Ion_Bumbu Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 (editat) Bun, in esenta este o bucsa cu role. Solutia este extrem de buna dar ai citeva conditii de indeplinit ca sa functioneze ansamblul in parametrii. Fusul sa fie la cota de rulment, suprafata rectificata cu rugozitate de cale de rulare cu bile/role si mai ales fusul sa aiba duritatea unui inel de rulment pe calea de rulare, asta inseamna HRC 60-62. Probabil nici una din aceste conditii nu este indeplinita. Se poate rezolva dar ...complicat, bucsa otel calit si rectificat tras peste arborele pompei, asta daca se poate. Ramii pe bucsa de bronz, asa a fost gindit, asa va merge in continuare. P.S. Inclin sa cred ca @daniels are ochi buni si ceva experienta in domeniu... Editat Decembrie 23, 2018 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 23, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Da raman pe bucsa de bronz lipita cu loctite 648, am gasit pe net ca ar costa solutia de lipit undeva la 38 de lei 10ml, cred ca imi ajunge sa ung o bucsa cu diametrul de 41mm lata de 16mm. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 10ml iti ajung sa ungi 50 de bucsi si nepotii lor. Se pun 2-3 picaturi ! Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Daca a fost bucsa inseamna ca nu au pus-o degeaba. Din ce stiu eu axele de motoare nu au aceiasi duritate ca o camasa de rulment, in mod sigur acela nu are. Deci bucsa ramane singura varianta ce o propun. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Ce putere are motorul? Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 E pompa de wap deci probabil 2-3kw. Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 23, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Da asa este , este o pompa wap sc 730, cred ca are undeva pana in 2KW , nu cred ca are mai mult. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Tu stii ce soc au la pornire acele motoare de pompe de presiune? Iti da bucsa peste cap de nu se vede daca o lipesti. 1 Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 23, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Am gasit ca motorul ar consuma undeva la 4,3kw. Da am sa o lipesc cu loctite 648, cred ca este suficient. Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 4,3 kw?! Deci este alimentat trifazat? Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 23, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Da este trifazat. Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 Dap, ce sa spun...eu la serviciu repar numai prin sudare, bucsare la cald sau rece. Acum cateva luni trebuia o imbinare intre doua materiale ce nu se puteau suda, au venit cei de la 3M si au facut tot felul de incercari, dar nu a rezistat nici o varianta de lipire la alama cu aluminiu. Sper ca in cazul tau sa reuseasca! Cat a rezistat motorul si in ce regim a fost exploatat? 1 Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 23, 2018 Partajează Postat Decembrie 23, 2018 4 hours ago, spik said: Dap, ce sa spun...eu la serviciu repar numai prin sudare, bucsare la cald sau rece. Acum cateva luni trebuia o imbinare intre doua materiale ce nu se puteau suda, au venit cei de la 3M si au facut tot felul de incercari, dar nu a rezistat nici o varianta de lipire la alama cu aluminiu. Sper ca in cazul tau sa reuseasca! Cat a rezistat motorul si in ce regim a fost exploatat? Probabil au venit baieti de-aia la costum, cu mape la spinare si au citit prin cataloage ce superglue sa foloseasca. O bucsa bine facuta nici nu are nevoie de vre-un adeziv. Daca totusi pui adeziv e doar un plus ca sa asigure rezistenta in timp cand bucsa si-ar face joc, o fixeaza mai bine, o lipeste. Daca nu a tinut bucsa, nu e vina celor de la 3M, ci a celui care a fabricat-o. 1 Link spre comentariu
satelit Postat Decembrie 24, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 24, 2018 (editat) Eu cred ca nimeni nu are nici o vina, pompa cred ca a ramas fara ulei si de aici au plecat problemele, in cazul in care avea ungere nu se intampla nimic pentru ca prin uleiul ala se asigura si racire si ungere. cat despre montare bucsa la cald cred ca pot sa fac bucsa cu 0,05mm mai mare si apoi sa o congelez un pic dar imi este teama sa nu se sparga piesa pentru ca intr-o zona am un canal de scurgere ulei si s-ar pute sa se sparga pe acolo. Editat Decembrie 24, 2018 de satelit Link spre comentariu
spik Postat Decembrie 24, 2018 Partajează Postat Decembrie 24, 2018 Acum 8 ore, dany_cta a spus: Probabil au venit baieti de-aia la costum, cu mape la spinare si au citit prin cataloage ce superglue sa foloseasca. O bucsa bine facuta nici nu are nevoie de vre-un adeziv. Daca totusi pui adeziv e doar un plus ca sa asigure rezistenta in timp cand bucsa si-ar face joc, o fixeaza mai bine, o lipeste. Daca nu a tinut bucsa, nu e vina celor de la 3M, ci a celui care a fabricat-o. Era vorba sa lipeasca un cornier din aluminiu pe o fata a unui corp de alama si era nevoie de o anumita rezistenta. Mai trebuiau facute niste polite cu forma ciudata din tabla de alama pe care le-am sudat, dar din cauza compozitiei neuniforma capata culoare neuniforma, lipiciul nerezistand am recurs la nituire...munca de chinez batran la finisare luciu oglinda, dar noroc ca s-au lacuit. Ma rog, este vorba de o mobila din metale neferoase comandata de un francez. Dap, au fost doi tipi la costum... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum