Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

"Cumpar" serviciu de consultanta in domeniu Audio - amplificatoare, filtre si boxe - in Bucuresti

Vizitator Xtreaming

Postări Recomandate

Vizitator Xtreaming

Later Edit - e duplicat cu anuntul de aici: Post

Salut domnilor,

Sunt interesat sa "cumpar" un serviciu de consultanta. Eu sunt programator de Java (n-are nicio treaba cu electronica) si Pianist in weekent. Vreau sa imi fac un sistem audio care sa sune tare si clar in live pentru evenimente diverse.

Am cumparat o parte din aparatura, difuzoare, incinte etc. 

As dori sa colaborez cu un electronist experimentat in Bucuresti sau imprejurimi, care sa ma ajute, contra unei sume / ora stabilita de comun acord, sa descifrez lumea audio:

1) Cum se masoara puterea unui amplificator

2) Cum se masoara calitatea filtrelor si SPL-ul boxelor

3) Ce se poate imbunatatii la filtre etc.

Regimul de consultanta dorit este urmatorul: eu personal incarc echipamentele in masina, ma deplasez la locatia electronistului, stam 2-3 ore in care discutam si analizam problema, eventual electronistul isi foloseste echipamentele ca sa masoare in timp real, primesc recomandarile, achit sesiunea de consultanta + masuratorile, imi iau echipamentul si ne vedem data viitoare pe alt subiect.

Daca e cineva interesat sa ma ajute cu micul meu proiect, atunci dati-mi un Private Message (PM). Daca nu doriti sa colaboram, va rog sa nu raspundeti la acest thread. 

Daca e ceva care supara sau nu e de bun simt in anuntul meu, va rog sa va justificati feedback-ul.

Multumesc si fir intins - pe PCB!

Editat de Xtreaming
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 0
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Zile populare

Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.

• Creează nouă...

Informații Importante