Vizitator netis320 Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Stimati colegi, Am o banda de alergat care s-a defectat (Laufband 2011 GM) ,nu mai misca motorul deloc.Motorul este cu urmatorii parametri : -permanent magnet DC motor -2,35 HP putere -230 V DC -50-60 Hz Am desfacut-o si am gasit un modul KX8-230C care alimenteaza motorul. Stie cineva cum ar trebui abordata reparatia ? Am masurat puntea ,dioda rapida F10U60DN, IRFP-ul 460C dupa niste metode vazute pe youtube par in regula.Am schimbat potentiometru de reglaj 10K 3W la care i s-a taiat sarma de bobinaj.Am schimbat integratul 555.Nimic nu a functionat. Daca mai trebuie alte detalii pot reveni Daca ma scoate cineva din impas trimit o sticla de palinca de la Zalau. Link spre comentariu
manolo Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Iar un topic de cacao ,DC230V 50-60Hz,bea tu sticla de palinca ,eu prefer cu . Link spre comentariu
Vizitator netis320 Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 De ce spui asa ? Am o problema pe care vreau sa o rezolv.Ms Link spre comentariu
Vizitator netis320 Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 pot pune poza motorului daca nu crezi.. Link spre comentariu
Marian Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Este o contradictie de termeni in prezentare: 230VDC 50-60hz Asta pentru ca DC inseamna curent continuu, si curentul continuu are permanent aceeasi polaritate, deci nu intra in calcul nicaieri ceva frecventa. 50-60hz sugereaza frecventa retelei, la fel si valoarea aia 230V, deci fie termenul DC este eronat postat, fie frecventa aia se refera la altceva. PS: Nu strica o poza cu eticheta motorului. Link spre comentariu
QQme Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Pare a fi un motor cu perii,daca este cu magneti sigur e de CC,dar totusi ,cite fire de alim. are,din poza nu e clar,,2 sau 4. Link spre comentariu
Vizitator netis320 Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 3 fire, unul rosu, unul negru și unul la sasiul benzii Link spre comentariu
Vizitator netis320 Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 E cu perii cu cărbuni. Am masurat ce iese pe el din placa PWM și tensiunea e zero. Poate nu da tensiune pe Mosfet din integratul 555 și asta nu se deschide, nu știu ce as putea face sa elimin partea de 555 susa pun cumva pe direct.. Link spre comentariu
Vizitator netis320 Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Să-i dau o tensiune Mosfet-ului cumva sa meargă măcar cu o singura viteza, sa nu mai folosesc potențiometru de reglare a vitezei. Link spre comentariu
manolo Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Pune poze reale cu motor,placa electronica ,cu tot nu poze de pe internet. Link spre comentariu
manolo Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Ai siguranta arsa. Link spre comentariu
Vizitator netis320 Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Verificat e bună. Link spre comentariu
modoran Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 1 oră în urmă, netis320 a spus: Să-i dau o tensiune Mosfet-ului cumva sa meargă măcar cu o singura viteza, sa nu mai folosesc potențiometru de reglare a vitezei. Da, sigur. Alimentezi direct motorul in curent continuu, in functie de valoarea tensiunii variaza si viteza ( ca-i motor de curent continuu ). De fapt tot acelasi lucru face si montajul original, da semnal PWM in motor. Si la ce ne pui o poza luata de pe net ? Mai folosesti si prostia de Internet Explorer in 2019 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum