gauss Postat August 20, 2019 Partajează Postat August 20, 2019 Asa da ! Probabil (si) cu garantie ... Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 20, 2019 Partajează Postat August 20, 2019 Citat Graciosa is an island of 4,500 inhabitants in the Atlantic Ocean that is part of the Portuguese Azores, 1,600 km away from the Portuguese mainland. In the past, 100 % of Graciosa’s 13.6 GWh annual load was provided by diesel generators, requiring more than 3.3 million liters of diesel very year. Leclanché installed a 7.4 MW / 3.2 MWh Lithium Titanite Oxide (LTO) battery energy storage system (BESS) for a microgrid featuring a 4.5 MW wind farm, a 1 MW solar PV plant and a diesel generator plant. The BESS compensates for the highly variable renewable energy production, provides voltage and frequency control, and has grid-forming capability if needed. Diesel generation is now used almost exclusively for backup power, decreasing overall diesel consumption by more than 65 % and resulting in annual fuel savings of € 1.9 million. Leclanché’s microgrid solution was provided on a turnkey basis and includes a 20-year lifetime performance warranty. Link spre comentariu
franzm Postat August 21, 2019 Partajează Postat August 21, 2019 O masinutza electrica care produce mai mult curent decât consuma. 1 Link spre comentariu
maxente Postat August 21, 2019 Autor Partajează Postat August 21, 2019 La 19.08.2019 la 2:06, maxente a spus: https://www.greencarreports.com/news/1124478_world-s-largest-ev-never-has-to-be-recharged Asta e cea mai tare masina, se incarca singura fara sa o bagi in priza Am pus si eu linku despre masina aia cu doua pagini in urma dar se pare ca a trecut neobservat Link spre comentariu
informer Postat August 21, 2019 Partajează Postat August 21, 2019 (editat) Pe mine m-a "umilit" la pornire de la semafor un i3 azi... nu c-as fi vreun vitezoman da` totusi... clar, nu-s OK... ei... Editat August 21, 2019 de informer Link spre comentariu
franzm Postat August 21, 2019 Partajează Postat August 21, 2019 Acum 19 minute, maxente a spus: Am pus si eu linku despre masina aia cu doua pagini in urma dar se pare ca a trecut neobservat Scuzati. n-am bagat de seama. Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 Repetitia este mama invataturii!!! Doar asa unii vor invata ca .... ilectricu nu-i doar pt hipsteri. Acum 8 ore, informer a spus: Pe mine m-a "umilit" la pornire de la semafor un i3 azi... nu c-as fi vreun vitezoman da` totusi... clar, nu-s OK... ei... cand ai sa iti iei Tesla model 3 ai sa umilesti si tu i3-ul Link spre comentariu
daniels Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 Camionul ala verde urca la deal gol si coboara plin. Il incarca gravitatia. Cam asta inteleg eu. Oricum zona in care operraza camionul sau baporul electric nu conteaza ca poluarr, dar cifrele arata bine. Link spre comentariu
ratza Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 Acum 9 ore, franzm a spus: O masinutza electrica care produce mai mult curent decât consuma. Foarte tare ideea! Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 La coborare, camionul incarcat cantareste de doua ori mai mult decat gol si sistemul de franare regenerativa recupereaza mai multa energie decat este necesara pentru a urca. Deci sistemul de franare regenerativa bine gandit il incarca. Cu cat este mai eficient (la masinile electrice cum iei piciorul de pe pedala de acceleratie, cum simti o frana de motor destul de zdravana care te ajuta cu un stil de condus adaptat sa nu folosesti aproape deloc frana clasica). In primul rand se face economie de combustibil (namila aia nu consuma putin) si motorul electric la gabaritul ala este mult mai usor de intretinut decat unul termic. Link spre comentariu
franzm Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 1 oră în urmă, daniels a spus: Oricum zona in care operraza camionul sau baporul electric nu conteaza ca poluarr,... Spuneti-le asta celor care locuiesc în zonele portuare. Au balcoanele pline de funingine, mai ceva ca la Copsa Mica. Link spre comentariu
Sharky Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 Franarea regenerativa la electric o aplici la vale sau in caz de oprire, pe drept doar scazi eficienta sistemului. Mai bine lasi inertia sa iti duca masina, ca ala e scopul, decat sa transformi energia cinetica, in energie electrica si apoi iar in energie cinetica cu un randament de sub 80%. La toyota ai pe schimbatorul de viteze optiunea B, unde chiar se simte franarea regenerativa, dar e cam degeaba. La i3 trebuie sa faci asta din pozitia pedalei. Link spre comentariu
informer Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 Un element important pt. franarea regenerativa de scurta durata, genul oprire la semafor nu coborat muntii, sunt condensatoarele alea de care se face multa bascalie... da` vorba orbului, mai vedem noi... . 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat August 22, 2019 Partajează Postat August 22, 2019 Condensatoarele alea pe care Nissan nu le`a mai pus "paralel" pe baterie... Ca urmare durata de viata a bateriei de Leaf este simtitor mai redusa decit a altor modele. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum