ionut20 Postat August 6, 2007 Partajează Postat August 6, 2007 in concluzie singura scapare e sa ne facem sonde si rafinarii in curte si sa nu mai depindem de nimeni :weedman: Acu fara gluma .... faza cu cam multi litrii in primele secunde am observat si eu o data la pompa .... cam 3 litri in 2 secunde dupa ce am apasat pe maneta :toimonster: am zis ca poate are pompa debit mai mare ... ma uitam la pompa nu la rezervor. Link spre comentariu
Vizitator bursuc vasile Postat Noiembrie 18, 2007 Partajează Postat Noiembrie 18, 2007 Consider că cel mai bine ar fi să măsuraţi rezervorul.Ar mai fi de avut în vedere şi gradul de dilatare sau de micşorare în funcţie de temperatură. La pompă benzina se măsoară în litri nu în kilograme.Posed o Skoda 100 Lux, iar în carte scrie că rezervorul are 32 litri. L-am dat jos şi l-am măsurat. În el a încăput fix 32,5 litri apă la 25 grade Celsius.Posed o Dacia 1400 cu bord CN, fabricată în 1997, motor de 1397 cmc, carburaţie, cutie cu 5 trepte, cumpărată de ocazie, etc, etc. iar în carte scrie că rezervorul are 48 litri. L-am dat jos şi l-am măsurat. În el a încăput fix 49,3 litri apă la 25 grade Celsius.Anevoios lucrul pe care l-am făcut, dar ştiu exact ce pun în rezervor. Sincer vorbind nu am simţit să fiu "făcut" la pompă vreodată şi conduc din 1983 ! Link spre comentariu
retrosong Postat Noiembrie 18, 2007 Partajează Postat Noiembrie 18, 2007 pai daca lucrezi la un peco si ai un wv passat sau altceva nu anseamna ca sa luat neaparat de facaturile ce se fac in peco Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum