Vizitator RaduM Postat Ianuarie 22, 2019 Partajează Postat Ianuarie 22, 2019 Ma numesc Radu, sunt din Bucuresti , tel 0744 999 patru patru patru Am un redresor confectionat dintr-un TRAFO SEPARATOR (pe el scrie 220/220V max. 500VA si sub bornele de (+) si (-) scrie max. 15A, dimensiuni panou frontal aluminiu: 330 x 160 x 2mm. cu sarma din cupru (cred) ca este de 2,5mm. , cu tole,) care cred ca scotea 15A. Doresc ca acest redresor sa fie folosit pentru a incarca acumulatori auto ( de 60 – 110Ah, in prezent are 77Ah) si a face electroliza ( pentru curatarea de rugina a pieselor metalice). In urma modificarilor suferite ( ceva pe la secundarul trafo-ului, nu eu am fost autorul) in prezent scoate prin reglarea comutatorului aprox. 6V, aprox. 12V, aprox. 24V, ( nu stiu si la ce amperaj ) dar am nevoie de un amperaj cat mai mare (15A) pentru electroliză. Pentru realizarea celor 2 scopuri de mai sus doresc si va intreb daca puteti realiza practic aceste doleante: - Se poate monta un potențiometru pentru varierea amperajului ? poate fi mărit sau micșorat amperajul peste /sub 15A ? - Să aibă protecție la suprasarcină și curentare pentru electroliză și când se scurtcircuitează firele între ele ( trebuie cumpărat disjunctor?! De ce amperaj și ce putere ?! ) redresare cu tiristori, protectie la scurt si la legare inversă,decuplare automată la terminarea incarcării + - să i se atașeze dispozitiv electronic care să decupleze încărcarea bateriei la atingerea nivelului de xxV (dispozitiv electronic care să poată fi eliminat atunci cand fac electroliza) printr-un întrerupător separat ce se va monta pe panou frontal cu 2 leduri care să indice dacă este decuplată roșu/decuplat + verde/cuplat ) protectie la supra-incarcare, supra-descarcare, suprasarcina, precum si o protectie la scurtcircuit - Are (am inteles ca este o punte redresoare de 10A, (este subdimensionata ?!?!?!) fixata printr-un surub pe un ditamai radiatorul) Este mai bine sa fie inlocuita cu o punte redresoare 50 A , autoventilata ?! - Să i se atașeze un voltmetru pentru electroliză și încărcarea bateriei auto sau în locul ampermetrului existent să punem un VoltAmpemetru ?! Analog sau digital?! Care este mai bun?! - Să i se pună trei leduri verzi care să se aprindă câte unul pe rand când este pe tensiunea de 6V, 12V, respectic 24V și un led roșu care să stea aprins când este pe poziția 0 / oprit - Să i se pună un led roșu care să stea aprins când siguranța alimentare este pe poziția 0 / oprit - Când redresorul NU este băgat în priză și este legat la el acumulatorul auto se aprinde ledul verde de pe redresor. De ce ?! să nu se mai aprindă ! Link spre comentariu
Postări Recomandate