v67 Postat Noiembrie 24, 2018 Partajează Postat Noiembrie 24, 2018 Va salut am nevoie de manualul de instalare in limba romina saimatic 8000 ctr .02 Link spre comentariu
v67 Postat Decembrie 19, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 19, 2018 Nu mai deschid alt topic - vreau sa ma ajute cineva pentru a intelege functionarea automatizarii poarta culisanta slide mai concret ce este EDGE- cuntact nc -8 fotocelncnc -6 stop/fotostop-nc -7 am manualul dar nu inteleg unele lucruri. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 19, 2018 Partajează Postat Decembrie 19, 2018 Edge si 7...sunt contacte neconectate. 6-7 se leaga la ele impulsurile oferita de fotocelulele care vad pozitionarea portii...inchis respectiv deschis. Banuiesc ca asta ar fi explicatia. Link spre comentariu
v67 Postat Decembrie 20, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 20, 2018 fotocelulele -bariera IR pot trimite informatii centralei cind cineva se afla in zona sa poarta daca se afla in faza inchidere se opreste si trece in faza deschidere.Edge este conectat intre 8-10sin 9 - 8,2k-10 inteleg ca bariera cu IR este masura secundara de siguranta masura prinsipala este antistrivire se regleaza curentul ,,maxim'' pentru o greutate de aproximativ 30kg pentru care poarta la intilnirea obstacolului se opreste(in faza inchidere si se deschide) Nu sunt specialist doar ma documentez. Link spre comentariu
Vizitator Adrian36 Postat Ianuarie 29, 2019 Partajează Postat Ianuarie 29, 2019 Salut tuturor. Am si eu montata de anul trecut o automatizare porti, mai exact porti batante cu brate articulate. Cum a venit frigul au inceput problemele. Mai exact se deschideau un pic iar apasam si se inchideau..abia dupa 3 - 4 incercari se deschidea. Am uns bratele, pinioanele si cei de la service au mai slabit articulatiile si a mai facut asa dar nu atat de des. Cei de la firma au spus ca ingheata balamalele portilor si atunci motorul ca sa nu se supraincalzeasca se opreste..Asta e una. A doua problema este ca franarea la inchidere cand merge cand nu franeaza. Cu toate ca e activata optiunea de incetinire la inchidere. Va intreb , e normal ca iarna sa faca figurile astea? De asemenea partea cu incetinitul este normal sa mearga doar uneori? Marca automatizarii este Powertech. Va multumesc si poate ma lamuriti si pe mine daca ati intampinat aceste probleme. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 29, 2019 Partajează Postat Ianuarie 29, 2019 Partea cu înghețul e ceva frecvent la sistemele astea cu braț articulat.Nu prea ai ce-i face, decât să încerci să protejezi de ploaie și zăpadă mecanismele cu paravane mobile, greu dar nu imposibil.Referitor la partea de frânare, ar trebui să verifici sau dacă nu știi cum, să schimbi releele.Vârfurile de curent cerute de motoare uzează și cele mai bune contacte. Link spre comentariu
Vizitator Adrian36 Postat Ianuarie 29, 2019 Partajează Postat Ianuarie 29, 2019 Am sa te rog sa mi explici daca nu te superi. Releele sunt pe placa? Sau la motoare?Curentul este la 5 Amperi. Portile sunt puse din septembrie. Intr un timp asa scurt este posibil ca releele sa faca figuri? Link spre comentariu
q_acdc Postat Ianuarie 30, 2019 Partajează Postat Ianuarie 30, 2019 (editat) Asigura funcționarea porților fără frecări! Cu alte cuvinte verifica porțile fără motoare, manual. Editat Ianuarie 30, 2019 de validae erori de tipar Link spre comentariu
Quant Postat Ianuarie 30, 2019 Partajează Postat Ianuarie 30, 2019 On 12/19/2018 at 1:32 PM, v67 said: Nu mai deschid alt topic - vreau sa ma ajute cineva pentru a intelege functionarea automatizarii poarta culisanta slide mai concret ce este EDGE- cuntact nc -8 fotocelncnc -6 stop/fotostop-nc -7 am manualul dar nu inteleg unele lucruri. La bornele EDGE se conecteaza un asa numit "senzor de margine" sau "senzor antistrivire". Acesta consta dintr-o banda de cauciuc montata pe marginea portii culisante (pe inaltimea portii), respectiv pe marginea usii de garaj sectionale (pe latimea usii). Lungimea benzii este egala cu inaltimea portii culisante, respectiv cu latimea usii de garaj sectionale. In interiorul benzii de cauciuc este introdus senzorul propriu-zis, conectat prin cablu la un transmitator radio (wireless) montat in apropiere. Transmitatorul radio functioneaza in tandem cu un receptor radio amplasat in interiorul unitatii de comanda a automatizarii. Transmitatorul se alimenteaza din baterii iar receptorul din placa de comanda a automatizarii. Receptorul are ca iesire contactele unui releu, contacte ce se leaga la intrarea EDGE a placii de comanda. Daca, la inchiderea portii culisante, respectiv a usii de garaj sectionale, se interpune in calea de rulare un obiect sau o persoana, atunci impactul va avea loc prin intermediul benzii de cauciuc, ceea ce va duce la actionarea senzorului aflat in interiorul ei. Senzorul genereaza un semnal la intrarea transmitatorului radio, care la randul lui va transmite un semnal la receptorul radio, receptor care va schimba starea contactelor releului propriu, respectiv starea intrarii EDGE. Automatizarea va comanda oprirea portii culisante, respectiv a usii de garaj sectionale, eventual schimbarea sensului miscarii. Asadar, functionarea "senzorului de margine" este destul de asemanatoare functionarii fotocelulelor. De altfel, daca nu ar exista intrarea EDGE, acest senzor ar putea fi conectat pe intrarea dedicata fotocelulelor, impreuna cu fotocelulele (contactele s-ar inseria). Componentele "senzorului de margine" se achizitioneaza separat (optional), nefiind incluse in kit-ul de baza. Link spre comentariu
v67 Postat Aprilie 7, 2019 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2019 As vrea să știu este vreun normativ care impune respectarea unor reguli privind montarea și reglarea porților automate (batante)? Link spre comentariu
q_acdc Postat Aprilie 8, 2019 Partajează Postat Aprilie 8, 2019 (editat) Normative exista! Dar nu la noi, noroc cu asiguratorii ce impun anumite reguli în neștiință de cauza. (clientul final are tot dreptul sa refuze) Curios este ca pompierul roman nu recunoaște normativul din Germania. Un exemplu concret, la ușile glisante neamțul recomanda folosirea perdelei de infraroșu în loc de bariera infraroșu. (nu se mai folosește foto celula amplasata stânga /dreapta în montat la înălțimea de un metru) Editat Aprilie 8, 2019 de q_acdc Link spre comentariu
Vizitator Adrian36 Postat Aprilie 17, 2019 Partajează Postat Aprilie 17, 2019 Salut tuturor. Am si eu nevoie de un sfat. Am bratele automatizarii montate in partea de jos a portilor. Daca le mut mai sus mai exact pe jumatatea portilor motoarele trag mai bine? Vreau sa fac acest lucru deoarece in timpul iernii uneori imi cam fac figuri la deschidere. Motoarele am inteles ca reactioneaza la balamalele portilor inghetate ca la un obstacol si se opresc. Automatizarea e cu brat articulat de la powertech. Multumesc frumos! Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 17, 2019 Partajează Postat Aprilie 17, 2019 Dacă pârghia formată cu poarta are aceeași lungime, nu se va vedea nicio diferență.Dacă ai pune o poză cu montajul actual ar fi mai bine.Încarci poza aici https://imgur.com/upload apoi copiezi link-ul pozei pe forum. Link spre comentariu
Vizitator Adrian36 Postat Aprilie 17, 2019 Partajează Postat Aprilie 17, 2019 Sper sa se vada.https://imgur.com/Evk4xK1 Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 18, 2019 Partajează Postat Aprilie 18, 2019 La așa porți grele, acel mecanism nu e cea mai fericită alegere, ca și principiu.Existau mecanisme cu șurub, care sunt mai ,,forțoase,, și mai puțin sensibile la blocarea prin înghețare a balamalelor.Acel mecanism cu bielă nu prea e recomandat la porți grele, decât pentru zone cu climat mai cald, nu pentru ierni geroase.Ai putea eventual monta porțile pe rulmenți gresați și cu reazem cu bilă la bază, ca să nu suporte rulmenții toată greutatea...ori schimbi mecanismul cu bielă cu unul cu șurub. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum