PKP98 Postat August 31, 2018 Partajează Postat August 31, 2018 Salutare! Problema sta in felul urmator,la iesirea de pe autostrada dupa un drum de 300km s-a aprins un martor (ABGAS),imediat am tras pe dreapta sa vad care este problema si pana sa opresc masina am vazut ca la ralanti motorul facea ciudat...nu avea un mers constant,intrerupea.Am presupus ca s-a blocat EGR pe pozitia deschis si asa a fost,am fost la service si am pus unul second hand.Motorul merge bine acum,dar martorul este inca aprins si am citit eroare p1405 (Error code: P1405 “Implausible signal from EGR valve”).M-am gandit ca acest EGR este blocat si el,dar pe inchis,imediat am luat 2 fire de la baterie si am pus pe EGR si s-a auzit cand a declansat,deci nu este blocat,asta garantez.Astazi neavand ce face am inceput sa curat EGR-ul care era blocat pe deschis,l-am pus pe o sursa reglabila... si de la 0 la 8V valva se deschide in raport cu tensiunea.Mufa de la EGR are 5 pini ,2 pentru bobina si 3 pentru habar nu am ce,am testat rezistenta lor si se schimba atunci cand modific tensiunea.Ideea este ca as vrea sa stiu daca pot testa acest EGR ,sa stiu ca merge sigur ,pentru ca ma gandesc ca nu este neaparat din EGR,poate si circuitul care duce la ECU,nu stiu ce sa mai zic... Am masurat pe pinii de la mufa care intra in EGR sa vad daca am 12v cu contactul pus si tensiunea este prezenta,dar cand bag mufa in EGR nu se aude ca declanseaza ca atunci cand pun 2 fire direct de la baterie. Imi puteti spune ce as mai putea testa sau ce as putea sa fac? Multumesc! Link spre comentariu
-Atlas- Postat Septembrie 1, 2018 Partajează Postat Septembrie 1, 2018 Buna Posibil sa fie defect electric si nu mai ai ce sa-i faci. Spor Alex Link spre comentariu
PKP98 Postat Septembrie 1, 2018 Autor Partajează Postat Septembrie 1, 2018 Vreau sa stiu sigur ca e defect,nu vreau sa mai cumpar unul si apoi sa-mi spuna ca este alta problema si ca EGR-urile sunt bune...s-a mai intamplat asta cu alte piese. Am mai facut azi niste masuratori...am infipt 2 fire in mufa de la EGR pe pinii care alimenteaza bobina si cu contactul pus si mufa scoasa tensiunea este 8-9V,iar cand bag mufa in EGR scade la 0,cand o pornesc si o accelerez tensiunea ramane 0 ,este normal? Am o mare banuiala ca ceva nu este bine la partea electrica... Multumesc! Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Septembrie 2, 2018 Partajează Postat Septembrie 2, 2018 (editat) Ar trebui sa folosesti un Op-com.Intri pe Engine,measuring blocks (valori live cum le place unora sa zica).Cele trei fire la care nu le gasesti destinatia sunt de la un potentiometru care determina pozitia clapetei EGR-ului (acesta este signal from EGR).P1405 arata ca acest semnal este in afara marjei normale de functionare.In measuring blocks vezi valoarea tensiunii aplicate pe EGR si procentual, gradul de deschidere a cestuia.Combinand aceste informatii determini mult mai usor cauza defectului (poate fi inclusiv ECU ). Editat Septembrie 2, 2018 de dancostea2002 1 Link spre comentariu
PKP98 Postat Septembrie 2, 2018 Autor Partajează Postat Septembrie 2, 2018 Am inteles,cred ca o sa-mi cumpar un OP-com ,nu este foarte scump si cred ca isi merita banii. Multumesc! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum