pensionarul Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Buna seara Cuva masinii de spalat cu bule Daewoo z5,5 se invarte numai intr-un sens, spre dreapta chiar daca nu este in functiune. Innapoi apare blocata. Frana am lasat-o deschis. In functiune se aude cand motorul incearca sa schimba sensul. Nu vad unde sa caut blocajul. Rog o documentare- sfat sau videoclip- pentru a desface cuva sa vad cum se prezinta rulmentul ( a crapat si blocheaza sensul) sau poate gasesc obiectului care blocheaza. Considerati ca este vorba de alt defect? Rog o rezolvare. Un depanator m-a spus la telefon ca nu renteaza sa rezolv situatia mai bine sa cumpar alta masina de spalat. Asta sa fie cea mai rentabila rezolvarea a defectului? Multumesc! Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Dacă încercați s-o rotiți cu mâna nu se poate ? Trebuie desfăcută sau întoarsă (după caz) ca să vedeți ce o blochează, eu aș înclina să cred că tot de la frână e o problemă... Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Cel putin la Daewoo modelul DWF 5590DP pe care il cunosc foarte bine nu se poate roti decat itr-un sens cuva deoarece are rulmenti speciali cu rotire intr-un singur sens doar paletul are posibilitate de rotire in ambele sensuri aceasta este o functionare normala nu o anomalie Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Dati-mi o adresa de e-mail si va trimit manualul de reparatie in format electronic Link spre comentariu
pensionarul Postat Noiembrie 18, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 1.Multumesc pentru promptitudine.Nu ma asteptam ca astazi-duminica- cineva sa mai coordoneze sau sa mai raspunda. A fost surpriza. 2. Frana am departat-o, ancorând-o in asa fel incat pintenul sa nu atinga roata dintata. Ea cu platoul -se invarte cu mana usor numai spre dreapta. La incercare spre stanga se blocheaza. Stiu ca alta date platoul se rotea si spre stanga.Acum parca platoul este sudata cu cuva.Spalare ..se invarte si la un moment se aude cum motorul incearca sa o invarte invers -platoul cred- dar fara rezultat. Este un zgomot, uruit de motor...sui apoi iar se invarte spre dreapta. Deci cred ca platoul este ”sudat” cu cuva. 3. Marca este 5590DP. [email protected] Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Intr-adevar platoul trebuie sa se roteasca in ambele sensuri cuva nu Link spre comentariu
pensionarul Postat Noiembrie 18, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 (editat) Deci unde credeti ca ar fi blocajul. Sa fortez platoul spre stanga? Se pare ca intr-o zi tot asa s-a manifestat defectul- nu spala le invartea-am bagat mana si am rotit platoul stanga intr-o parte si in cealalta si masina a plecat. Acum este un blocaj mai mare.Demontare platou, necesita demontare cuva. Platoul este pe rulmenti? El este pe un ax iar cuva cum se roteste mai incet. Ceea ce este dedesupt cu frana, mai sunt alte motorase? Editat Noiembrie 18, 2018 de pensionarul Link spre comentariu
pensionarul Postat Noiembrie 18, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 La prima citire a schemei rezulta ca pe axul care este antrenat de catre motor sunt 2 planetare stanga si dreapta. S-ar putea o planetara- ca la dacia- sa fie blocat. Raportul turatie platou/cuva5/1 Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 (editat) Ceea ce vedeti ,pe care se aseaza frana cilindrul unde franeaza este carcasa cutiei de viteze.Carcasa cutiei de viteze in partea superioara este in sectiune patrata si se aseaza intr-un locas patrat in fundul tamburului,stransa cu o piulita facand corp comun carcasa cu tamburul Editat Noiembrie 18, 2018 de valivoi Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 cutia de viteze se centreaza pe cuva prin 2 rulmenti unul din ei cu sens unic de rotire.unul se afla in fundul cuvei celalalt in jugul metalic ce tine cutia de viteze deasupra pinionului cu dantura inclinata,etansarea se face printr-un semering sa nu curga apa pe langa exteriorul carcasei Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 In interiorul carcasei cutiei de viteze se afla centrat pe bucsi de bronz axul pe care se afla fulia de antrenare .Axul pe care se afla platoul se centreaza prin bucsi de bronz pe interiorul carcasei se etanseaza si el contra scurgerii de apa printr-un semering.In interiorul carcasei cutiei de viteze intre axe se afla un sistem de pinioane planetare si o coroana dintata.Daca carcasa sta fixa ,prin pinioanele planetare se transmite o miscare redusa platoului,la spalare.Daca se elibereaza din frana carcasa atunci turatia de la axul de antrenare se transmite direct tamburului la stoarcere. Cumva axul cu fulia de pe el sau celalalt ax cu platoul au ramas blocate in angrenare cu carcasa cutiei de viteze Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Maine o sa incerc sa fac ceva poze cu o cutie de viteze desfacuta.Se vad cumva urme de apa sau scursura de mizerie pe fulie inspre jugul cutiei de viteze? Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Cu frana deblocata adica ferodoul in contact cu carcasa cutiei de viteze platoul se poate roti in vreun sens independent de cuva? Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 18, 2018 Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 Cauze posibile s-a gripat unul din cele 2 axe pe bucsile de bronz,s-a rupt vreo bucata din vreun pinion planetar si a blocat sistemul fata de carcas cutiei de viteze.Un obiect blocat intre platou si cuva. Cu o surubelnita desfaceti surubul din centrul platoului si ridicati platoul in sus vedeti ce este sub el Link spre comentariu
pensionarul Postat Noiembrie 18, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2018 47 minutes ago, valivoi said: Ceea ce vedeti ,pe care se aseaza frana cilindrul unde franeaza este carcasa cutiei de viteze.Carcasa cutiei de viteze in partea superioara este in sectiune patrata si se aseaza intr-un locas patrat in fundul tamburului,stransa cu o piulita facand corp comun carcasa cu tamburul Multumesc! Piulita care fixeaza platoul am vazut din schema ca se desface cu o cheie in T cu coada lunga...deasupra cuvei. Dar contra cu se va tine? 30 minutes ago, valivoi said: In interiorul carcasei cutiei de viteze se afla centrat pe bucsi de bronz axul pe care se afla fulia de antrenare .Axul pe care se afla platoul se centreaza prin bucsi de bronz pe interiorul carcasei se etanseaza si el contra scurgerii de apa printr-un semering.In interiorul carcasei cutiei de viteze intre axe se afla un sistem de pinioane planetare si o coroana dintata.Daca carcasa sta fixa ,prin pinioanele planetare se transmite o miscare redusa platoului,la spalare.Daca se elibereaza din frana carcasa atunci turatia de la axul de antrenare se transmite direct tamburului la stoarcere. Cumva axul cu fulia de pe el sau celalalt ax cu platoul au ramas blocate in angrenare cu carcasa cutiei de viteze Da asa cred ca este. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum