+_Florin_+ Postat Decembrie 27, 2018 Partajează Postat Decembrie 27, 2018 Pompele pentru lichide au in principiu acelasi tip de construcție. O turbina in interiorul unei carcase, simering pe ax și motor. Indiferent de forma turbinei (sunt diverse variante), una e sa invarta apa in interiorul carcasei cu robinetul închis (efort minim, consum mic) și alta e să împingă apa pe circuit cu robinetul deschis (efort mare, consum mare). Doar la pompele cu piston lucrurile stau pe dos, cu cat strangulezi ieșirea cu atât efortul depus de motor e mai mare. Dar acestea au alte aplicatii, ce nu au legătură cu discuția noastră. 1 Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 27, 2018 Partajează Postat Decembrie 27, 2018 Acum 3 ore, +_Florin_+ a spus: Pompele pentru lichide au in principiu acelasi tip de construcție. O turbina in interiorul unei carcase, simering pe ax și motor. Indiferent de forma turbinei (sunt diverse variante), una e sa invarta apa in interiorul carcasei cu robinetul închis (efort minim, consum mic) și alta e să împingă apa pe circuit cu robinetul deschis (efort mare, consum mare). Doar la pompele cu piston lucrurile stau pe dos, cu cat strangulezi ieșirea cu atât efortul depus de motor e mai mare. Dar acestea au alte aplicatii, ce nu au legătură cu discuția noastră. Da,asa-i cum spui! Ce voiam sa scot in evidenta era ca , in momentul in care obturam intrarea aerului in cilindrii motorului, demarorul invirtea fara efort motorul. In momentul in care lasam sa intre aerul in cilindrii, motorul avea suficient de mare turatia ,incit sa porneasca. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Decembrie 28, 2018 Partajează Postat Decembrie 28, 2018 La 27.12.2018 la 17:43, GEO 53 BN a spus: Da,asa-i cum spui! Ce voiam sa scot in evidenta era ca , in momentul in care obturam intrarea aerului in cilindrii motorului, demarorul invirtea fara efort motorul. In momentul in care lasam sa intre aerul in cilindrii, motorul avea suficient de mare turatia ,incit sa porneasca. Am inteles procedura, e bine că a dat rezultate, in lipsa unui spray de pornire care ar fi rezolvat problema cu mai putin efort. Chiar și sprayul de muște (nu e o glumă, am vazut un încărcător -utilaj - pornit cu asa ceva). Link spre comentariu
Taraxacus Postat Decembrie 28, 2018 Partajează Postat Decembrie 28, 2018 1 hour ago, +_Florin_+ said: Am inteles procedura, e bine că a dat rezultate, in lipsa unui spray de pornire care ar fi rezolvat problema cu mai putin efort. Chiar și sprayul de muște (nu e o glumă, am vazut un încărcător -utilaj - pornit cu asa ceva). Acum spray-urile au ca gaz propulsor propanul, gaz care este inflamabil, chiar si unele deodorante sau parfumuri au gazul propulsor propanul. Înainte se folosea freon dar găurea stratul de ozon cică. Oricum, scrie pe flacon ca este periculos ți contine propan. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum