Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Pornire greoaie dupa multe chei!


GEO 53 BN

Postări Recomandate

Salutare colegi!

Am un Logan de  1,6. De citeva zile masina porneste foarte greu. Am mai avut asemenea probleme in urma cu vreo 6-7ani. M-am dus la un service cu ea. Meseriasul mi-a spus ca senzorul de turatie era murdar. A curatat senzorul si de atunci n-am mai avut probleme cu pornirea. Voi  v-ati confruntat cu asemenea probleme ? Ce s-ar putea face ca sa nu se mai murdareasca senzorul? Astept parerile voastre! Azi o sa ma duc la un meserias sa o ''puna pe picioare''!

Multumesc!

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Bănuiesc că erau de fapt murdare contactele senzorului, fiindcă senzorul e unul magnetic, nu optic.....soluția ar fi un spray cu peliculă de protecție împotriva umezelii.

Link spre comentariu
Acum 51 minute, sesebe a spus:

Și soluția este secreta? 

Pe forumuri, după ce ai rezolvat, se obișnuiește sa pui și soluția. 

Pai dupa cit interes au manifestat cititorii,am tras concluzia ca acest topic nu pare interesant , drept urmare am considerat ca topicul merita inchis.

Problema era senzorul de turatie, nu murdaria. Senzorul de turatie a fost faptasul. Am cumparat un senzor nou,pe care meseriasul l-a montat in locul celui vechi. Singura problema e ca senzorii noi nu sint compatibili pin la pin,trebuind un adaptor pentru ai face  compatibili. Senzorul nou m-a costat 167lei(parca) + 60 lei manopera. Acum functioneaza cum trebuie.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Senzorii astia se fac in 2 variante. Conector negru si conector albastru. L-am schimbat si eu dupa ureche si nu era el de vina. Eu am dat 50-60 de lei pe el, din cate imi amintesc si l-am pus singur. Cred ca il am pe la vanzari pe forum.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
1 oră în urmă, Fan Elforum a spus:

Senzorii astia se fac in 2 variante. Conector negru si conector albastru. L-am schimbat si eu dupa ureche si nu era el de vina. Eu am dat 50-60 de lei pe el, din cate imi amintesc si l-am pus singur. Cred ca il am pe la vanzari pe forum.

Ai dreptate! Senzorul de pe masina avea culoarea neagra,iar senzorul nou are culoarea abastra.

Senzorul nou are canalul de ghidare si blocare pe partea opusa celui vechi. De aceea trebuie mufa adaptoare. Daca-r fi montata mufa de pe masina pe senzorul nou,motorul n-ar porni,cel putin asa-mi spunea mesterul.

Acum 7 ore, lorik199 a spus:

Foarte ciudat cum o piesă de schimb nu e compatibilă cu cea originală 

Nu era compatibila la mufa.

Link spre comentariu
Acum 10 ore, validae a spus:

Bănuiesc că erau de fapt murdare contactele senzorului, fiindcă senzorul e unul magnetic, nu optic.....soluția ar fi un spray cu peliculă de protecție împotriva umezelii.

Intradevar senzorul  se poate murdarii! Senzorul este de forma cilindrica,in partea de jos(inspre volanta) fiind iesit un virf metalic, nu mai lung de 3mm,diametrul fiind tot de 3mm. Acum citiva ani buni ,un mester mi-a spus ca de aceea motorul porneste greu,din cauza murdaririi senzorului.

Ieri cind a fost dat jos senzorul ,acesta era  curat. De aceea sint convins ca era defect. De mai multe ori mi s-a intimplat ca motorul sa porneasca dupa o cheie sau doua ,dar n-am dat importanta.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Majoritatea benzinarelor de la reno/dacia au problema asta cu senzorul de pe volanta, murdaria aia ce se depune pe el contine pilitura de fier de la ambreiaj ce influenteaza citirea dintilor de pe volanta, astfel motorul nu reuseste sa identifice ordinea aprinderii. Daca insisti mai mult e posibil sa recunoasca ordinea si porneste.

Daca puneti un tester veti vedea cam 2 erori: "lipsa semnal dinte" si/sau "incoerenta semnal".

Oricum pentru benzinarele in cauza, in caz ca nu porneste, senzorul asta e printre primele lucruri ce trebuiesc verificate.

 

Numai bine!
Adrian

Link spre comentariu
Acum 4 ore, GEO 53 BN a spus:

Ai dreptate! Senzorul de pe masina avea culoarea neagra,iar senzorul nou are culoarea abastra.

Senzorul nou are canalul de ghidare si blocare pe partea opusa celui vechi. De aceea trebuie mufa adaptoare. Daca-r fi montata mufa de pe masina pe senzorul nou,motorul n-ar porni,cel putin asa-mi spunea mesterul. 

Nu era compatibila la mufa.

Poate nu e doar o mufa adaptoare daca e adevarat ce spune mesterul. Poate sa mai aiba o rezistenta, ceva, pea-acolo pitita.

Acum 1 oră, PINTI a spus:

La mine a decedat in garantie la nici 10000Km.  Nu m-a costat nimic.

Tot in garantie a picat si senzorul presiunii de ulei. Acestea se intamplau prin 2006.

La taica-meu nu a cedat nimic pe ea. A schimbat baterii si ulei din 2007, poate si placute de frana.

Link spre comentariu

nu are nici o rezistenta.omul a pus senzor Renault care are pinii inversati fata de cel de la Logan ,si pozitia sigurantei de fixare este rotita cu 180 de grade.

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
La 01.11.2018 la 21:36, sesebe a spus:

Și soluția este secreta? 

Pe forumuri, după ce ai rezolvat, se obișnuiește sa pui și soluția. 

Pe langa faptul ca este membru avansat,si are si multe puncte de apreciere,se abate de la regulament in mica masura...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări