matzah Postat Octombrie 2, 2018 Partajează Postat Octombrie 2, 2018 Salutari. Ma confrunt cu urmatoarea problema la un dezumidificator Trotec TTK69E. Ventilatorul nu functioneaza, deci drept urmare, am verificat daca este alimentat, am tensiunile prezente. L-am dat afara, atasez eticheta de pe el. Condensatorul pentru pornire este ok, l-am verificat deja. Referitor la notatiile de pe eticheta, condensatorul se monteaza intre rd (rosu) si bn (maro). inteleg ca daca as vrea sa pornesc motorul manual, as alimenta cu 220v alternativ intre wh (alb) si spre exemplu bu (albastru). - sunt 3 viteze de lucru, L, M si H (low, medium, high). Masurat pe multimetru, doar intre H si M (bk si ye) am cam 100 ohmi, in rest valori de ordinul sutelor de kohm sau megaohmi. Totodata intre BN (condensator) si WH (alimentare) am continuitate - 0 ohmi, deci presupun ca daca acolo am vreo siguranta termica, nu este intrerupta. Rugamintea mea catre voi ar fi cum as putea verifica daca motorul este defect sau problema este altundeva? Nu l-am alimentat separat inca, pana nu-mi dau seama cum functioneaza acest tip de motoare ac. Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 3, 2018 Partajează Postat Octombrie 3, 2018 Intre maro si negru ai masurat?Albul este cuplat la bobinaj prin siguranta termica si asta se poate masura intre alb si maro daca e in toate mintile sau e sarita. Link spre comentariu
matzah Postat Octombrie 3, 2018 Autor Partajează Postat Octombrie 3, 2018 maro - negru = 20+ Megaohmi, negru - rosu = 2 Megaohmi maro - alb = continuitate (siguranta termica pare ok) negru - galben = 100 ohmi galben - albastru = 10 Megaohmi negru albastru = 10 Megaohmi Eu am zis ca poate nu inteleg ceva, desi schema motorului e simpla. Practic inteleg ca motorul asta e varza... Ma asteptam sa am ceva gen zeci/sute ohmi intre capetele fiecarei bobine si/sau prizele ei. Ori astia nu stiu cati megaohmi, indica trasee intrerupte. Am verificat cablurile pana la intrarea in motor propriu zis. Deci pare o problema in interiorul astuia. Atasez cum arata motorul desfacut. Link spre comentariu
matzah Postat Octombrie 3, 2018 Autor Partajează Postat Octombrie 3, 2018 LE: am gasit problema. Este apa in motor (unele infasurari inca umede). Am gasit majoritatea infasurarilor desprinse/innegrite. O sa incerc sa vad daca le pot reconecta, altfel... alt motor. Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 3, 2018 Partajează Postat Octombrie 3, 2018 Un meserias bun ti-l rebobineaza, daca mai traieste unul prin targul tau...e din ce in ce mai greu sa-i gasesti pe cei care faceau asa ceva pt relaxare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum