Vizitator Postat Noiembrie 3, 2019 Partajează Postat Noiembrie 3, 2019 (editat) Un prieten și-a luat cândva un Ford focus. La nici două luni nevasta-sa a primit de la BRD , ca mașina de serviciu, un Logan proaspăt apărut pe piață , probabil mult mai ieftin decât Ford focus. Nicio diferență la condus, la confort, etc. Am mers cu ambele. Poate puțin mai liniștit cordul... După câțiva ani Ford ul începuse să tot ceară bani. Loganul, își vedea de treabă liniștit și se mulțumea cu puțin. Nu mă pricep la mașini decât să le conduc, nu mă interesează ce motor au, de care transmisie și mă doare- n cur de cât consuma . Ideea e următoarea. Toate se strică și necesită reparații, chiar și unele cu ștaif te lasă în mijlocul intersecției. Pentru cei mai mulți, costul acestor reparatii este foarte important și se pare că la Logan este acceptabil. Editat Noiembrie 3, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 3, 2019 Partajează Postat Noiembrie 3, 2019 Recent m-am dus cu mesteru cu dacia dokker, masina firmei, 5mii km, practic noua. Sincer am ramas uimit de evolutie, cand te gandesti cum era loganu 1 fie el si facelift si cum e asta, parca acu mai arata a masina. Chiar daca e plastic cu textura imitatie de lemn, arata cat de cat cumva, mai faci abstractie. Te uiti la scaune tapiterie de plastic, naspa, de de urci intr-o toyota tot plastic dinala e. Masina e tare inchegata pe drum, pt o dacie, motoru abia il auzi, desi era diesel, chiar si turat, tace. Nu e rea in banii aia, ii incap scule, ii incape scara pe masina. Nu-i rea, zic eu, un caddy e mai scump, consuma tot atat, cand cari, tot atata cari, cand se strica tot scoti banu. Acu nu stiu cum e la impact si eu cam dau direct cu tampla in centura de siguranta de pe stalp, in unele locuri se vede fierul expus, dar na. e ok. Loganu 1, chiar si FL, da, e jaf, dar asta mai nou, e un pas inainte zic eu. Si sa nu uitam ca pretul tot ala e. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 (editat) Acum 10 ore, mac01 a spus: La volanta cu masa dubla vibratiile aparute la cuplarea ambreiajului le preia volanta...mai precis elementele elastice dintre cele doua corpuri ale volantei. La volanta cu masa simpla vibratiile le preia discul de ambreiaj...mai precis resorturile care echipeaza acel disc. Nu este recomandat inlocuirea volantei cu masa dubla cu cea cu masa simpla. Nu se va mai strica volanta cu masa simpla ca nu mai are ce sa se mai strice la ea.... in schimb discul de ambreiajul se va schimba mult mai des. In cazuri extreme...se recurge si la aceasta solutie...inlocuirea celor doua volante intre ele.......un disc de ambreiaj este mult mai ieftin decat o volanta, dar platesti mult mai des manopera de inlocuire. Manopera e in jur de 400lei, discul chel, adica piesa care se strica, inca vreo 600lei. Parca e mai tentant sa dai 1000lei pe reparatie decat sa dai cate 4000lei si sa nu ai nici o garantie ca te tine de 4 ori mai mult, de fapt nici nu o sa tina, exact asta e problema, dupa inlocuire nu prea o sa mai tina. Faust2018, mereu trebuie sa existe prosti care sa cumpere masini noi ca noi, baietii destepti, sa le luam dupa 2-3-4 ani cu o treime din pretul de nou sau chiar mai putin. De ce as plati eu o caruta de bani cand pot sa las un fraier sa plateasca pentru mine ? Legat de opel si celelalte, tine-ti gura ca nu sti nimic. Mareste colectia de masini noi pe care le-ai avut dormind in seara asta si visand in continuare. Deja ti-am zis clar ca tu habar nu ai de ce motor vorbesti, ai citit si tu despre o problema la N47 si gata, crezi ca toate au aceeasi problema, desi ti-am raspuns in postul precedent ca masina mea are alta motorizare, nu N47 (modelul cu probleme), dar se pare ca tu continui sa deschizi gura in loc sa te documentezi, pacat ca la astfel de oameni li se permite sa vorbeasca in spatiul public. Ar fi un serviciu pentru tine sa ti se interzica sa mai postezi altfel doar continui sa te faci singur de ras. Daniels: la viata mea am vandut 4 masini. Nu am adus niciodata vre-o masina de afara, tot ce am cumparat a fost de pe piata interna. Deci gura mica si tie. Am specificat clar de multe ori ca NU ma ocup cu vanzari de masini, ceea ce cumpar e pentru mine si mereu aleg modele perfecte pentru ceea ce imi trebuie, nu fac compromisuri. Capisici ? Sa ajungi sa compari un seria 5 cu un logan, e clar ca cunostintele in domeniul masinilor sunt similare cu ale unei gaini din cotet in acelasi domeniu. Daca urca vre-unul din voi in seria 5, deja isi trece telefonul pe modul Avion cand vedeti ce e acolo.... dar si pretul e pe masura, deci strugurii sunt acri. Editat Noiembrie 4, 2019 de dany_cta 1 Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 (editat) Acum 10 ore, Vizitator a spus: Un prieten și-a luat cândva un Ford focus. La nici două luni nevasta-sa a primit de la BRD , ca mașina de serviciu, un Logan proaspăt apărut pe piață , probabil mult mai ieftin decât Ford focus. Nicio diferență la condus, la confort, etc. Am mers cu ambele. Poate puțin mai liniștit cordul... După câțiva ani Ford ul începuse să tot ceară bani. Loganul, își vedea de treabă liniștit și se mulțumea cu puțin. Nu mă pricep la mașini decât să le conduc, nu mă interesează ce motor au, de care transmisie și mă doare- n cur de cât consuma . Ideea e următoarea. Toate se strică și necesită reparații, chiar și unele cu ștaif te lasă în mijlocul intersecției. Pentru cei mai mulți, costul acestor reparatii este foarte important și se pare că la Logan este acceptabil. Costurile de reparatie la un logan NU sunt mici, preturile sunt similare cu celelalte. Un rulment costa la fel, o planetara la fel, un disc de frana, placute, motoras pas cu pas, pivot, etc... toate sunt cel putin la fel cu cele straine. Nu vorbim de toate marcile premium, dar cand compari logan cu ford, ambele au aceleasi preturi. Nu este nici pe departe loganul mai accesibil la reparatii. Am facut acum doua saptamani revizia la bmw, toate filtrele si uleiul full syntetic long life, a costat 500lei cu tot cu manopera. La logan costa cel putin dublu ! Cel putin dublu ! In rest comentariul mi se pare un comentariu tipic subiectiv fara nici un fel de credibilitate. Le-ai condus tu si ti-ai dat seama ca nu e nici o diferenta intre ele, nu ? Apoi a inceput fordul sa ceara bani, cam ce se vehiculeaza pe la toti, nu ? Ia zi-ne si cati km a parcurs fiecare, de fapt nu ne zice ca stiu deja, nevasta, angajata la birouri la brd a parcurs mai mult cu loganul de servici decat fordul... bineinteles ... Editat Noiembrie 4, 2019 de dany_cta 1 Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 (editat) dany_cta Nu a comparat nimeni Loganul cu BMW-ul, poate tu citești și nu înțelegi ce citești. Strugurii sunt acrii pentru tine, eu dacă vreau o mașină nouă îmi permit să îmi cumpăr una nouă, tu? Cine mă cunoaște, și sunt destui de pe acest forum, știu că eu am avut acele mașini, da? Tu te-ai făcut de râs cu acel Opel "blocat în service", asta cu bocatul este o expresie..... care te zgârie pe creier. Tu nu ai habar ce înseamnă un service autorizat și agreat de un brand auto, mai știi ce ziceai că nu există service autorizat Opel în Constanța. Cum am spus mai sus, mai dăștăpt și descurcăreț ca tine nu se există în tot județul Constanța, bine..... părerea asta o ai tu despre tine, fiind suferind de multe. Uite ca să te ataci un pic... am banii pentru o mașină total inutilă, pe care vreau să mi-o cumpăr anul viitor o să dau cu banul dacă va fi Ferrari sau Porsche 911, îți permiți asa ceva? Mercedesul CLK200 KOMPRESOR este la ratza de pe acest forum, a fost cumpărat de el. Cât ai dat pe BMW? 20...22000 euro? Slăbuț.... Câți km are? 170...200k km? Dacă la BMW te-au costat filtrele și uleiul 500lei, i-ai pus filtre pentru de cafea și Floriol? Sau Bunica? Cu 26500 am vândut un Porsche Cayenne acum două săptămâni, mașina care avea opt ani. Practic cu banii de pe Cayenne am acoperit costul unei mașini noi Kia Sportage GTLine cumpărată în Iulie. Stii ceva? Pe forumul ăsta tu și încă unu puteți concura la categoria mitomanul forumului, concursul între voi este extrem de strâns. Ce nu știi tu este că mașinile îmi produc bani, nu pagube. Editat Noiembrie 4, 2019 de viobio Link spre comentariu
Postări Recomandate