Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Compresor auto


Postări Recomandate

Salut!
Caut un compresor/pompa electrica pentru umflat cauciucurile, dar care sa presteze bine. Acum am un Black&Decker ASI500, care e cam porcarie si imi pare rau ca l-am luat.
Ma uitam la ceva de genul asta: https://www.bestautovest.ro/compresor-auto-monster-150psi-1…

Dar numerele de pe hartie par cam nerealiste, comparand cu alte compresoare care arata la fel pe emag si au debitul la jumate, iar puterea consumata/curentul nu prea dau la calcul proportional cu debitul.

Stiti ceva despre modelul asta? Ce recomandati?
Vreau in principiu ceva care sa umfle repede, nu sa imbatranesc langa el.

 

PS: Daca nu e sectiunea potrivita, rog un admin sa mute. Nu am gasit o sectiune potrivita.

Link spre comentariu

Ala e cu doi cilindri si nu pare pt umflat o roata la o luna sau mai rar...e destul de scump pt asta. Dar nici pt activitati comerciale nu pare potrivit fiind prea firav.Adica e peste ce se gaseste uzual pana in 100 lei, dar nu mai bine cu diferenta iti aranjezi cauciucurile la vulcanizare, si o prastie din asta obisnuita o tii doar in caz de...si atunci nu mai conteaza cat de repede isi face treaba, ci mai degraba conteaza ca isi face treaba.

Link spre comentariu

Am mai gasit si asta: https://www.ebay.com/itm/12v-Air-Compressor-4x4-Tyre-Pump-160L-MIN-Car-Van-Truck-150PSI/253110163294?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

 

@QQme: La asta m-am gandit si eu prima data, dar s-ar putea doar la pornire sa ajunga la 45A si sa aiba o siguranta slow blow. Oricum, tinand cont ca ce gasesc pe emag si arata la fel, costa la jumate si zic ca baga 85L/min maxim si trag 25-30A, pe cand asta trage 35A si zice ca baga 150L/min. (Aici la ce ma refer pe emag: https://www.emag.ro/search/compresor 80 85 l min?ref=effective_search)

Nu prea se leaga numerele si asta ma frustreaza. Nu pot sa-mi fac o idee realista despre ce e produsul.

Cand ai zis ca e mult mai potent, zici din ce pare sau ai incercat ceva similar?

 

@doru3160: Ai dreptate, dar am si eu piticii mei. In principiu am roti de vara si de iarna si le schimb singur. Nu prea trec pe la vulcanizare decat daca e ceva mai grav. Prastii din astea obisnuite am avut si nu-mi plac. Vreau ceva care sa faca treaba repede :D si sunt dispus si sa platesc ceva mai mult pentru asta, dar nu vreau sa dau 500 lei daca pot sa iau aceeasi chinezarie la jumate.

 

 

 

Link spre comentariu
La 27.01.2019 la 21:24, keenox a spus:

Ai dreptate, dar am si eu piticii mei

Ok.

Din ce-am constatat eu pana acum, saraciile astea se cam incalzesc.Cu cat capul e mai bine racit, cu atat e mai buna scula.Daca e cu doi cilindri e si mai bine.Deci daca ar fi sa am eu piticii astia, as alege unul care sa aiba cilindrii cu aripioare cat mai mari si cat mai multe.

Editat de doru3160
Link spre comentariu

Nu, la aceeasi turatie, debitul de aer este dublu, si tu asta am inteles ca vrei. Cu caldura povestea sta cam asa...dupa cateva zeci de secunde, daca racirea nu e buna, incalzirea e semnificativa, si segmentii cilindrilor, basca supapele au de suferit...imbatranesc prematur si cedeaza. Cand au cedat segmentii, niste oringuri siliconice ordinare (de regula) poti arunca jucaria, pt ca se invarte, dar nu baga presiune nici cat sa completezi intr-o anvelopa cu 0,5 bar.

Editat de doru3160
Link spre comentariu

Ca sa ma bag si eu in seama . Nu inteleg de ce vrei neaparat sa-ti iei un surogat de compresor care sa te lase foarte repede. Iti recomand altceva mai barbatesc daca tot vrei sa faci treaba plus ca mai poti face si alte chestii cu el , adica mai poti sufla de praf anumite lucruri, vopsi eventual , poti folosi miniscule pneumatice care le mai gasesti acuma si prin LIDL ,etc. Uite ,poti incepe cu asa ceva de ex :

 

 https://www.depozitudescule.ro/air2shu824--compresor-cu-piston-airmaster_1237/

 

Link spre comentariu

Si sa il care pe ala in portbagaj dupa el ?

Eu iti recomand sa iei o pompa buna de mana. Stiu ca nu este asa de comoda ca un compresor mic electric dar este de 1000 de ori mai rezistenta si umflarea unei roti nu o sa te oboseasca prea mult, de fapt merge chiar mult mai repede decat ai crede, mai repede decat majoritatea compresoarelor auto ieftine. Ocupa spatiu mai mic si nici nu te lasa cand ti-e lumea mai draga si ai nevoie de aer intr-o roata.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Acum 2 ore, dany_cta a spus:

Si sa il care pe ala in portbagaj dupa el ?

 

Pai keenox a zis : ,, Ai dreptate, dar am si eu piticii mei. In principiu am roti de vara si de iarna si le schimb singur. Nu prea trec pe la vulcanizare decat daca e ceva mai grav. '' Oricum nu isi schimba pe camp sau in drum cauciucurile de la vara la iarna si invers ,iar rejantarea nu o va face in veci cu un compresor auto care e mult mai slab si decat o pompa de care o fi ea , de mana sau picior. Oricum tot asta l-ai sfatuit si tu , adica mai bine sa-si ia o pompa buna si intr-adevar e mai corect decat o bazaitoare din aia  . Ce ma gandesc ca totusi inlocuirea anvelopelor necesita si echilibrare iar dejantarea si rejantarea repetata poate deteriora talonul anvelopei . In cazul acesta ii recomand ca la un frate sa-si procure un set de jante suplimentar .Pentru alea de iarna recomand jante de tabla musai . Cred ca e cea mai optima solutie pe care eu o practic de multa vreme .

Acum 1 minut, keenox a spus:

@vranceanu: Dupa cum a zis si dany_cta, vreau ceva portabil. Stiu de compresoarele alea. Mi-am comandat si eu unul odata, dar l-am returnat. Sunt al naibii de zgomotoase astea fara ulei.

Is cu ulei si isi fac treaba multumitor. Eu am la fabrica patru exemplare care merg non  stop . Daca vrei iti fac si poze sau filmulet cu ele. Oricum recomandarea cea mai buna citeste-o mai sus daca vrei compresor doar pentru masina . 

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări