Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

reducere putere consumata boiler

Vizitator no_one

Postări Recomandate

Vizitator no_one

Buna ziua,

Vreau sa modific un espressor montandu-i inca un boiler suplimentar, exact ca cel din fabrica. Boilerul cu care a venit are o rezistenta de incalzire a apei care are o putere de 1050 W. Boilerul cel nou vreau sa-l folosesc pt preincalzirea apei ce va ajunge in cel de-al doilea si vreau sa functioneze la jumatate din capacitatea de incalzire, adica in jur de 500W. Astfel ar ajunge ca totalul consumat de la retea sa fie 1500W. 

Sunt amator si vreau sa va cer parerea cum pot limita puterea consumata de rezistenta celui de al 2-lea boiler de la 1000 la 500w.

Ma gandesc ca ar trebui pus in paralel cu boilerul o rezistenta, dar nu stiu valoarea ei say daca se procedeaza asa sau este o alta metoda.

Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Vizitator no_one

Va multumesc mult pentru sfaturi, vreau sa fac mai multe modificari la espressor si dupa ce ajung la conceptul final pe care mi-l doresc voi mai reveni sa cer niste sfaturi referitor la partea electrica.

Momentan eram blocat si nu stiam daca voi reusi sa fac "smecheria" cu boilerul.

Din sfaturile pe care mi le-ati dat cel mai mult mi-ar surade dioda, mi se pare ca este minuscula, iar un eventual zumzait nu m-ar deranja, totusi sa faci un espresso nu dureaza asa de mult :)

Sau daca nu folosesc o dioda, inteleg ca m-ar ajuta un variator de genul asta sau luat de pe un aspirator vechi https://contactelectric.ro/placi-dezvoltare-si-module/983-modul-variator-regulator-de-tensiune-alternativa-cu-triac-in-carcasa-metalica-220v-4000w.html

Din pacate nu am prea mult loc in espressor si trebuie sa ma gandesc cum reorganizez piesele in interior.

Multumesc,

Editat de no_one
Link spre comentariu