Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Statie de lipit

Vizitator hyden

Postări Recomandate

Vizitator hyden

Deoarece mi s-a atras atentia in topicul special pentru statii de lipit cu un oarecare nivel, postez aici nelamurile mele. (Sunt incepator, dar in topicul acela am mai vazut vorbindu-se despre tensiuni. Ca n-am stiut o formula e partea a doua.)

Am realizat statia de lipit dupa schema wolf. Am un traf de 15,5V 1,1A si se cam incalzeste, dar pot tine mana pe el. Trebuie sa ii pun un ventilator? Dupa redresare am 20V. Stiu, cam putini amperi.

Mai am un traf de 24VCA 1.67A, dar dupa redresare aveam 37-38V, asa ca l-am inlocuit cu traful de 15.5VCA. Oare pot adauga inca ceva ca sa limitez cei 24VCA la 17VCA astfel incat sa ajung la 24VCC si 1,67A? Si daca adaptez traful de 24VCA la 17VCA se va incalzi si el? Am nevoie de ventilator?

Daca am gresit topicul, cer sa fie mutat.

Editat de hyden
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 52
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mac01

14

• Nostalgic

8

• validae

2

• valivoi

2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acum 30 minute, hyden a spus:

Oare pot adauga inca ceva ca sa limitez cei 24VCA la 17VCA astfel incat sa ajung la 24VCC si 1,67A? Si daca adaptez traful de 24VCA la 17VCA se va incalzi si el?

Tu ai inteles ce ai vrut sa spui? Eu nu...!

Link spre comentariu
Vizitator hyden
Acum 1 minut, mac01 a spus:

Tu ai inteles ce ai vrut sa spui? Eu nu...!

Vreau sa scad cumva tensiunea de la un transformator de 24V alternativ la 17V alternativ astfel incat dupa redresare sa am 24V curent continuu.

Vreau sa fac aceasta adaptare pentru ca transformatorul de 15,5V curent alternativ mi se pare prea mic pentru aceasta statie.

Link spre comentariu

Atunci scoate din secundarul de 24v un anumit numar de spire....atat cat trebuie ca sa obtii cei 17V (de fapt 18V alternativ iti trebuie).

Editat de mac01
Link spre comentariu
Vizitator hyden
Chiar acum, mac01 a spus: