Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Automobile electrice


maxente

Postări Recomandate

Un prototip, nu model, pregatit bine de circuit, spre deosebire de taycan care era in configuratie standard asa cum il cumperi din magazin.

Totodata acest prototip e mult in urma altor monstri de serie (electrici sau afumatori) care se dau pe circuitul ala.

 

Sau cum poti sa denaturezi o stire ignorand detaliile.

Editat de Sharky
Link spre comentariu
La 19.09.2019 la 13:40, one a spus:

S-a lansat si Volkswagen ID.3, masina electrica sub 30.000€.

Bine ca sub 30.000 mai erau deja si altele, dar inca una nu strica.

ai un link proaspat, ceva?

ca ala din aprilie e vechi si cred ireal.

Link spre comentariu

Productia de serie începe în noiembrie. Nu se stie când va începe productia modelului omolog de la Seat, el-Born.

Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate).

Editat de franzm
Link spre comentariu
Acum 53 minute, franzm a spus:

Productia de serie începe în noiembrie. Nu se stie când va începe productia modelului omolog de la Seat, el-Born.

Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate).

Am inteles ca livrarile pentru comenzile facute astazi vor fi prin iunie 2020. 1900kg varianta cu bateria de 77kW, cu cea de 45kW era undeva pe la 1700kg. 

Da despre ce uzura de pneuri vorbesti? La voi pe autostrazi nu prea se uzeaza pneurile. In Romania de "mananca pneurile" si urban si extra urban (nici bine nu accelerezi si trebuie sa franezi ca incepe alta localitate). 

Link spre comentariu

Nu inteleg ideea cu uzatu uniform/neuniform. Daca se uza pe interior sua pe exterior aia era problema, dar fata vs spate nu pune probleme, le rulezi pana se duc de tot.

Pe autostrada le manci cel mai repede, viteza mare si in general temperatura mare, nu gasesti autostrada sa fie la umbra.

Link spre comentariu
Acum 6 ore, franzm a spus:

 

Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate).

Patrolu cintareste gol vreo 2,4T si uzura pneurilor nu e o problema.

Nu va de ce ar fi la 1,9T.

Link spre comentariu

Patrolul ca și alte mașini de teren (grele) au pneuri mari, profilul benzii de rulare e corespunzător (cu șanțuri adanci), de aceea nu se uzează repede.

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu

Patrolul vine echipat din fabrica cu pneuri normale...ca la orice masina standard.

Doar ca unii proprietari le mai modifica pentru teren si monteaza anvelope AT sau MT...in functie de caz.

Editat de mac01
Link spre comentariu
La 20.09.2019 la 20:10, adrian_pic a spus:

ai un link proaspat, ceva?

ca ala din aprilie e vechi si cred ireal.

 

De fapt am vazut masina in filmele pe care le-am urmarit despre salonul auto de la Frankfurt.

Eu vazusem acest video (in italiana dar cred ca nu e o problema)

 

Acum vad ca se poate pre-comanda, inca nu au inceput livrarile. Momentan nu se vinde in Europa, scuze pentru confuzie.

https://www.iaa.de/en/cars/newsroom/press/press-releases-exhibitors/the-id3-a-new-era-begins

Editat de one
Link spre comentariu
La 20.09.2019 la 14:05, Sharky a spus:

Un prototip, nu model, pregatit bine de circuit, spre deosebire de taycan care era in configuratie standard asa cum il cumperi din magazin.

Totodata acest prototip e mult in urma altor monstri de serie (electrici sau afumatori) care se dau pe circuitul ala.

 

Sau cum poti sa denaturezi o stire ignorand detaliile.

 

Eu nu am nici o garantie si cred ca nimeni, ca modelul pe care il cumperi din magazin este exact identic cu cel care a facut testele. Pentru testul de 24 ore de la Nardo au incarcat bateriile cu 240kW, eu ma indoiesc ca o asemenea putere este disponibila la o casa normala chiar si in Germania sau in ce tara vreti voi, deci acest test este evident incoerent cu utilizarea normala a unei masini de serie.

Dar pentru mine nu are nici o relevanta daca e prototip sau serie, caci diferenta o face omologarea. Tesla vor fabrica un anumit numar de exemplare si o vor omologa, cred ca va dati seama ca nu vanzarea acestora este importanta, cat conservarea imaginii pentru a vinde in continuare modele mai ieftine.

Nici Tesla si nici Porsche nu vor cuceri lumea cu modele de 150.000€ sau mai mult.

 

Da timpii nu sunt cei mai buni din istorie dar vorbind despre masini electrice cred ca suntem la obiect.

Poate ar fi o idee buna sa includem in comparatie si masinile cu motoare cu ardere interna dar as propune sa consideram si pretul,  sa vedem cat ofera fiecare pentru o anumita suma, atunci vom putea face o comparatie obiectiva.

Link spre comentariu
Acum 13 ore, franzm a spus:

Pentru un model compact (asa-l defineste VW), cântareste foarte mult, pâna la 1900kg gol. Uzura pneurilor va fi pe masura, dar este de asteptat sa se uzeze uniform (fata-spate).

 

Eu am astept ca penurile unei masini sa fie dimensionate pentru greutatea pe care trebuie sa o suporte, deci nu cred ca se vor uza mai mult.

Ceea ce probabil este de considerat este ca pneurile de dimensiuni speciale costa mai mult decat media, deci la o uzura egala se plateste oricum mai mult.

ID.3 are standard jenti de 18" , optional de 19 sau 20.

La Tiguan, o masina cu greutate asemanatoare, jentile standard sunt de 17. Bineinteles ca doar diametrul nu e relevant, dar poate sugera si o roata mai lata.

ID.3 este o masina electrica si ma astept sa nu faca multi km, cu atat mai putin in autostrada, masinile electrice deocamdata au sens in oras, mai ales cele mici.

Link spre comentariu

Au jante mari dar sunt inguste, pt eficienta.

Dupa mine nu inteleg de ce asa mari. Probabil moda, dar nu e ok. Pui multa masa in rotatie cu raza mare.

Treaba lor.

 

Jantele de tiguan au ditamai guma/balonu peste.

 

240kw e vb de incarcarea de pe stalp. Daca esti la o statie puternica. Porsche demult au anuntat asta la fel si audi.

 

Iar legat de recorduri, din cate stiu chinezaria nio il detine pe partea electrica. Dar aia e masina de curse.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări