daniels Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 Self driving nu va ffi omologat niciodata. Link spre comentariu
ratza Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 Nu aş fi atît de sigur. În cazul avioanelor se practică self flying de o grămadă de timp. Link spre comentariu
franzm Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 Acum 6 ore, one a spus: Airbag-urile au fost introduse acum mai mult de 20 ani. Stiti ca la inceput, cand tehnologia inca nu era matura, au murit oameni din cauza ca airbagurile s-au deschis cand nu trebuia ? ............... In Germania, in afara de Mercedes cu ceva istorie, restul sunt marci artificiale. S-au deschis când nu trebuia pentru ca s-au lacomit si au folosit explozivi instabili dar ieftini. Ce înseamna marci artificiale? Si da, Mercedes are oarece istorie. Adica au inventat automobilul. Si nu Ford, dupa cum sustinea potusul cel tuciuriu (alt exemplu de cultura generala). Acum 2 ore, gauss a spus: Boeing 737 in care se fumeaza : Da, dar aterizeaza undeva în arii desertice. Acum 2 ore, Sharky a spus: Eg vag tine in viata porsche, bugatti, lambo. Porsche e mai profitabil decât concernul mama. Nu degeaba a fost la un pas de a-l cumpara. Link spre comentariu
gauss Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 (editat) Boeing-ul din foto aterizează în multe locuri..., este al concernului Lukoil. P. S. - știu sigur că se fumează înăuntru. Asta dacă nu m-o fi mințit fi-miu al mare, fumător, cui o fi semănând... Editat August 15, 2019 de gauss Link spre comentariu
daniels Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 Acum 58 minute, ratza a spus: Nu aş fi atît de sigur. În cazul avioanelor se practică self flying de o grămadă de timp. Acolo au niste culoare de zbor si niste controlori de trafic in spate. Cu toate astea mai sunt accidente. Link spre comentariu
gauss Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 (editat) Aeronavele cu echipaj au doar pilot automat (unele), cu funcții limitate. Nu am cunoștință categoria de mai sus sa aibă sisteme de zbor integral automate. Nici cele militare. Doar unele drone, dar alea nu au echipaj uman. Și nu folosesc rutele și culoarele supuse controlului de trafic. Editat August 15, 2019 de gauss Link spre comentariu
Sharky Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 E altceva clar, probabil ca se va ajunge, dar nu in 2-3 ani cum ne abureste lumea. Va fi progres evident, dar mai e mult de munca. Dar la ce marketing se baga in ziua de azi, inclusiv la tesla, ai impresia ca iti cumperi una, luna viitoare iti face over the air update si numai te urci in ea si te duce la serviciu, apoi merge si se parcheaza singura undeva. Luna viitoare sigur e gata! Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 (editat) Acum 19 minute, gauss a spus: Aeronavele cu echipaj au doar pilot automat (unele), cu funcții limitate. Nu am cunoștință categoria de mai sus sa aibă sisteme de zbor integral automate. Nici cele militare. Doar unele drone, dar alea nu au echipaj uman. Și nu folosesc rutele și culoarele supuse controlului de trafic. De aterizat si de decolat era mai greu pe pilot automat, dar s-au implementat si astea: Citat Jan 23, 2013 This is a real Airbus A320 CAT III autoland approach and landing at Vienna, runway 29. Automatic rollout, autobrake system engaged in mode low. Weather: RVR 600m, cloudbase around 200 feet. Lowest minimum is 75m RVR (runway visual range) which translates to approximately 30-40meters visibility and decision height ZERO, which means You decide after mainwheel touchdown by seeing one or two centerline lights if you are going to land. Quick decision recommended. Stiu ca INCA nu se poate decola si ateriza in mod pilot automat indiferent de conditiile meteo (in citarea de mai sus sunt si une date meteo - la care eu ma uit ca matza-n lemne) dar se lucreaza. Progresul isi continua cursul firesc. Editat August 15, 2019 de adrian_pic Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 (editat) Acum 21 minute, Sharky a spus: E altceva clar, probabil ca se va ajunge, dar nu in 2-3 ani cum ne abureste lumea. Va fi progres evident, dar mai e mult de munca. Dar la ce marketing se baga in ziua de azi, inclusiv la tesla, ai impresia ca iti cumperi una, luna viitoare iti face over the air update si numai te urci in ea si te duce la serviciu, apoi merge si se parcheaza singura undeva. Luna viitoare sigur e gata! Pai astia sunt bulangii de la marketing care baga strambe si tampesc oamenii ca de maine incepe apocalipsa. Si stii bine ca astia incaseaza cei mai multi bani si nicidecum ingineri care proiecteaza. Am vazut atatea reportaje cum ajung sa prosteasca clientii incat ii urasc. Ei sunt stimulati cu bonusuri foarte mari si din cauza asta denatureaza voit realitatea care in final se repercuteaza negativ asupra progresului. In vest nu este inghesuit la colt muritorul de rand ci companiile. Toata lumea stie ca masinile companiilor din vest fac zeci de mii de km pe an fata de un muritor de rand care poate nici 5000 km pe an nu face. Deci este normal ca aceste companii sa fie prinse in cleste pentru a cumpara minim hybrid plug in. Normal le oferi si avantaje, nu le dai cu paru' in cap si atat. La noi 5000 euro cash back pentru hybrid plug in si 10.000 euro pentru full electric este o masura foarte buna. Renault Zoe devine atractiv. Editat August 15, 2019 de adrian_pic Link spre comentariu
daniels Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 Nu s-au omologat sisteme ca cel impotriva alcoolului, iar cel care limiteaza viteza este doar la o anumita categorie de masini. Link spre comentariu
Sharky Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 Cel cu viteza e cam de actualitate. Toyota recunoaste semnele, cel putin in gama corolla sicea mai ieftina are optiunea ca standard. Om sta un pic si devine obligatorie, si de acolo pana la impunerea vitezei in fuctie de semn e doar un pas. Impedimente ar fi doar de ordin de siguranta, gen daca vreau sa depasesc si imi taie avantul ca is la limita maxima? Mai ales la noi unde tot prostu accelereaza cand il depasesti. Tiristii sunt obisnuiti cu limitarea de viteza, dar aia is profi. Pt prostime trebuie grija mai mare. Link spre comentariu
adrian_pic Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 (editat) Pai astea se pot face astazi dintr-un click de degete. Buba este ca, companiile se gandesc la profit in primul rand. Ce mare cacat este sa pui un modem gsm pe fiecare masina si cum depaseste bizonul viteza legala sa trimita masina un sms la politie. Multi au fost contra tahografelor dar pana la urma au devenit obligatorii. Acum 12 minute, Sharky a spus: Impedimente ar fi doar de ordin de siguranta, gen daca vreau sa depasesc si imi taie avantul ca is la limita maxima? taierea nu se face fix la viteza x, se poate lasa o marja de 20-30km in plus dar nu 50km sau mai mult. In timpul asta nu-i rau sa fie si o avertizare sonora: bai p..a mica ai depasit viteza maxima legala. Exista solutii si pentru bizoni (amenzile sunt o arma redutabila, dar sa fie platite si de smecheri nu numai de fraieri), dar spre exemplu porsche si-ar reduce vanzarile. De altfel este si unul din motivele pentru care in Germania exista tronsoane no limit. Editat August 15, 2019 de adrian_pic Link spre comentariu
daniels Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 Foarte bine, firmele interesate sa contribuie financiar la tronsoane de mare viteza. Link spre comentariu
gauss Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 (editat) Acum 1 oră, adrian_pic a spus: De aterizat si de decolat era mai greu pe pilot automat, dar s-au implementat si astea: Stiu ca INCA nu se poate decola si ateriza in mod pilot automat indiferent de conditiile meteo (in citarea de mai sus sunt si une date meteo - la care eu ma uit ca matza-n lemne) dar se lucreaza. Progresul isi continua cursul firesc. Experimente se fac din anii '70 . In special pentru aterizare . Decolarea se poate amana , din motive de meteo . Sau din orice motive . Aterizarea , nu . Ca se termina carburantul . Sistemele de aterizare automata se impart in trei categorii . Categoria a treia , cea mai " dura " , era gata omologata din anii '80 . Numai ca companiile de transport au refuzat sa o foloseasca , motivele sunt evidente . La fel si aeroporturile , impune instalarea de echipament suplimentar care numai ieftin nu e . Ar fi dus la cresterea taxelor aeroportuare in procent semnificativ , iar pasagerii nu - s asa incantati sa stie ca cineva fara viata aduce aeronava inapoi la sol . Fiabilitatea umana e inca mai mare decat a masinilor , cel putin in aviatia comerciala . Iar bariera psihologica a platitorilor de bilete e inca departe si greu de depasit . Dupa episoadele cu 737 max , s - a departat si mai mult . Editat August 15, 2019 de gauss Link spre comentariu
Marele Savant Postat August 15, 2019 Partajează Postat August 15, 2019 ultima data cind am fost anuntati ca avionul urmeaza sa aterizeze pe pilot automat a fost la inceputul lui decembrie cu un Airbus al Wizz la Londra. Si la ce ceata era sint sigur ca nu au spus la misto! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum