doru3160 Postat August 17, 2019 Partajează Postat August 17, 2019 (editat) Dupa mintea unora, e mai bine sa dai banii pe chirie o viata, dupa care urmasii nu raman cu nimic, decat pe o rata la o casa, ce poate fi lasata mai departe, ca un bun ce poate fi valorificat, daca nu folosit.Pe principiul ca nimic nu iei cu tine, ar insemna sa traiesti toata viata ca un boschetar.Unii probabil se simt mai bine asa...e treaba lor. Editat August 17, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
franzm Postat August 17, 2019 Partajează Postat August 17, 2019 Pâna luna trecuta am fost si eu fericitul proprietar al unui "cazan". Exceptional la drum lung. Pe distante scurte (naveta) nu mi-a placut; prefer o masina care sa-mi solicite "popometrul". Asa ca l-a folosit sotia iar eu am fost linistit stiindu-i la adapost. Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 17, 2019 Partajează Postat August 17, 2019 Acum 2 ore, doru3160 a spus: Dupa mintea unora, e mai bine sa dai banii pe chirie o viata, dupa care urmasii nu raman cu nimic, decat pe o rata la o casa, ce poate fi lasata mai departe, ca un bun ce poate fi valorificat, daca nu folosit.Pe principiul ca nimic nu iei cu tine, ar insemna sa traiesti toata viata ca un boschetar.Unii probabil se simt mai bine asa...e treaba lor. Prin vest cand te duci la un interviu nu scapi fara sa decartezi unde locuiesti si daca esti propitar sau locatar (te intreaba si de nevasta, copii, etc.). Eu chiar in RO am fost luat la descusut si m-am enervat zicand: la prezervativ folosesc alea normale (56 sau 58mm diametru, nu mai stiu ca au). Daca vede ca esti din partea locului si esti propitar => poate sa te stoarca un pic mai mult ca nu pleci asa usor. Daca vede ca vii de la 50-100km departare ... deja nu prea le surade. Un cunoscut din Iasi si-a luat masina (bmw) din Germania, dar cand s-a dus sa o vada si cand a vazut cat are in bord masina a cam strambat din nas (avea cam mult), dar proprietarul i-a zis: doar pentru naveta o folosesc (home - job- home). I-a aratat unde are job-ul, au facut un calcul estimativ pe un an si atunci ... amicul a cumparat masina . Chiar la anunturile imobiliare vezi scris: X km pana la autostrada. Pentru astia hybride plug-in este maxim ce li se poate cere. Care insa freaca menta in oras ... electric tata! Link spre comentariu
maxente Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 Au inceput sa apara baterii cu graphene. Mai e mult pana departe, dar macar e un inceput. Se vorbeste ca si Samsung o sa puna niste baterii din astea in telefoanele lor scumpe. 1 Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Intodeauna a fost mult pana departe! Ideea este sa se faca pasi (DOAR) inainte! Intodeauna este valabil:That's one small step for man, one giant leap for mankind. Link spre comentariu
maxente Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 (editat) Mai primesc si altii ajutoare de la stat. Editat August 18, 2019 de maxente Link spre comentariu
franzm Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Wow! 9,1 milioane! Necesarul estimat de VW pentru trecerea la masini electrice depaseste 40 de miliarde. Link spre comentariu
maxente Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 Eh, leu cu leu se face suta ! Unde e un milion, mai vin si alte milioane, tot de la stat, evident. Statul in general e sac fara fund, daca ai pe cine trebuie acolo. Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Acum 1 oră, franzm a spus: Necesarul estimat de VW pentru trecerea la masini electrice depaseste 40 de miliarde. Depinde de numarul nepotilor si de gradul rubedeniilor prins in ecuatia de calcul . Daca mai elimina din astia si mai umbla si la bonosuri cred ca scade vertiginos suma de 40 de miliarde. Link spre comentariu
Sharky Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 Bun, deci sa fim ecologisti e simplu, prima data starpim coruptia. Link spre comentariu
maxente Postat August 18, 2019 Autor Partajează Postat August 18, 2019 https://www.greencarreports.com/news/1124478_world-s-largest-ev-never-has-to-be-recharged Asta e cea mai tare masina, se incarca singura fara sa o bagi in priza Link spre comentariu
one Postat August 18, 2019 Partajează Postat August 18, 2019 (editat) La 15.08.2019 la 7:43, validae a spus: Chestia cu ,,self driving,, mi se pare o aberaţie pentru autoturisme personale.Ar merge ca sistem de rezervă pe vehicule pentru transportul public, unde se circulă cu viteze reduse, în caz că i se face rău şoferului.Dar să laşi un sistem de conducere autonomă pe mâna oricărui cretin de cocalar, care nu se simte bine decât cu 180km/h mi se pare ceva criminal.Poate doar cu limitarea strictă a vitezei şi imposibilitatea de a modifica limitele de conducere pe autopilot. Niciun sistem de autopilot nu e infailibil, o eroare de sistem poate duce la accidente, de fapt s-au şi întâmplat. Dupa parerea mea numarul mare al celor care de fapt nu stiu sa conduca este atat de mare (in lume), incat pilotul autonom ar fi o solutie absoluta. Daca ma gandesc numai la cei care incep virajul si apoi pun semnalizarea, sau se opresc pe dreapta si pun semnalizarea la stanga, nu stiu daca lipsa acestor elemente de baza imi da siguranta ca la altele acei conducatori se descurca mai bine. Bineinteles ca un automobil cu pilot autonom (nu vreau sa folosesc termenul englez) va respecta limita de viteza si nu numai, va respecta TOATE regulile. Dupa parerea dvs. de ce se produc accidentele ? Telefonul mobil teribilism neatentie din diverse motive alcool nerespectarea distantei de siguranta viteza excesiva (graba) completati dvs. si sa vedem daca pilotul autonom are aceste probleme. Si astea duc la neacordarea prioritatii, pierderea controlului vehicolului s.a.m.d. Da s-au intamplat si accidente cu pilot autonom, dar nu cumva in cel putin cateva situatii, a fost cauza altui vehicul ? Luati va rog cateva exemple de unde vreti, de accidente grave si sa le analizam, sa vedem daca un sistem autonom, care ar fi respectat macar regulile codului rutier, nu ar fi evitat. Controlul automat se aplica la diverse trasporturi deja, cum ar fi linii de metrou sau vehicule similare cum ar fi UltraPod. Editat August 19, 2019 de one Link spre comentariu
one Postat August 19, 2019 Partajează Postat August 19, 2019 La 15.08.2019 la 10:56, adrian_pic a spus: In vest nu este inghesuit la colt muritorul de rand ci companiile. Toata lumea stie ca masinile companiilor din vest fac zeci de mii de km pe an fata de un muritor de rand care poate nici 5000 km pe an nu face. In Germania media anuala e cam de 13-14 mii. Pentru Italia am gasit si un grafic. Pentru alte tari puteti gasi si voi, dar cifra nu e 5000. Link spre comentariu
one Postat August 19, 2019 Partajează Postat August 19, 2019 La 15.08.2019 la 12:51, Marele Savant a spus: ultima data cind am fost anuntati ca avionul urmeaza sa aterizeze pe pilot automat a fost la inceputul lui decembrie cu un Airbus al Wizz la Londra. Si la ce ceata era sint sigur ca nu au spus la misto! Depinde ce intelege fiecare prin "pilot automat". Ceea ce se desemneaza la avioane si ceea ce ar desemna la automobile sunt concepte cu totul diferite. Daca e vorba de autoland, aceasta ia in calcul instrumente separate speciale pentru aterizare cu care sunt dotate aeroporturile. Este un ACCESORIU pentru piloti pentru a usura aterizarea si acesta se foloste nu numai pe timp de ceata dar aproape intotdeauna, daca aeroportul si avionul au aceste dotari (vedeti ILS). Sistemele de aterizare autonoma nu sunt inca folosite, pentru ca nu este nevoie. Acestea au fost experimentate pentru a controla avioane deturnate de teroristi sau ale caror piloti sunt in incapacitatea de a controla avionul (ex. si-au pierdut cunostinta). Pilot automat la avioane este un sistem care mentine diversi parametri de zbor (altitudine, viteza, directe), si este utilizat din comoditate, pentru efectuarea manevrelor in zbor, deoarece corectiile sunt continue, exista ceea ce se cheama "coordinated flight", adica fara Slip, Skid atunci cand se vireaza, sunt limitate acceleratiile, in practica este mai confortabil si pentru pasageri. E mult mai simplu sa rotesti un buton pentru reglarea altitudinii decat sa iei mansa in mana si sa stai cu ochii pe altimetru. Pilotul automat nu va evita un impact cu un alt avion, chiar daca acest risc este semnalat de radar. Self-driving la automobile pe de alta parte, ar trebui sa evite un impact cu orice element inconjurator. Link spre comentariu
one Postat August 19, 2019 Partajează Postat August 19, 2019 La 15.08.2019 la 9:26, franzm a spus: Ce înseamna marci artificiale? Prima categoruie de marci artificiale sunt acele marci care nu mai pastreaza o legatura cu trecutul, mai precis stilul inovativ care nu mai este prezent sau pasiunea cu care au fost create. Mai sunt si cele care au trait copiind alte modele. A doua categorie sunt marcile care de fapt exista doar cu numele. Exemple din prima categorie: Volkswagen!!!!! Audi, Skoda, Alfa Romeo, Fiat, Bugatti. Exemple din a doua: Seat, Dacia. La 15.08.2019 la 13:17, adrian_pic a spus: Deci ai sa fii surpins daca ai sa afli ca astazi la mansa se mai gasesc si papagali (ma refer la companiile low cost) si de multe ori este mai bine sa decolezeze si sa aterizeze automat avionul. Domnule nu ai nici o idee despre cum decoleaza sau aterizeaza un avion daca spui asta. Nici un avion nu decoleaza "automat". Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum