alcon Postat Ianuarie 6, 2019 Partajează Postat Ianuarie 6, 2019 Shelby Mustang, 1967 GT350 Shelby Stanga https://marriedbiography.com/shelby-stanga-biography/ Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 6, 2019 Partajează Postat Ianuarie 6, 2019 pfai, ce sofer trebuie sa fii pe o vreme dinasta cu asa masina. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 Motor V8, cutie automată și tractiune spate. Ingredientele perfecte pentru a face "cerculețe" pe zăpadă. Chiar și pe asfalt, daca biciuiesti putin herghelia de sub capota. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 Macar nu e tot spate, ca atunci distractia era garantata si involuntara. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 (editat) Acum 1 oră, manolo a spus: E pe GPL? Nu, dar s-ar putea adapta și la realitățile românești. Dealtfel nu consuma mult nici pe benzina. Doar opt la sută. Galoane, nu litri. In fine, daca alăturăm estetica superba la ceea ce poate face acea masina, pot spune ca americanii au fost geniali. Pe bune Acum 3 ore, doru3160 a spus: Macar nu e tot spate, ca atunci distractia era garantata si involuntara. Involuntară? ... ma rog, e discutabil. Adică chestiune de obișnuință. N-am condus niciodată (de ex) VW broasca sau Dacia 1100, dar bănuiesc că te poți obișnui și cu comportamentul lor pe gheață/zăpada. Probabil e mai dificil, nu stiu, toată viața am avut motorul in față și tractiune spate. Cred ca superioritatea mașinilor "totul față " in ce priveste controlul pe zăpadă e doar un mit. Asa zic eu, poate m-am obișnuit cu tractiunea spate Editat Ianuarie 7, 2019 de +_Florin_+ Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 (editat) La solutia tot spate, centrul de greutate e in spate, normal, si daca ai pierdut aderenta, automat te duce cu fata spre spate. Spatele greu, tinde sa se duca din inertie in fata. Si da, e involuntara, pt ca iarna vrei orice, numai sa pierzi aderenta, nu....ma refer la trafic normal, nu la cercuri pe zapada. Si eu zic e mai avantajos sa ai tractiune spate, mai ales iarna, dar e o tinuta de mers total diferita, cu care trebuie sa te obisnuiesti. N-am mai avut de mult tractiune spate, dar cand am avut, a fost ok. Editat Ianuarie 7, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
manolo Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 Acum 1 oră, +_Florin_+ a spus: Dealtfel nu consuma mult nici pe benzina. Doar opt la sută. Galoane, nu litri. Pai le da mina acum galonul de benzina (3,7l) costa intre 1,65 si 1,71$ sau vo 0,43$ pe litru(cam1,75lei/l) ,basca ca au alte salarii . Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 De ai tractiune spate evident e mai bine sa ai 50:50, daca ai spre spate e oricum bine cel putin pt urcat cate o panta. Dar cand iei curba tot ai probleme din cauza lipsei aderentei fata. Evident sunt mult altele de luat in calcul. Pe asfalt evident se schimba treaba! In schimb daca e vorba de o duba goala, sa vezi cum nu iesi din parcare pana cand nu chemi niste vecini sa se urce in spate. Si iti fuge spatele una doua. La masinile cu ESP nu prea te intorci, nu te lasa, iti taie gazul imediat. La o masina dinasta cu acceleratie pe cablu, cuplu mare si aproape instant, te faci titirez daca nu stii conduce. Cred ca si frana de motor e cam periculoasa cu motor asa mare. Am patit cu a mea sa serpuiasca usor la mers la vale cu 20la ora in v1 pe polei. Am lasat prea brusc acceleratia si a rupt un pic aderenta. Daca la un 2.6 a facut asa, dapoi la una mare. Noroc ca-s automate. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 Acum 1 minut, Sharky a spus: Dar cand iei curba tot ai probleme din cauza lipsei aderentei fata. La tractiune spate, fata vireaza, si spatele e in frana de motor.Daca ai pierdut aderenta rotilor motoare, in frana de motor, fata se invarte si e virata. Deci directia e controlabila. La tractiune fata, intri in frana de motor, daca pierzi aderenta, poti vira de la stanga la dreapta, tot unde vrea ea se duce, adica inainte. Avantajul tractiunii fata, este ca daca ai sange, in astfel de situatii accelerezi, si mai ai sanse sa corectezi traiectoria spre directia unde sunt rotile virate. Cert e ca daca ai volanul in mana de ceva vreme, te adaptezi fiecarui model destul de repede. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 Cit o costa magaoaia? Cu opt galoane/suta de km nu-ti permiti sa o ''incaleci'' prea des, doar daca-i mostenit vreum milionar in euro. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 Acum 13 minute, doru3160 a spus: Cert e ca daca ai volanul in mana de ceva vreme, te adaptezi fiecarui model destul de repede. La concluzia asta am ajuns și eu. E chestie de obișnuință, oricine (cu ceva vechime si experienta) controlează cel mai bine tipul de masina pe care a condus-o în mod regulat. Nu stiu de unde a apărut mitul conform caruia masinile "totul fata" sunt cele mai usor de controlat pe drum alunecos. Fiecare tip are avantaje si dezavantaje in diverse situatii, ideea e sa stii a controla acel tip. In cazul motor față -ltractiune spate e foarte corect ce spune Sharky, cu cat un vehicul e mai echilibrat dpdv al greutății pe axe cu atât e mai usor de controlat pe drum alunecos. Începând cu iesirea din parcare și până la rulajul in curbe, pante, rampe, etc. Am avut in trecut Mertz 280, Fiat 131(Supermirafiori) Ford Granada 2.3, acum am o bavareza. Prima și ultima mi s-au parut cele mai echilibrate. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 (editat) 5 minutes ago, +_Florin_+ said: Nu stiu de unde a apărut mitul conform caruia masinile "totul fata" sunt cele mai usor de controlat pe drum alunecos. FWD = better traction in slippery condition minutul 1:54 O fi stiind nenea ce zice, nu? Editat Ianuarie 7, 2019 de adrian_pic Link spre comentariu
NICA Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 10 minutes ago, GEO 53 BN said: Cit o costa magaoaia? Cu opt galoane/suta de km nu-ti permiti sa o ''incaleci'' prea des, doar daca-i mostenit vreum milionar in euro. Vreo 120-130.000 $. Am văzut intr un episod la Pașii amantului.Parca nici Rick nu a cumparat-o.Nu imi mai amintesc bine. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 (editat) Care are/isi permite asemenea jucarie, cu siguranta nu-si face probleme cu consumul. Acum 28 minute, GEO 53 BN a spus: Cit o costa magaoaia? Cu opt galoane/suta de km nu-ti permiti sa o ''incaleci'' prea des, doar daca-i mostenit vreum milionar in euro. Acum 20 minute, adrian_pic a spus: O fi stiind nenea ce zice, nu? Poate ca da, dar parca tot mai bine e cand faci tu sex, si nu-ti povestesc altii. Nenea ala n-a cumparat nici 1 kg de zapada, ca sa povesteasca cum e. Editat Ianuarie 7, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
Postări Recomandate