Ion_Bumbu Postat Decembrie 31, 2018 Partajează Postat Decembrie 31, 2018 Acuma am vazut post-ul, este o problema comuna la Logan 1,4 si 1,6 MPI, in fapt la motorizarea asta, se oxideaza sau pur si simplu se slabesc cosele din cupla cablului. La al meu am patit`o de multe ori, la fel si la Solenza 1,4MPI. Rezolvarea este simpla, nu mai dau jos nimic, trag un pic de mufa sa se plimbe pe pinii senzorului si astept tura urmatoare! Cind am timp mai arcuiesc cosele din cupla cablului si vreo 2-3 ani n`am probleme. 1 Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 31, 2018 Partajează Postat Decembrie 31, 2018 Greu sa intelegeti ca @ dancostea2002 si @ clement Cu asta se ocupa. Oamenii cunosc foarte bine logan-ul. Plus de asta. Cam greu sa iti dai seama, cand iti dai cu parerea. Chestia asta se vede foarte usor cu un tester in live data. Dar voi batman toti. Nu mergem la ala cu testerul, ca doar ne ia banii, si nu ne ajuta cu nimic. 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 31, 2018 Partajează Postat Decembrie 31, 2018 Dragul meu, in parcarea de la un MOL din Germania era cam scump sa ajunga la tester, oare e deranjant sa spui acest lucru sa`l stie toti? Culmea este ca`i cunoscuta manifestarea asta de majoritate celor ce se ocupa cu Renault si Dacia. Este greu de incercat sa scoti o mufa si sa o bagi la loc cind ai manifestarea asta? Este deranjant? 1 Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 31, 2018 Partajează Postat Decembrie 31, 2018 Este deranjanta ghiceala asta. Pentru simptomul ala sunt 100 de cauze. Dar nu va opreste nimeni sa incercati orice va trece prin cap. Nu sunt gelos deloc. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 31, 2018 Partajează Postat Decembrie 31, 2018 Domnule, este asa greu sa incerci asta cind stii ca acum jumatate de ora masina a pornit normal, pui cheia auzi pompa ca pleaca, se opreste si apoi nu ma porneste masina decit dupa n chei? sau deloc? E greu de incercat o manevra de 2 minute, adevarat este greut accesibil senzorul dar nu imposibil sau e de preferat sa pleci pe slep la service? Chiar nu vad relevanta post-ului dimneavoastra. Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 31, 2018 Partajează Postat Decembrie 31, 2018 Asa-i. Imi cer scuze. Am postat o prostie. Link spre comentariu
q_acdc Postat Decembrie 31, 2018 Partajează Postat Decembrie 31, 2018 Acum 54 minute, dorofteius a spus: Este deranjanta ghiceala asta. Pentru simptomul ala sunt 100 de cauze. Dar nu va opreste nimeni sa incercati orice va trece prin cap. Nu sunt gelos deloc. Aici ai dreptate și drept urmare am schimbat mașina cu una noua. 1 Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 1, 2019 Partajează Postat Ianuarie 1, 2019 Model? Sunt curios cu ce le mai schimba lumea. Scuze de offtopic. Link spre comentariu
q_acdc Postat Ianuarie 1, 2019 Partajează Postat Ianuarie 1, 2019 (editat) Sunt un pârlit! De la Logan am trecut la Dokker motorina. Când dai de gustul unui lucru nou nu poți sa mai cumperi la second. (timp, miros, bani aruncați pe tot felul de piese, etc, nu mai bine plătesc o rata decât cu mașina în service) Editat Ianuarie 1, 2019 de q_acdc 2 Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 1, 2019 Partajează Postat Ianuarie 1, 2019 (editat) Eu tot cu logan as face upgrade, daca as face... model mai nou. Editat Ianuarie 1, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
blazeu Postat Ianuarie 31, 2019 Partajează Postat Ianuarie 31, 2019 Toata gama Dacia e compusa din "Renouri mai modeste", mai ales pe la finisaje; motorizarea nu difera de "original". Beleaua e ca m-am "vindecat" de amorul de extractie romaneasca pentru Reno.... Va doresc satisfactie maxima de la automobilul dumneavoastra! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum