gauss Postat Ianuarie 15, 2019 Partajează Postat Ianuarie 15, 2019 Just now, doru3160 said: Si mie, dar la capitolul carcase, n-am avut niciodata suficienta rabdare, si am preferat sa folosesc ce gaseam, daca era ceva potrivit.Preferam de ex, sa fac montajele pt 5 amplificatoare, cu tot cu reglaje, decat sa fac o cutie... Alea erau cu 351, nu aveau alarma. Si nici pilotate cu reteaua ... Link spre comentariu
VAX Postat Ianuarie 15, 2019 Partajează Postat Ianuarie 15, 2019 (editat) Nu cred ca sunt cu 351, ca sunt frantuzesti. Alarma nu cred ca au, fiid ceasuri pentru masina. Alea de la Oltcit. Editat Ianuarie 15, 2019 de VAX Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 15, 2019 Partajează Postat Ianuarie 15, 2019 (editat) Daca erau aduse, probabil sa fi fost ceva exotic.Ale noastre, auto, au fost cu 351 si digiti cu LED-uri la afisaj. Acum 27 minute, gauss a spus: mergea un filtru verde in fata VQE - urilor , masca segmentele inactive Verde a fost...doar ca s-a decolorat in timp. Vorbim totusi de 35 ani. Acum e galbuie... Editat Ianuarie 15, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
gauss Postat Ianuarie 15, 2019 Partajează Postat Ianuarie 15, 2019 (editat) Am vazut si eu exemplare de genul ..., multe au fost aduse de cei care au fost in Franta , la specializare la Citroen . Chiar si defecte ... s - au bucurat francezii ca scapa de ele , sa le mai recicleze ... P.S. - un amanunt ( mai mult istoric ) legat de VQE - uri ... cu cat sufixul litera mare C , D , E , etc . , e mai indepartat de inceputul alfabetului , respectivul exemplar e mai luminos ... segmentele au randament mai bun , la acelasi curent strabatut . Editat Ianuarie 15, 2019 de gauss Link spre comentariu
Postări Recomandate