Vizitator Postat Septembrie 6, 2018 Partajează Postat Septembrie 6, 2018 Va salut pe toti! Nu am nevoie de povesti, pareri din auzite si lucruri inexacte care polueaza topicul. Strict pe lege si regulament, cu link-uri utile sau numarul legii, articolului, etc. Care este legea sau legile/articolele care reglementeaza culoarea sau culorile masinii in Romania? Doresc sa aplic o folie de alta culoare pe plafonul autoturismului. Din auzite , DAR NU GASESC LEGEA , s-ar permite alta culoare daca nu depaseste "X" % din suprafata masinii. Nici nu stiu daca exista asa ceva, dar masini cu topul sau capota in alta culoare exista si diy si din fabrica. In articolul asta se prevede 50%, dar nu ma pot lua dupa un ziar, vreau concret care e articolul de lege. Link spre comentariu
Sharky Postat Septembrie 6, 2018 Partajează Postat Septembrie 6, 2018 Nu te intreaba nimeni de sanatate. Unele masini au plafon panoramic negru si nu trebuie sa declare ceva, in acte e trecuta culoarea de fond. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 6, 2018 Partajează Postat Septembrie 6, 2018 Mi-as dori sa iasa asa, doar ca e logan si are alte culori... Link spre comentariu
one Postat Septembrie 25, 2018 Partajează Postat Septembrie 25, 2018 (editat) Inteleg ca vrei un raspuns documentat si nu pareri personale dar legile sunt interpretabile si sunt interpretate. Logica se aplica totusi si in justitie deci daca vei schimba culoarea astfel incat oricine ar privi din orice unghi ar vedea mai mult galben decat negru, sa zicem, atunci masina e galbena. Bineinteles ca nu o priveste din elicopter. Sunt masini la care bara de protectie e in aceeasi culoare ca a masinii sau neagra, nevopsita. Aici nu va scrie alb cu negru. Directiva nu este lege, este doar o indicatie pentru a alinea legislatia tarilor din UE. Sunt indicate 10 culori dar daca masina este argintie ce culoare se scrie ? Eu cred ca scrie argintiu deci evident directiva nu se aplica in totalitate. Daca ai acoperisul negru si masina galbena nu va scrie galben cu negru ci galben. Eu locuiesc in Italia si in libretul de circulatie desi teoretic ar trebui sa apara culoarea, la pozitia respectiva (R) nu e scris nimic si poti schimba culoarea masinii cum vrei dar vad ca in cartea de circulatie romaneasca scrie deci daca schimbi culoarea va trebui sa modifici si in libret si basta implica procedura care am vazut ca e descrisa pe mai multe situri. Ceea ce vrei sa faci se cheama wrapping. Ceea ce cred ca poti gasi in codul rutier sau alte legi este ca nu poti aplica pe masina insemne ale masinilor oficiale (politie, etc.), nu poti aplica folii pe faruri sau ferestre, fara omologare. Mai trebuie vazut si cazul in care masina este acoperita de publicitate. Editat Septembrie 25, 2018 de one Link spre comentariu
d2134 Postat Mai 6, 2019 Partajează Postat Mai 6, 2019 On 9/6/2018 at 2:25 PM, Director said: Nu am nevoie de povesti, pareri din auzite si lucruri inexacte care polueaza topicul. Strict pe lege si regulament, cu link-uri utile sau numarul legii, articolului, etc. http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR 1.pdf Vezi la pag. 61 0.2.g) "Vehiculul are o alta culoare decat cea din CIV pe o suprafata mai mare de 50%" Link spre comentariu
PINTI Postat Mai 6, 2019 Partajează Postat Mai 6, 2019 La 25.09.2018 la 13:13, one a spus: Sunt indicate 10 culori dar daca masina este argintie ce culoare se scrie ? Eu cred ca scrie argintiu deci evident directiva nu se aplica in totalitate. Acum o luna de zile am inmatriculat provizoriu o Skoda Fabia argintie. Lucratorul de la ghiseu mi-a spus ca nu mai exista culoarea argintie in nomenclator si in consecinta pe acea dovada de circulatie provizorie a scris ..gri. Deci se pare ca a intrat in vigoare acea Directiva UE. Link spre comentariu
Adistan Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 Bună ziua..am o întrebare, mașina trebuie urcata pe rampa pentru deplasarea la RAR? Link spre comentariu
validae Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 (editat) Dacă are ITP-ul expirat şi numai cu o zi, trebuie dusă pe rampă.Dacă te duci în termenul de valabilitate (chiar în ultima zi) poţi să mergi pe roţile ei... Editat Iulie 7, 2021 de validae ITP în loc de RAR Link spre comentariu
merck Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 RAR sau ITP? Banuiesc ca @Adistan vorbeste de o masina adusa din afara de pomeneste de RAR. Daca masina a intrat pe platforma in Romania nu ai cum sa o duci la RAR pe roti ca nu ai numere. Daca a intrat pe roti in Romania => ai numerele deci cu alea te duci la RAR. Link spre comentariu
Усилитель Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 La noi in oras exista un WV Polo ,de vreo 18 ani ,ingrijit ,fiecare element de caroserie are alta culoare .....habar nu am ce scrie in talon. Link spre comentariu
PINTI Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 Acum 8 minute, merck a spus: RAR sau ITP? Banuiesc ca @Adistan vorbeste de o masina adusa din afara de pomeneste de RAR. Daca masina a intrat pe platforma in Romania nu ai cum sa o duci la RAR pe roti ca nu ai numere. Daca a intrat pe roti in Romania => ai numerele deci cu alea te duci la RAR. Masina mea Hyundai a fost adusa pe platforma din Danemarca, fiind radiata acolo. Am mers la DPRCIV cu actele si am luat numere provizorii (rosii) pentru trei luni (deplasarea la DPRCIV sa facut cu alta masina). Am circulat cu numere rosii trei luni, timp in care am fost si la RAR. Aici mi-sa eliberat Cartea de identitate. Cu actele de provenienta din Danemarca, traduse, si cu Cartea de identitate emisa de RAR am inmatriculat masina la DPRCIV. ATENTIE. Daca autovehiculul a fost adus pe platforma, cei de la inmatriculari solicita documentul CMR. Acesta este scrisoarea de "trasura" si trebuie sa o elibereze firma platformei cu care a fost adusa masina in tara. In cazul in care nu aveti acest CMR, trebuie sa mergeti la un notar si sa dati o declaratie pe proprie raspundere in care sa specificati faptul ca a fost adusa cu platforma,... firma de tractare,...numarul de inmatriculare a platformei,... numele soferului. etc...etc. Spun astea din experienta personala. Link spre comentariu
merck Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 44 minutes ago, PINTI said: ATENTIE. Daca autovehiculul a fost adus pe platforma, cei de la inmatriculari solicita documentul CMR. Acesta este scrisoarea de "trasura" si trebuie sa o elibereze firma platformei cu care a fost adusa masina in tara. In cazul in care nu aveti acest CMR, trebuie sa mergeti la un notar si sa dati o declaratie pe proprie raspundere in care sa specificati faptul ca a fost adusa cu platforma,... firma de tractare,...numarul de inmatriculare a platformei,... numele soferului. etc...etc. Spun astea din experienta personala. La ce naiba le foloseste acol document de la firma care a adus pe platforma masina nu stiu. Sa presupunem urmatorul caz: vine un roman din vest cu masina imatriculata acolo. Un prieten vrea sa ii cumpere masina. Fac actele si vinzatorul scoate placile si pleaca cu ele sa radieze masina in tara lui. Cumparatorul ramane cu masina fara numere si nici nu poate face rost de doscument ca ar fi adusa pe platforma. Cum mai imatriculeaza masina cumparatorul??? Link spre comentariu
PINTI Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 Daca masina a venit pe roti, inmatriculata, cu numere, procedura se simplifica. Se urmeaza aceiasi procedura, numai ca nu mai trebuie acel CMR. La obtinerea numerelor noi, de Romania, trebuiesc predate cele vechi din statul de unde a provenit autovehiculul. Radierea in acel stat se face prin reciprocitate intre tari comform unor conventii internationale. Link spre comentariu
t0rquemada Postat Iulie 7, 2021 Partajează Postat Iulie 7, 2021 Acum 3 ore, Усилитель a spus: La noi in oras exista un WV Polo ,de vreo 18 ani ,ingrijit ,fiecare element de caroserie are alta culoare .....habar nu am ce scrie in talon. Polo Harlekin Multicoloured Polo Harlekin In Europe, a limited edition "Harlekin" model was released in 1995. The Polo Harlekin featured multi-coloured body panels with a symmetrical combination of Flash Red, Ginster Yellow, Pistachio Green and Chagall Blue. Harlekin Polos used the 1.6 petrol engine and featured special "Joker" pattern seats and bespoke gear knob and steering wheel. Originally limited to 1,000, around 3,800 of this series were produced. 2,500 Polo Harlekins were made in the UK between 1996 and 1998. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum