Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

"Cumpar" serviciu de consultanta in domeniu Audio - amplificatoare, filtre si boxe - in Bucuresti

Vizitator Xtreaming

Postări Recomandate

Vizitator Xtreaming

Salut domnilor,

Sunt interesat sa "cumpar" un serviciu de consultanta. Eu sunt programator de Java (n-are nicio treaba cu electronica) si Pianist in weekent. Vreau sa imi fac un sistem audio care sa sune tare si clar in live pentru evenimente diverse.

Am cumparat o parte din aparatura, difuzoare, incinte etc. 

As dori sa colaborez cu un electronist experimentat in Bucuresti sau imprejurimi, care sa ma ajute, contra unei sume / ora stabilita de comun acord, sa descifrez lumea audio:

1) Cum se masoara puterea unui amplificator

2) Cum se masoara calitatea filtrelor si SPL-ul boxelor

3) Ce se poate imbunatatii la filtre etc.

Regimul de consultanta dorit este urmatorul: eu personal incarc echipamentele in masina, ma deplasez la locatia electronistului, stam 2-3 ore in care discutam si analizam problema, eventual electronistul isi foloseste echipamentele ca sa masoare in timp real, primesc recomandarile, achit sesiunea de consultanta + masuratorile, imi iau echipamentul si ne vedem data viitoare pe alt subiect.

Daca e cineva interesat sa ma ajute cu micul meu proiect, atunci dati-mi un Private Message (PM). Daca nu doriti sa colaboram, va rog sa nu raspundeti la acest thread. 

Daca e ceva care supara sau nu e de bun simt in anuntul meu, va rog sa va justificati feedback-ul.

Multumesc si fir intins - pe PCB!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 1
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• elektronu85

1

Top autori în acest subiect

Eu v-as recomanda totusi sa incercati sa deschideti si un topic la sectiunea audio cu problemele dvs. Asa poate aveti mai multe sanse sa primiti pareri avizate, chiar daca vor fi de la persoane diferite, urmand ca dvs sa extrageti ce e mai bun din cumulul de pareri.