Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Frica de km la mașinile uzate


rochester21

Postări Recomandate

Faza cu pornitul inainte sa vina cumparatorul e o faza pe care o elimin cat pot de mult cerand mereu adresa unde sa vin cu 1-2 zile inainte si de obicei vanzatorul se trezeste cu mine la usa, cu riscul sa nu fie acolo sau sa trebuiasca sa astept pana vine, de obicei incerc sa ajung dimineata devreme sa nu apuce sa o porneasca sau sa plece cu ea. Si asta la orice, inclusiv masini fara distributie pe lant. Nu sunt genul ala care sta cu vanzatorul in telefon la povestit telenovele pana ajung in fata casei, vreau adresa si vin pe neasteptat. Cu mine la poarta nu o mai porneste pe ascuns.

Distributia nu este singurul motiv pentru care vrei sa o auzi la prima pornire. Mai pun si mana pe galeria de evacuare, daca omul a tinut-o pornita mai mult de cateva secunde incepe sa se incalzeasca si de obicei cand astia ii fac pornirea pe ascuns de dimineata o tin mai mult pornita ca sa se asigure ca a urcat tot uleiul bine in rampa, automat se incalzeste galeria si se raceste extrem de greu.

 

Legat de Opel am avut si eu probleme cu masina noua luata pe firma, a stat mai mult prin service inca din primul an, 3 electromotoare, contact defect, ramanea cuplat pe pornit, deja nu imi mai schimbau pe garantie pana au sugerat altii (alt service) ca contactul ramanea pe cuplat la pornire si ardea electromotorul, pompa servo, turbina si alternator - dupa ce l-au schimbat m-a lasat in drum ca nu au strans piulita la surubul de cupru, a trebuit sa repar eu problema intre orase unde am ramas fara curent.

Acum, asa cum am zis mai sus, un prieten are masina cu 15.000km dusa pe platforma la reprezentanta opel si inca nu s-au dat seama ce are, nu mai baga in viteza. Specialistii au sugerat jumatate de zi ideea ca a ramas cutia fara ulei, pana a venit un inginer de-al lor si de fata cu clientul le-a zis ca daca ramanea fara ulei trebuia sa fie plin de ulei de sub cutie, nu perfect curat cum arata o masina noua si implicit a lui. Maine face o saptamana la ei, nici un raspuns pana acum.

Deci da, si eu as fugi de opel.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 13 ore, Faust2018 a spus:

dany_cta 

Să intrebe câți km are calul ?:85

Repet , pe mine mă enervează maxim acel Opel Astra !!!:nerv că e nouă , a dracu mașină mi-a dat pagubă .... ultima dată  a stat aproape o lună in service , fiind in garanție până in Octombrie acest an , ălora nu le venea să creadă că a căzut iar pompa  de la ambreiaj , iti dai seama că nu le convină să schimbe pe garanție .

Dacă stă în service si nu se învârte roata .... îmi dă pagubă , este la inchiriat .

Făceai tu mișto de Logan dar ....Loganul  ( am 5 ) aduce cei mai mulți bani si sunt cele mai ieftine la mentenanță .

 

 

 

 

Să nu vă luați Opel Asta că este de kkat ! Au probleme cu pompele de servoambreiaj , jaful meu nu era singur in service cu această problemă ....das auto kk maka .

Das cazanen de gunoien :85

IMG_20190321_065817.jpg

IMG_20190321_093118.jpg

IMG-20190321-WA0001.jpg

Editat de viobio
Link spre comentariu

Daca esti genul de om cu doua maini pe stanga si nu iti place sa te murdaresti pe maini stai departe de masinile vechi cu km multi...vrei nu vrei ,trebuie sa pui mana sa mai repari cate ceva la ele.Cel mai bine cumperi o masina iarna, imediat dupa ninsoare;daca ajungi la masina si zapada e neatinsa pe ea/langa ea atunci e de bine,insemana ca omul nu incearca sa faca impresie...daca stie ca mergi sa vezi masina si a curatat zapada atunci e cazul sa ii spui la revedere.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 59 minute, Dan85 a spus:

Am impresia ca orezarii fac masini mai bune decat traditionalii astia, opel, volsvagon ,etc.  Eu vreau sa schimb masina si nu stiu ce sa iau la scorul de 40.000 E .

Am ajuns sa am o fobie fata de service , chiar si alea mai titrate.

Îți vand eu un Porsche Cayenne cu 25000 , rămâi si cu bani pentru încă o mașină :49 sau un bavarez 640 , in cazul bavarezului imi dai toți banii europeni .

Editat de viobio
Link spre comentariu
Vizitator viobio

Sharky 

"Vio e cazanagiu, opel se strica, mercedes crapa distributia" :85

Fii atent ce am schimbat anul trecut la cazan .

Furtunele de care ziceam seara trecută , flanșe amortizoare , arcurile față, schimbat uleiul din compresor  , un arc dreapta față s-a rupt fix la o săptămână dupa ce am schimbat flanșele , electromagnet vanos ( boala lor , pișă ulei in mufa ) , tubulatura care vine din partea frontală spre filtrul de aer și..... și .....radio-cd ! :retyutru, am gasit unu pe un grup de CLK  , pomană 200lei , l-am montat singur ,veste o aventură să demontezi partea de sus .... cea care conține butoanele pentru încălzire scaune , senzori parcare , etc .

De cam o lună .....a decedat un senzor de parcare , stinga față , bineînțeles că nu mai funcționează nici cei de pe spate , o să il schimb cand am chef .

Unele reparații le fac singur , am un prieten care are service si o fac pe mecanicul pe acolo , cand este ceva mai de muncă ....bag mâna in buzunar .

Am găsit la un tip din Pitești care dezmembrează Clk-uri  o tapițerie completa, totul arata foarte bine, scaunul meu este cam uzat, preț.... mocangeala..... 800lei. 

FB_IMG_1553148869867.jpg

FB_IMG_1553148884364.jpg

FB_IMG_1553149493966.jpg

FB_IMG_1553149338005.jpg

FB_IMG_1553149350720.jpg

FB_IMG_1553149455776.jpg

FB_IMG_1553149431751.jpg

IMG_20190321_065726.jpg

IMG_20190321_110700.jpg

IMG_20190321_072453.jpg

Editat de viobio
Link spre comentariu

Frica de km recunosc ca am avut-o si eu. Nu stiu daca e motivata, dar la mine s-a adeverit. Am luat o bora cu 180k si un golan cu 107k. In doi ani le-am cam tras 50k la amandoua. Pot spune ca bora mi-a mancat mai multi bani pe piese decat golanul, ca le are mai scumpe si ca nu stiu daca le-a papat doar ca nu am stiut sa evaluez o masina atunci sau ca pur si simplu le-a venit ceasul. Am fost si genul de om care nu a tras pe ele si am schimbat si prematur cand unele dadeau semne. Cu golanul am tras-o pe bora, invers nu. Golanul mi-a fost operational tot timpul, deci a avut defecte (deranjuri) minore cand a avut.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

La o mașină ieftină și defectele sunt mai ieftin de rezolvat.Cine e dispus să dea 40kEuro pe o mașină și se așteaptă să-l țină o viață fără niște cheltuieli proporționale de întreținere, cred că se înșeală.Mai ales pe drumurile României plină de autostrăzile făcute (pe hârtie) de mărețul partid, vajnic descendent al PCR...și nu numai.

Vrăjelile cu ascultatul motorului și alte finețuri  atunci când iei o mașină SH sunt povești. Dacă ăla de-o vinde are curaj să te lase s-o duci pe un stand de probe și s-o vadă un mecanic, e bine.Dai 150-200 Lei pe un diagnostic cât de cât și poți afla cam în ce stare e mașina. Dar nici așa nu poți fi sigur 100%. Mai e și norocul, nu toate piesele cedează la fel, chiar dacă-s din același lot, contează și stilul de condus și mulți alți factori. Sunt oameni care au făcut 1000 000 km fără să schimbe motorul, doar cu consumabilele uzuale, pivoți, frâne , curele, etc...dar ăia 1000 000km  nu i-au făcut prin oraș, ci la drum lung. Ia un taxi cu 100000 km prin oraș și vezi dacă mai ține....

Sunt total de acord că nu numărul indicat pe kilometraj contează când iei o mașină, ăla poate fi falsificat, sau poate fi mic dar mașina a fost bruscată de șoferi proști și e mai rău decât la una cu mulți kilometri făcuți cu grijă...până la urmă când iei un lucru folosit, ești conștient că vei băga niște bani în reparații, dar nu dai o poală de bani dintr-o dată.

Editat de validae
Link spre comentariu

Vio, rau ai facut ca nu ai vb cu un specialist de mertzan.

Arcurile sunt cunoscute ca se duc.

La mine la e arcu sta pe taler, f ingust. S a rupt ultinma spira cea ingusta, a cazut masina jos de tot.

 

Trebuia sa iti zica mecanicu daca schimbi flansa sa schimbi si arcu.

Telescoapele tin.

Era nasol interioru?

 Daca era doar scaunu puteai sa comanzi doar husa puneai noua. Acu e drept ca la 800 lei...

 

 

Dani, mie lantul imi suna dar de merge deja 5s a doua oara nu mai suna. Ca sa sune ceva la mine masina trebuie sa stea peste 12 ore.

Poate sa dea cheie la 2 noaptea si la mercedes ti o cam ascuns lantul. De aia cred ca e bine sa insisti sa faci inspectie.

 

Ca se aud si alte scartaituri. De acord.

Mai zi ce mai auzi.

Uite de exemplu am vazut benzina una care la rece cere cheie lunga. Plus arde ulei, scoate un fum alb.

 Eu cred ca s semeringuri duse si uleiul se scurge in camera.

La diesel de porneste greu. E cam clar.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Sharky

Nu cred că este obligatoriu să schimbi arcurile odată cu flanșele, arcul ăla s-a rupt.... cred.... de la o groapă luată de mine în viteză, mașina nu se lăsase pe partea dreaptă unde era arcul rupt, doar la denivelări se auzea un zgomot metalic, m-am dus cu ea la prietenul care are service și acolo am văzut arcul rupt. 

Cum spuneam, scaunul meu are pielea tocita, în unele locuri a dispărut vopseaua, cu 800lei am luat scaune față complete, scaune spate, etc, tot ce ai văzut în poză aia, sunt impecabile toate. O să am ceva de muncă să scot pielea de pe scaunele față cumpărate și să le pun pe ale mele, ale mele fiind cu încălzire, aș fi fost prea norocos să găsesc scaune în același culoare.... și încălzite. 

Când am schimbat furtunele am scos și capacul care acoperă axele cu came, să văd cum arată distribuția, arată bine, nici urmă de uzură pe pinioane, se vede că sunt altă calitate față de ce a avut stoc, de când am schimbat distribuția am făcut 43000km cu cazanul. 

Mâine ii pun cauciucuri noi, de vară,  cele vechi ajunseseră bune de F1. 

La următorul schimb de plăcuțe față trebuie să schimb și discurile, asta ar fi a treia schimbare de discuri față. 

Uneori mai bag câte un plin cu benzină de 98 sau 100, așa de chi chi, nu este nici o diferență față de 95, trage la fel, consumă la fel, unii zic că mașinile lor merg mai bine cu 98 sau 100, eu zic că este folclor, unde este bușonul rezervorului scrie că trebuie benzină de 95. 

Mă pot mândri cu ceva, nu am încărcat niciodată instalația de AC, dar să nu zic hop...... că poate îmi face bucuria. 

Editat de viobio
Link spre comentariu

Sharky lasa lantul ca ala nu e mare problema, se schimba si nici nu costa enorm nou nout, desi cel mai probabil e doar intinzatorul. Problemele pot sa fie cu injectoarele, dezamorsarea lor si pornirea greoaie, o chestie care chiar poate sa coste mult nou, o pompa de injectie, chiar si simeringurile la supape (fumul de dimineata) care sunt ieftine dar nu mereu usor de schimbat, clantaniturile de culbutori.

 

Daca iti clantane putin la pornire e foarte posibil sa piarda presiunea din rampa in alea 12 ore. Ai o supapa unisens pe filtru (sper ca o ai !) care ar trebui sa tina circuitul plin, ai putea sa verifici presiunea de ulei in diferite regimuri de mers si sa jonglezi putin din vascozitate, sau chiar sa cauti sa treci pe un ulei mai bun si vezi cum se comporta.

 

Legat de sfatul celalalt in care se sugereaza sa o duci la un service pe rampa - majoritatea mecanicilor din ziua de azi nici nu au desfacut un motor in doua sa stie ce e in interior, ei schimba motorul cu totul, si crezi ca se pot descurca mai bine ca noi, astia care nu doar le desfacem dar le si modificam ?

Imi mentin sfatul - vizita la service inseamna aproape zero, ia pe cineva care stie cu tine, nu schimbator-de-piese-angajat-in-service.

Eu dau 50lei la cel mai apropiat ITP sa o urce pe rampa si sa o tremure in timp ce eu ma uit pe sub ea, treaba de 3minute. Service-ul nu are tremurator decat daca are si ITP. Am luat un 5-ar la care ziceai ca ii pleaca puntea spate cu totul, vazut pe rampa inainte sa il iau, rezolvat problema cu 550lei, toate bucsile noi inclusiv flansa intermediara si manopera inclusa dar a scazut triplu la pret schema asta - nu am vrut sa fiu eu negrul care tragea de diferential sa il dea jos, o bucsa e in stare sa ti-o schimbe si in service.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
7 hours ago, validae said:

Mai ales pe drumurile României plină de autostrăzile făcute (pe hârtie) de mărețul partid, vajnic descendent al PCR...și nu numai.

 

La "nu numai" intra fostul Ministru al Transporturilor care a decretat ca Romania n`are nevoie de autostrazi ci doar de drumuri expres??

Link spre comentariu
6 hours ago, Faust2018 said:

unii zic că mașinile lor merg mai bine cu 98 sau 100, eu zic că este folclor, unde este bușonul rezervorului scrie că trebuie benzină de 95. 

 

Merg mai bine dar la alea la buson scrie 100, minimum 98 scrie in carte...

:d

Link spre comentariu

Mai vezi si de-aia cu vechituri de 15 ani (nu ca am ceva cu ele, personal chiar imi plac vechiturile) care baga numai motorina premium ca "merge mai bine". Alooo, nenea, tu ar trebui deja sa alimentezi de la carrefour cand au promotie la ulei (chiar, era 3.2 la oferta ieri ! ma tenta grav de tot, dar am rezistat) si tu visezi la nu stiu ce motorina de 6.2lei litrul ??

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări