Vizitator Darla Neculai Postat Ianuarie 6, 2019 Partajează Postat Ianuarie 6, 2019 Buna ziua, acum o luna am cumparat un televizor sony diagonala 101 non smart si dupa 2-3 saptamani am observat ceva dungi verticale pe ecran ,dungile sant regulate si se vad cel mai bine pe culorile deschise care ar fi problema?O sa pun si ceva poze. Multumesc anticipat. Link spre comentariu
iuliantv Postat Ianuarie 6, 2019 Partajează Postat Ianuarie 6, 2019 pai daca e cumparat de nou la garantie cu el,daca nu a facut in 14 zile legea spune ca poti cere schimbarea produsului http://www.economica.net/duminica-se-schimba-legea-toate-magazinele-vor-fi-obligate-sa-schimbe-in-15-zile-obiectul-cumparat_115388.html Link spre comentariu
Vizitator Darla Neculai Postat Ianuarie 6, 2019 Partajează Postat Ianuarie 6, 2019 Da este in garantie l-am cumparat online de pe Altex , care este procedura?. Link spre comentariu
petreelectronic Postat Ianuarie 6, 2019 Partajează Postat Ianuarie 6, 2019 Trebuia sa spui si in ce mod il folosesti? Tv, Av, Scart, HDMI.....poate nu-i din televizor Daca-i in modul Tv face pe toate programele? Link spre comentariu
Vizitator Darla Neculai Postat Ianuarie 6, 2019 Partajează Postat Ianuarie 6, 2019 Da este in modul tv si face pe toate programele, am bagat un stic cu un film si acolo tot asa se vad dungile si la imaginea statica de control tot asa se vede Link spre comentariu
iuliantv Postat Ianuarie 7, 2019 Partajează Postat Ianuarie 7, 2019 Acum 12 ore, Darla Neculai a spus: Da este in garantie l-am cumparat online de pe Altex , care este procedura?. cum ai reusit sa-l cumperi online? tot asa intri si vezi magazinul de unde vine si datele de contact,daca nu ele vin cu garantia Link spre comentariu
Vizitator Darla Neculai Postat Februarie 19, 2019 Partajează Postat Februarie 19, 2019 Am rezolvat problema ,am trimis televizorul in service si au constatat ca era problema la displei si SONY mi-a dat alt televizor nou. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 20, 2019 Partajează Postat Februarie 20, 2019 (editat) 11 hours ago, Darla Neculai said: Am rezolvat problema ,am trimis televizorul in service si au constatat ca era problema la displei si SONY mi-a dat alt televizor nou. Foarte frumos , asta da rezolvare! Editat Februarie 20, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum