elektronu85 Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 Buna ziua! Am postat la categoria Discutii diverse , pentru ca nu stiu unde ar fi mai nimerit. Am primit niste PCB-uri cu componente spre depanare, majoritatea componentelor din ce am observat sunt de provenienta romaneasca, deci placile in sine au niste ani! Ca sa stiu ce am de facut, am cerut mai multe detalii.. insa proprietarul sau ce o fi cel care mi le-a dat este foarte secretos si nu vrea sa-mi dea prea multe detalii: atat am reusit sa aflu, ca placile respective ar face parte din componenta automatizarii la un generator electric produs de Electroputere Craiova. Intamplator mi-a scapat si o poza cu placuta cu date de pe acel, zice-se, generator. Asa ca supun atentiei dvoastra poza primita, cu speranta ca cei mai in varsta si mai experiementati dintre dvoastra vor recunoaste acea placuta si implicit datele inscriptionate pe ea... si poate este cineva binevoitor sa ma lamureasca ce scrie acolo, de e asa secret... : A se observa ca inscrisurile sunt in lima rusa sau o limba asemanatoare.... la care eu marturisesc ca ma uit ca vitelul la poarta noua! O sa atasez si poze cu placile, momentan sunt la servici si nu am pozat respectivele placi..... Cu multumiri anticipate pentru bunavointa, va doresc numai bine! Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 e motor de locomotiva electrica Sau de tramvai, avand in vedere tensiunea Link spre comentariu
elektronu85 Postat Decembrie 5, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2018 E generator in primul rand, si sigur nu-i de locomotiva... ca lucrez la CFR. :)) Nici de tramvai n-as crede sa fie... ca din ce deslusesc eu de pe tablita are 800 si ceva de kVA... deci cam marisor... Ma gandesc poate este totusi cineva care pricepe limba rusa mai bine si ne poate traduce inscriptiile de acolo... :D Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 Sa zicem ca le-am vazut suficient pe dinauntru si eu. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 (editat) http://www.rsco.ro/services.php?item=le5100 Se cam apropie. Are si culoarea specifica... Editat Decembrie 5, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 In kVA se dau transformatoarele. Generatoarele si motoarele se dau in kW, ca remarca. Mentin prima parere pe barba. Link spre comentariu
elektronu85 Postat Decembrie 5, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2018 Am vazut acolo undeva trecut 850kBT si am presupus ca sunt kVA... :D... E drept ca eu sunt la ramura de Electrificare a CFR... deh... Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 (editat) Domnilor daca va contrati este posibil sa aveti ori motor sincron, ori generator. Puterea este scrisa corect 850KW, in ruseste sau bulgareste... 770V alimentarea, excitatia 90V, 85A. Pare a fi si antiex...Petrosani... 1100 rpm. Editat Decembrie 5, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
amudsen Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 Motor c.c. foraj https://www.ttonline.ro/revista/eficienta-energetica/eficienta-energetica-in-sistemele-electrice-xiii-bilant-energetic-pentru-instalatia-de-foraj-f320-actionata-cu-motoare-de-c-c Link spre comentariu
franzm Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 (editat) 1 hour ago, amudsen said: Motor c.c. foraj Exact. Erau câte doua bucati de 400kW pe un T50 si doua de 850kW pe alea mai mari. Actionau masa de foraj (Pentru pompe se foloseau motoare sincrone). Rotoarele se alimentau fiecare dintr-un redresor comandat, echipate initial cu sistem de comanda AEG Multipuls si mai apoi cu unul clonat de IPRS. Cel AEG putea comanda direct câte doua tiristoare pe fiecare iesire iar cel românesc avea nevoie de un amplificator de impulsuri suplimentar. Pentru echilibrarea/egalizarea celor doua motoare exista un modul suplimentar care realiza si rampa la pornire. Aveau traductoare de curent si tensiune (continue) cu izolare galvanica (cu chopper). Echipamentele s-au exportat si la rusi (realizate mult mai îngrijit si dupa chipul si asemanarea echipamentelor rusesti). Unele din cele destinate rusilor (refuzate de acestia?!) au ajuns sa fie distribuite si la schelele de foraj din tara. Editat Decembrie 5, 2018 de franzm 4 Link spre comentariu
daniels Postat Februarie 16, 2019 Partajează Postat Februarie 16, 2019 Am cumpartat chestia asta pentru ca pare a fi o bobina, ce este? Link spre comentariu
Mircea Postat Februarie 16, 2019 Partajează Postat Februarie 16, 2019 (editat) Eu un transformator de curent. 150A(?) la 5A. Burdenul maxim 5VA. Clasa 1(?). Va rog sa nu lasati cele 2 borne fara sarcina, ca sa nu fie ultima "bobina" cu care v-ati jucat. Editat Februarie 16, 2019 de Thunderer 2 Link spre comentariu
daniels Postat Februarie 16, 2019 Partajează Postat Februarie 16, 2019 Mulțumesc pentru atenționare! O vedem într-un filtru CLC. Link spre comentariu
franzm Postat Februarie 17, 2019 Partajează Postat Februarie 17, 2019 Nu merge bine în filtru CLC. Are miez toroidal care se va satura rapid. Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 17, 2019 Partajează Postat Februarie 17, 2019 (editat) Mai bine E+I , cu intrefier . Transformatoarele de curent sant ( exclusiv ) pentru C.A. . Scrie si pe eticheta ... , 50Hz . Editat Februarie 17, 2019 de gauss Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum