daniels Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 (editat) Acum 3 ore, satelit a spus: dar imi este teama sa nu se sparga piesa pentru ca intr-o zona am un canal de scurgere ulei si s-ar pute sa se sparga pe acolo. Abordarea este corecta, daca se sparge capacul nu mai ai ce face, in schimb bucsa o poti urmari si in timp poti imbunatati solutia de fixare daca este cazul. O idee buna a avut dany prin acel canal fin de o spira prin interiorul bucsei. Asiguri acolo un film de ulei care preia din jocuri si din vibratii. Editat Decembrie 24, 2018 de daniels 1 Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2018 (editat) Daca s-ar sparge capacul as suda capacul din aluminiul in argon dar......... este alta munca si o luam de la capat. As fi curios daca se poate obtine prin strunjire a unui material( cu strung) rugozitatea comparabila cu a unui rulment, adica pana la " oglinda". Editat Decembrie 24, 2018 de satelit Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 NU se poate, rectififarea in general se face cu pietre. Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2018 (editat) Am intrebat pentru ca partea cealalta a pompei (tot din aluminiu) am o gaura de 4mm diametru si daca incarc cu sudura in argon trebuie rectificat, ma gandeam sa incarc zona aia si sa merg la undeva la rectificare chiuloase . Editat Decembrie 24, 2018 de satelit Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Ca idee de experiment, poti face un cutit cu fata de asezare de 0*, iar avans la strung cat se poate de mic. Vezi ce iese. Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2018 merita incercata ideea, pot sa fac un test pe o bucata de aluminiu. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 1 hour ago, satelit said: As fi curios daca se poate obtine prin strunjire a unui material( cu strung) rugozitatea comparabila cu a unui rulment, adica pana la " oglinda". Asta ma face sa banuiesc ca doresti sa folosesti bucsa cu role in continuare. Asa cum a spus si colegil @daniels nu poti obtine rugozitatea necesar decit prin polizare. Mai mult decit atit, ai de introdus o bucsa calita la peste 60Hrc pe arborele pompei. Aia trebuie adusa in cote dupa ce a fost pusa pe pozitie, deci finalizata in stare calita. O poti face la strung cu un cutit cu pastila din nitrura cubica de bor, CBN sau Borazon. Daca ar trebui sa ajunga acolo as face lucrarea cu biaxul prins in portcutit si piatra de rectificat, asa cum am rectificat si virful rotativ. As lasa undeva 0,01 mm material in plus, confectiona o bucsa de lepuire si as lepui fusul unde se sprijina rolele. Lucrare de precizie si mincatoare de timp. Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Am sa folosesc tot bucsa dar am intrebat de rectificare deoarece la corpul pompei wap mai am o piesa din alminiu gaurita si daca astup gaura acolo trebuie rectificat pentru ca in zona aia trebuie montat capul de inalta presiune pentru apa. Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Ai grija, la sudura apar si deformari si daca acolo este o cota tolerata e naspa. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 (editat) Ai cilindrul pompei ciupit ? Poate ne arati niste poze. Direct din strung nu poti obtine finisare oglinda dar poti sa te duci destul de aproape si sa finisezi manual. Daca chiar e pe aluminiu nu e nici o problema o gaurica mica, poti sa o acoperi lejer si sa o ascunzi manual cum povestea spik de niturile de mai sus. Editat Decembrie 24, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2018 (editat) Nu cred ca este cota chiar fixa pentru ca intre capul de presiune (din alama) si cealalta piesa a pompei (din aluminiu) se introduce un oring de cauciuc si se fixeaza prin presare (strangere cu suruburi). Pe aceasta piesa din aluminiu se monteaza 3 capete de presiune (cele din alama care contin supapele). am asa arata piesa din aluminiu: https://postimg.cc/bd1CTfSG/97107611 Editat Decembrie 24, 2018 de satelit Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Atunci poti pune o tabla de cupru sa nu iesi cu sudura pe cota tolerata. Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Adica sa fac strangerea dintre piese pe cupru si sa nu mai pun oring?? Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Aia e treaba simpla acolo. Daca poti sa incarci, finisajul il faci manual sau treci cu un cutit zburator pe freza. Nu e nici o suprafata oglinda de rulment. Poti chiar sa si decupezi partea roasa si sa faci o bucsa mica, eu asta as face inainte de sudura. 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Acolo unde ai ciupitura alezezi pina ajungi la material curat, bucsezi si apoi refaci fata. Totdeauna am incercat sa nu modific ceva care a functionat. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum