un prototip, nu model, pregatit bine de circuit, spre deosebire de taycan care era in configuratie standard asa cum il cumperi din magazin. Totodata acest prototip e mult in urma altor monstri de serie (electrici sau afumatori) care se dau pe circuitul ala. Sau cum poti sa denaturezi o stire ignorand detaliile. Editat Septembrie 20, 2019 de Sharky Link spre comentariu
adrian_pic Postat Septembrie 20, 2019 Partajează Postat Septembrie 20, 2019 La 19.09.2019 la 13:40, one a spus: S-a lansat si Volkswagen ID.3, masina electrica sub 30.000€. Bine ca sub 30.000 mai erau deja si altele, dar inca una nu strica. ai un link proaspat, ceva? ca ala din aprilie e vechi si cred ireal. Link spre comentariu
franzm Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Productia de serie începe în noiembrie. Nu se stie când va începe productia modelului omolog de la Seat, el-Born. Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate). Editat Septembrie 21, 2019 de franzm Link spre comentariu
adrian_pic Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 Acum 53 minute, franzm a spus: Productia de serie începe în noiembrie. Nu se stie când va începe productia modelului omolog de la Seat, el-Born. Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate). Am inteles ca livrarile pentru comenzile facute astazi vor fi prin iunie 2020. 1900kg varianta cu bateria de 77kW, cu cea de 45kW era undeva pe la 1700kg. Da despre ce uzura de pneuri vorbesti? La voi pe autostrazi nu prea se uzeaza pneurile. In Romania de "mananca pneurile" si urban si extra urban (nici bine nu accelerezi si trebuie sa franezi ca incepe alta localitate). Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 Nu inteleg ideea cu uzatu uniform/neuniform. Daca se uza pe interior sua pe exterior aia era problema, dar fata vs spate nu pune probleme, le rulezi pana se duc de tot. Pe autostrada le manci cel mai repede, viteza mare si in general temperatura mare, nu gasesti autostrada sa fie la umbra. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 Acum 6 ore, franzm a spus: Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate). Patrolu cintareste gol vreo 2,4T si uzura pneurilor nu e o problema. Nu va de ce ar fi la 1,9T. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Patrolul ca și alte mașini de teren (grele) au pneuri mari, profilul benzii de rulare e corespunzător (cu șanțuri adanci), de aceea nu se uzează repede. Editat Septembrie 21, 2019 de +_Florin_+ Link spre comentariu
mac01 Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Patrolul vine echipat din fabrica cu pneuri normale...ca la orice masina standard. Doar ca unii proprietari le mai modifica pentru teren si monteaza anvelope AT sau MT...in functie de caz. Editat Septembrie 21, 2019 de mac01 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Corect! A venit cu ceva Pirelli Scorpion ST. Editat Septembrie 21, 2019 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
mac01 Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Pirelli Scorpion ST220...asa a venit echipat si X-trail-ul meu. Nu se mai fabrica modelul asta de anvelope. Editat Septembrie 21, 2019 de mac01 Link spre comentariu
one Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) La 20.09.2019 la 20:10, adrian_pic a spus: ai un link proaspat, ceva? ca ala din aprilie e vechi si cred ireal. De fapt am vazut masina in filmele pe care le-am urmarit despre salonul auto de la Frankfurt. Eu vazusem acest video (in italiana dar cred ca nu e o problema) Acum vad ca se poate pre-comanda, inca nu au inceput livrarile. Momentan nu se vinde in Europa, scuze pentru confuzie. https://www.iaa.de/en/cars/newsroom/press/press-releases-exhibitors/the-id3-a-new-era-begins Editat Septembrie 21, 2019 de one Link spre comentariu
one Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 La 20.09.2019 la 14:05, Sharky a spus: Un prototip, nu model, pregatit bine de circuit, spre deosebire de taycan care era in configuratie standard asa cum il cumperi din magazin. Totodata acest prototip e mult in urma altor monstri de serie (electrici sau afumatori) care se dau pe circuitul ala. Sau cum poti sa denaturezi o stire ignorand detaliile. Eu nu am nici o garantie si cred ca nimeni, ca modelul pe care il cumperi din magazin este exact identic cu cel care a facut testele. Pentru testul de 24 ore de la Nardo au incarcat bateriile cu 240kW, eu ma indoiesc ca o asemenea putere este disponibila la o casa normala chiar si in Germania sau in ce tara vreti voi, deci acest test este evident incoerent cu utilizarea normala a unei masini de serie. Dar pentru mine nu are nici o relevanta daca e prototip sau serie, caci diferenta o face omologarea. Tesla vor fabrica un anumit numar de exemplare si o vor omologa, cred ca va dati seama ca nu vanzarea acestora este importanta, cat conservarea imaginii pentru a vinde in continuare modele mai ieftine. Nici Tesla si nici Porsche nu vor cuceri lumea cu modele de 150.000€ sau mai mult. Da timpii nu sunt cei mai buni din istorie dar vorbind despre masini electrice cred ca suntem la obiect. Poate ar fi o idee buna sa includem in comparatie si masinile cu motoare cu ardere interna dar as propune sa consideram si pretul, sa vedem cat ofera fiecare pentru o anumita suma, atunci vom putea face o comparatie obiectiva. Link spre comentariu
one Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 Acum 13 ore, franzm a spus: Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate). Eu am astept ca penurile unei masini sa fie dimensionate pentru greutatea pe care trebuie sa o suporte, deci nu cred ca se vor uza mai mult. Ceea ce probabil este de considerat este ca pneurile de dimensiuni speciale costa mai mult decat media, deci la o uzura egala se plateste oricum mai mult. ID.3 are standard jenti de 18" , optional de 19 sau 20. La Tiguan, o masina cu greutate asemanatoare, jentile standard sunt de 17. Bineinteles ca doar diametrul nu e relevant, dar poate sugera si o roata mai lata. ID.3 este o masina electrica si ma astept sa nu faca multi km, cu atat mai putin in autostrada, masinile electrice deocamdata au sens in oras, mai ales cele mici. Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 22, 2019 Partajează Postat Septembrie 22, 2019 Au jante mari dar sunt inguste, pt eficienta. Dupa mine nu inteleg de ce asa mari. Probabil moda, dar nu e ok. Pui multa masa in rotatie cu raza mare. Treaba lor. Jantele de tiguan au ditamai guma/balonu peste. 240kw e vb de incarcarea de pe stalp. Daca esti la o statie puternica. Porsche demult au anuntat asta la fel si audi. Iar legat de recorduri, din cate stiu chinezaria nio il detine pe partea electrica. Dar aia e masina de curse. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum