Sharky Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 Vin decoder e una, dar sa scoti date din car pass si altele costa. Serviciul oferit de autoritatile din tarile respective nu e gratis. Ce poti obtine de la rar pe bani, in plus fata de ce am afisat? De curiozitate intreb. Buna idee cu metoda diagonalelor, uite ca pana acum n-am vazut pe nimeni sa o incerce, desi nu e mare lucru sa tii o bara gradata in atelier. Totodata e bine sa te uiti cum sta roata fata de aripa, lufturi, etc. Evident ca sunt redundante metodele, dar nu strica o verificare in plus. Legat de coroziune sunt niste modele si marci care pur si simplu nu ruginesc. La alea cand vezi urme de rugina e clar ca au fost mega lucrate si obosite. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 12, 2019 Partajează Postat Aprilie 12, 2019 Tot istoricul masinii de cand a iesit pe poarta fabricii;deocamdata este in lucru varianta obtinerii de date complete despre masina, deoarece implica costuri,care probabil nu sunt prea mici si daca omul e multumit sa afle doar date sumare despre vehicul s-ar putea sa nu prinda la public si prefere doar varianta free de acum.Oricum este un plus pentru cei de la rar,omul isi poate face o verificare la nr. de km macar cand cumpara o masina. Da de exemplu la VW Lupo cu caroserie 3L nu ai sa vezi in veci rugina, poate ceva oxid de aluminiu...ei intr-o masina cu caroserie de AL sau galvan,daca nu e deformata,eu zic ca merita sa o repari chiar daca e mai veche...restul cum o fi norocul sau ghinionul la fiecare. Link spre comentariu
one Postat Mai 2, 2019 Partajează Postat Mai 2, 2019 As vrea sa clarific putin opinia mea, exprimata mai devreme in aceasta discutie. Cred ca in topicul acesta problema a fost abordata un pic gresit. Titlul lasa sa se inteleaga ca unii au "frica" de km multi, si asta e adevarat, inclusiv eu am afirmat ca multi km "nu e bine", si am argumentat prin faptul ca acesti km inseamna uzura. O masina oarecare are o uzura mai mare cu cati km are mai multi, fara a fi bineinteles proportionali. Eu as redenumi aceasta discutie nu "teama de multi km", ci "goana dupa km putini". In timp ce o masina cu multi km, evident uzata, poate avea inca o viata lunga inainte, nu inseamna neaparat ca daca are km putini e "buna". De ce spun asta? Am un Polo cu 370kkm si, desi este in buna stare si nu am probleme, mie imi place foarte mult caci din punct de vedere economic a fost si este inca o afacere buna, am scimbat foarte putine la ea, este totusi o masina veche, la care se poate strica oricand un furtun, un cablu, orice banalitate de plastic care tine un dop de la lichidul de racire sau mai stiu eu ce, ce mai, te poate lasa in drum si daca se intampla cand faci un drum mai lung e destul de problematic. Masina veche e masina veche. Dar nu inseamna ca daca masina are putini km e mai bine. Iau exemplul unuia care face sute de km in autostrada, masina ajunge la temperatura de lucru, lubrificarea e continua,ambreiajul este utilizat rar, franele destul de rar . Daca iau unul care se duce in fiecare zi la serviciu 5km prin oras, consideram start la rece practic din5 in 5 km, lubrificare slaba in primele minute si aproape deloc in primele secunde, esapamentul rece, face condens, catalizatorul rece, poate asteapta la 5 semafoare sau mai mult, franele sunt utilizate des, caci mersul in oras este o variatie continua de viteza. Daca mai pui ca la semafor motorul merge fara sa faca km, atunci e clar ca acel numar nu este relevant. Am vrut doar sa clarific acest punct de vedere. Practic pentru mine, o masina cu multi km e o masina uzata si o voi evita, mai ales daca nu e deosebit de ieftina, dar una cu putini km e de vazut daca acei putini au avut un impact mare sau mic si evaluata in functie de caz. Deci... goana dupa putini km ? 1 Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 3, 2019 Partajează Postat Mai 3, 2019 (editat) Tocmai de aia o masina se verifica dupa stare, nu dupa km. Ideea cu numarul de km se propaga aiurea de la cei care nu au habar sa verifice o masina dar se dau mari experti si doar intareste mai mult frauda asta - da, este o frauda sa nu sti cati km are masina, chiar daca este relevant sau nu in comparatie cu starea masinii, si mai ales este irelevant din cauza fraudei. Daca vrea unul sa vanda o masina corecta cu 3-400.000 crezi ca i-o cumpara cineva ? Nu, ca piata e plina de experti de-astia care verifica masina citind un numar in bord si de masini aduse de la renumita batranica din Nemtia. Automat si ala e fortat sa o coboare la 170.000 si sa o faca "condusa ca masina de duminica de o babuta" ca sa o vanda impreuna cu celelalte, majoritatea cu mai multi km decat a lui si stare mult mai proasta. Poza facuta de mine saptamana trecuta la o masina cu 200.000km si peste 20 ani, dar ingrijita. Uzura ? ZERO ! Uleiul curat ca in bidon chiar daca deja trebuie schimbat. Nici macar nu te murdaresti de la ulei cand umbli la ea, ci tu murdaresti uleiul ! Pai sa vina vre-unul si sa imi zica ca masina asta are 200.000km (ireali, ca doar are peste 20 ani) si ca e terminata, ca ii desfac motorul bucati sa imi arate o piesa uzata in ea, si daca nu gasesc sa imi plateasca de doua ori timpul pierdut (manopera daca as lucra in domeniu). PS: alamirea e doar o imbunatatire, nu un defect. De fabrica tevusoarele de la rampa de ulei nu sunt perfect etanse, nici nu conteaza asa mult, daca pierde putin ulei curge in baie, nu in alta parte. Ca imbunatatire minora se alameste. Editat Mai 3, 2019 de dany_cta Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 3, 2019 Partajează Postat Mai 3, 2019 (editat) Arata bine. Pragul a urcat azi 200k e o valoare acceptata. 300k 400k devine de neacceptat in opinia publicului. Desi la cum a mers asa mai tine probabil. Problema e ca se mai duc anexe. Injecoarele poate nu mai sprayaza bine, pompa are o varsta, bucsele obosite de vreme daca nu s tocmai cele mai de calitate si sunt inca originale. Ban cu ban se aduna si de undeva trebuie omu sa lase. Editat Mai 3, 2019 de Sharky Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 3, 2019 Partajează Postat Mai 3, 2019 (editat) Daca injectoarele nu sprayaza bine se vede in mersul la relanti, devine iregular (benzina) sau zgomotos la motorina. Legat de bucsi, suspensii, directie, franare - astea nu costa extrem si eu le fac noi noute in momentul in care cumpar o masina pe care vreau sa o pastrez. E confortul, siguranta si viata mea in joc. Prefer in orice moment sa cumpar o masina cu bucsi si suspensii uzate daca reusesc sa ciupesc ceva la pret, oricum o sa bag banii in ele noi, nu are rost sa cumpar masina cu ele "in stare de functionare" platind un pret mai mare ca apoi sa le arunc si sa pun noi in loc, asa cum fac mereu. Decat sa dau 5000euro pe o masina cu toate "in stare de functionare" ! Mentionez ca niciuna nu le are perfecte sau noi ! Ca apoi sa mai bag 1000e in bucsi, suspensii, gume.. deci 6000euro cu totul nou.... Prefer sa dau 4500euro cu astea terminate, mai bag 1000e in ele noi si ies la 5500euro cu totul nou ! Editat Mai 3, 2019 de dany_cta Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 3, 2019 Partajează Postat Mai 3, 2019 Uite o poza NESPALATA de la cazanul meu...ce zici mai merge?o trecut de mult de 200000km, Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 3, 2019 Partajează Postat Mai 3, 2019 Apoi da. Dar intra si munca ta aici. Dar da. Ceva trebuie sa ciupesti altfel e tzeapa. Pana la urma si pe aia noua, are ea pret mare, tine omul de pret ca o supra apreciaza dar dupa 1 an incare nu se vinde o lasa mai jos. Si doar nu e omul ala singurul vanzator. Mai sunt si altii care deja stau de un an si s au convins ca de vrei sa vinzi lasi din pret. Link spre comentariu
daniels Postat Octombrie 11, 2019 Partajează Postat Octombrie 11, 2019 (editat) In noaptea asta masina a facut 100.000km in 11 ani. Am schimbat distributia, termostatul, senzorul de la servodirectie (arunca ulei pe acolo), doua randuri de placute frana pe fata. Am schimbat uleiul si filtru ulei o data pe an, au fost cumparate de la Dacia, dar schimbul l-am facut eu. Cauciucurile de vara sunt la al doilea rand, cred ca ma mai tin un an. Nu am schimbat bateria si nu am pic de rugina. In rest nu am scchimbat nimic si nu troncane nimic pe dedesupt. Editat Octombrie 11, 2019 de daniels Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Bravo tie, macar bine ca n-a ruginit, ca in rest oricum mai mult de 2mii nu cred ca iei pe ea. Link spre comentariu
daniels Postat Octombrie 14, 2019 Partajează Postat Octombrie 14, 2019 Nu o vand, o tin pana se rupe. Masina e tinuta in garaj, a fost folosita 80% (ca sa nu zic mai mult) lpe distante mai mari de 60km. Iarna merg cam o data pe luna, in rest majoritatea km ii fac in concediu. In rest, adica zilnic, sunt biciclist. 3 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 15, 2019 Partajează Postat Octombrie 15, 2019 Acum 18 ore, Sharky a spus: Bravo tie, macar bine ca n-a ruginit, ca in rest oricum mai mult de 2mii nu cred ca iei pe ea. Cui ii pasa sau cine ar vinde un dispozitiv de transport in buna stare la 2000E? Daca mai merge 5 ani, si precis mai merge, cind tragi linia iasa o devalorizare de 400E/an. Din aia mai reduci ca o dai la rabla si iei un alta noua. Asta era marele avantaj al Loganului, fiabila, cheltuieli putine si adaptata cerintelor. 1 Link spre comentariu
daniels Postat Octombrie 15, 2019 Partajează Postat Octombrie 15, 2019 Eu în momentul ăsta ma gandesc la ea pt mai mult de 5 ani. Dar intai sa ajungem cu bine acolo. Link spre comentariu
mac01 Postat Octombrie 15, 2019 Partajează Postat Octombrie 15, 2019 Si eu ma gandesc sa pastrez masina cat mai mult...are 11 ani si 110.000km...numai sa vedem daca ne mai lasa sa mai circulam cu ele in urmatorii ani. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 15, 2019 Partajează Postat Octombrie 15, 2019 (editat) Mai tragem de ele si le facem istorice. Mai greu sa le interzica. Editat Octombrie 15, 2019 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate