bloower Postat Noiembrie 1, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 (editat) Sta la relanti doar incarcarea mai ramane singura problema. Am 12.5V cand e pornit. Daca pornesc farul scade la 12.3-12.2V Regualtorul nou are alte culori. Rosu, verde, galben, roz si negru. Am incercat sa pun un condensator ca pe cel vechi. Pe firul rosu si verde. Verde fiind masa -. Dar nimic. Pe cel vechi era un condensator de 2200uf 25V eu am pus de 1000uf 25V caci nu am altul. Cel vechi nu mai era bun. Editat Noiembrie 1, 2018 de bloower Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 1, 2018 Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 Păi din ce spui, practic nu încarcă deloc, fiindcă bateria poate avea 12-12,5V fără a fi încărcată.Faptul că scade în sarcină denotă că practic nu se încarcă.Condensatorul acela nu cred că avea o valoare foarte critică, deci nu el e de vină. Ai măsurat tensiunea și la turație mai mare decât la relanti ? Ar trebui ca la turație mai mare să crească semnificativ tensiunea.Fie noul regulator nu e reglat bine, fie e o legătură greșită undeva. Link spre comentariu
sesebe Postat Noiembrie 1, 2018 Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 Eu bănuiesc ca nu-i bine instalat regulatorul sau dacă totuși s-a nimerit sa fie acum în poziția care trebuie, a fost ars în timpul testelor cind a fost pus într-o multitudine de variante. De asta e bine sa nu-ți bagi nasul dacă nu te pricepi........ Link spre comentariu
bloower Postat Noiembrie 1, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 Nici daca il turez nu creste tensiunea pe incarcare. O sa il desfac pe cel vechi sa vad cum sunt puse cele 3 fire galbene. Link spre comentariu
bloower Postat Noiembrie 1, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 Acum 4 ore, sesebe a spus: Eu bănuiesc ca nu-i bine instalat regulatorul sau dacă totuși s-a nimerit sa fie acum în poziția care trebuie, a fost ars în timpul testelor cind a fost pus într-o multitudine de variante. De asta e bine sa nu-ți bagi nasul dacă nu te pricepi........ E sub rezervor prins pe cadru cu un surub. Link spre comentariu
bloower Postat Noiembrie 2, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 2, 2018 Acum 21 ore, sesebe a spus: Eu bănuiesc ca nu-i bine instalat regulatorul sau dacă totuși s-a nimerit sa fie acum în poziția care trebuie, a fost ars în timpul testelor cind a fost pus într-o multitudine de variante. De asta e bine sa nu-ți bagi nasul dacă nu te pricepi........ E sub rezervor prins pe cadru cu un surub. Am verificat tensiunile si normal cel verde e masa cel rosu pozitiv. Masurat la iesire scoate pe verde si rosu aprox 5V continuu. Daca pun un condensator pe verde(-) si rosu(+) creste la 15-16V continuu. Dar pe baterie tot nimic. Firul rosu merge la baterie cel verde e masa. O concluzie? Link spre comentariu
sesebe Postat Noiembrie 2, 2018 Partajează Postat Noiembrie 2, 2018 Acum 1 oră, bloower a spus: ....................... O concluzie? Apeleaza la cineva cu experienta pt ca mai eparte de pe forum nu prea te mai poate ajuta lumea. Nimeni nu stie exact ce s-a intimplat acolo. Link spre comentariu
Andrei Mihai Postat Ianuarie 28, 2020 Partajează Postat Ianuarie 28, 2020 Salut am un atv la fel ca al domnului, nu am instalatia electrica la el, ma poate ajuta cineva sa ii fac instalatia doar pentru scanteie Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Iunie 8, 2021 Partajează Postat Iunie 8, 2021 Buna seara,releul se leaga in urmatorul fel:rosu+,verde-,negru la galben stator,roz la galben stator ,galben la galben stator,iar condensatorul electrolitic este necesar doar daca nu se foloseste bateria si valoarea lui trebuie marita la 10000uF/25V pt. mentine tensiunea in instalatie fara baterie la14,4V ,numai bine Cosmin. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum