adydep Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 Probabil injectoare de ARO... Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) Citat Noi inca il avem pe cel mai ieftin. Ia vezi la unguri cum e 3.5lei si benzina 5.7. E cam normal sa difere pretul la gaze pt unguri si pt noi...noi stam pe punga de gaz, ei n-au nici de unele. N-ar fi culmea sa fie mai ieftin la ei, dar scos de la noi ? Editat Februarie 10, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) 11 minutes ago, andrei_ said: Probabil injectoare de ARO... Sau poate si-a fabricat singur injectoarele ca doar aveau mai mult decat un polizor acolo, puteau sa faca axe cu came care mergeau 50 ani, de ce sa nu faca si injectoare ? Daca tot o dam in vrajeli, hai sa ne bagam pana in gat macar, nu ? E ciudat cum toti avem un vecin/prieten care are un alt vecin/prieten care a inventat roata patrata/perpetuum mobile/motorul pe apa sau toate la un loc, si a si mers mult mai bine decat ce avem noi, toti ceilalti. Editat Februarie 10, 2019 de dany_cta Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) Doru, la cat de buni sunt ungurii ca politicieni si cat de incompetenti si lingai sunt ai nostri nu ar fi ceva de neconceput. Uite la ei au mol noi avem petromul resuscitat de omv. Ei au reusit sa il privatizeze si sa isi pastreze portia mare, noi da si nu prea. E drept ca si ei sunt in asociatie cu altii. Dar sa o spunem pe aia dreapta, ei n au atatea resurse cat avem noi dar joaca la un nivel mai mare. Nu uita de pe vremea accizei de 50 bani cand in austria era mai ieftina motorina decat aici. Noroc ca ne am reventi altfel cine stie cate autostrazi construiam din taxa aia. (Ala era scopul, sau intretinere) Iar legat de ce spui tu cu cerere si oferta, ma indoiesc. Ponderea pe gpl întotdeauna va fi mica. Cel putin in urmatorii 10 ani. Vestu arunca masini de 4 5 ani diesel e5 la preturi bune. Ce rost au complicatiile cu gpl? Crezi ca la noi se va interzice e5 diesel degraba? Editat Februarie 10, 2019 de Sharky Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 Nici E4 nu va dispare prea curand. Probabil multe cazane vor fi descurajate in a mai fi tinute pe strazi si de ITP-ul mai des. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 Cazane da, dar diesele nu. In ziua de azi cu 1500e poti lua un e46 diesel care trece. Alta chestie care am mai zis o. Acu gpl 2.7 benzina 5.2. Ma refer la minime ce le gasesc in cluj. Cand tragi linie abia scoti 14 lei la suta de km. In decembrie a fost critic. 9 lei. Acu 1 2 ani scoteam 22 daca e sa iau media pe tot anul. in bani inseamna consum de 6 vs 8.1. Daca e sa ma raportez la preturi din ungaria ar iesi consum de 9.7 vs 11 cat ar lua pe benzina pe drumurile lor. In croatia 7.3. La diesel nu ai o asa variatie aberanta. Eu ma bucur ca in astia 28kkm de gpl am amortizat toata instalatia, plus drumurile pt montare, acte de omologare, filtre modificari facute ca m a mancat pe mine undeva. Total 4800lei in 2 ani si cateva luni. Daca e sa o fac din nou la pretul actual nu cred ca m as complica.la ce rulaj fac. La fel si in cazul altor motoare mai economice. Asa ca nu vad cum e sa incurajat gpl ul in stadiul actual. Era acu 2 3 ani. Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 (editat) Taximetristii ( multi ) folosesc GPL . Cel putin la mine in Ploiesti ... Mai multe nu stiu ( motive ) , probabil exista ceva ( sau mai multe ) sa - i determine sa procedeze asa . Editat Februarie 11, 2019 de gauss Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 (editat) Evident ca exista motive. Unul ar fi 20-30kkm pe luna! In doua luni ai amortizat instalatia. Altfel pierzi 1500-2000lei pe luna. Consumul mediu nu e atata pe an la un om normal! Editat Februarie 12, 2019 de Sharky Link spre comentariu
andreigradu Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 Ma uimeste punctul unde a ajuns discutie PRO / CONTRA diesel.... ... apoi sa fim oameni cerebrali si cu scoala cand scriem... nu suntem activisti Greeanpece... si nici Hastagistii ### .. lui Soros... ... Orice motor e bun in felul sau. fie benzina sau diesel... La masini mari de carat, sau lucrari=excavaror....etc... motorul DIESEL eeee SFANT si o sa ramana... Primele camioane ROMANESTI ... erau pe benzina... mai cautati si voi pe youtube sa vedeti ce consum aveau......... te ia durerile de cap cand vei afla... ... La orice analiza, un motor DIESEL e superior benzinei cand ai de deplasat orice.... In primul rand costurile de intretinere sunt mai mici la DIESEL. ... Motoare Diesel de pe VW Golf1 s-au pus pe Dacia 1300 inca de prin anii 1995.... Si mergeau foarte bine... Se construia o placa din aluminiu de adaptare intre motor si cutie... ........................ Cine are mai putin de 38-42 ani varsta este rugat sa analizeze de 2-3 ori raspunsul sau cu privire la Diesel Golf1 pe Dacie..... .......................... La mine in Ramnicu Valcea existau in 1995-1998 deja montate 10-15 motoare Diesel pe TAXI provenite de la Golf 1... O sa ziceti DE CE ???? Pentru ca pe vremea aceea in Germania masinile se dadeau cadou, doar sa le ia cineva ca sa scape de taxe..... de aceea va zic ca cei cu varsta sub 38-42 ani sa va abtineti... .... Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 (editat) 5 minutes ago, andreigradu said: Motoare Diesel de pe VW Golf1 s-au pus pe Dacia 1300 inca de prin anii 1995.... Si mergeau foarte bine... Se construia o placa din aluminiu de adaptare intre motor si cutie... Cine are mai putin de 38-42 ani varsta este rugat sa analizeze de 2-3 ori raspunsul sau cu privire la Diesel Golf1 pe Dacie..... La mine in Ramnicu Valcea existau in 1995-1998 deja montate 10-15 motoare Diesel pe TAXI provenite de la Golf 1... O sa ziceti DE CE ???? Pentru ca pe vremea aceea in Germania masinile se dadeau cadou, doar sa le ia cineva ca sa scape de taxe..... de aceea va zic ca cei cu varsta sub 38-42 ani sa va abtineti... Cred ca esti singurul care vorbeste despre contestarea faptului ca pe dacie s-au montat, artizanal, motoare de golf. Motoarele de golf s-au montat si pe alte masini sau chiar barci (am condus una), nimeni n-a zis ca nu ar fi adevarata afirmatia. Discutia era despre altceva. Editat Februarie 11, 2019 de dany_cta Link spre comentariu
norad Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 10 minutes ago, andreigradu said: lucrari=excavaror....etc... motorul DIESEL eeee SFANT si o sa ramana... De acord. Insa, ca o curiozitate: am vazut intr-o cariera din jud. Suceava un excavator electric. Cablul de alimentare avea diametrul de 10-15 cm. Era o antichitate functionala. Ceva rusesc. Probabil din anii '50 sau '60. 1 Link spre comentariu
dan-a2 Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 La canal Dunare - Marea Neagra majoritatea excavatoarelor erau cu motoare electrice ,posibil si in exploatarile miniere de suprafata !! Link spre comentariu
sesebe Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 (editat) Dacă ai de unde lua curent bineînțeles ca este mai ok sa folosești excavator pe curent. Chiar și acum se folosesc excavatoare pe curent. Sint mult mai puternice și mai ușor de controlat manevrele. În marile cariere unde excavatoarele sint în poziție aproape fixa și se deplasează foarte puțin, se folosesc la greu excavatoare (și altele de genul) alimentate la curent. Eventual cu un generator local. Editat Februarie 11, 2019 de sesebe Link spre comentariu
andreigradu Postat Februarie 11, 2019 Partajează Postat Februarie 11, 2019 Acum o dam pe curent electric... de la discutia MERITA SA IEI DIESEL.... ...... E clar ca NU te pui la semafor cu un motor electric de 200KW.... apoi... o fii el MUSTANG de 500CP... dar nu are nici o sansa in fata unui motor electic de putere similara in KW..... .... Oricine stie ca un troleibuz gol te face la semafor ... " intre ghilimele vorbind " .... Hai sa ne revenim la motorina si benzina .... .............................................. Am mai scris si o sa mai scriu... cel mai daunator pentru mediu e sa arunci aluminiu si alte piese... la benzina arunci mai des consumabilele fata de un diesel de 2L, sau 2.5L...sau mai sus...3L...... Vorbim de uz casnic.... familie... ... Aici pe forum toti se dau cu buburuze de pana in 2 L.... Apoi daca ai G Wagon de 3 L Diesel si consuma 12-13 L in oras e LUX....... Ca acelasi consum il am eu pe Zafira Y20DTH... ....Si tot pe acolo e la cei cu GPL pe masini de 1.8L in oras.... Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 12, 2019 Partajează Postat Februarie 12, 2019 (editat) Dizel, dizel, dizel, dizel. "Dizel e mai bun, consum maxim 5% iarna in oras, mers sportiv, benzina nu e buna CA COnsuma si n-are putere." "1.9 te de i nu se tine nimeni dupa mine cand intra turbina" Multe din frazele care circula pe net scrise in general de oameni care de la logan 1.4 benzina au ajuns la 1 9 te de i si li se pare motorul suprem. Nene, lumea oricum isi schimba masinile, ca vrei ca nu vrei. Ia uite pe mobile ce diesele gasesti de vanzare. Si nu e vorba de 1.9 te de i vechi de 15-20 ani la 1000E. Se vand masini de 3-4 ani care ar mai merge mult si bine, si nu una doua, se vand cu sutele! Omu e mofturos si vrea masini noi. Altfel cum iti explici ca orice model se vinde in zeci si sute de mii de exemplare? Opreste valul asta de schimbare, obliga lumea sa tina o masina minim 8 ani SI APOI comenteaza cat esti tu de eco ca ai ales o masina veche. Problema e ca motoarele au fost dovedite ca NU respecta normele. In mod normal e inselatorie, dar aici e prea mare impactul social ca sa aplici o pedeapsa ca la carte. Asa ca scapa cu basma curata, dar oalele tot in capul populatiei se sparg, in vest. Lumea militeaza impotriva diesel vechi, ca il stie cu fente. Repet, in vest, aici lumea se bucura ca isi ia o masina la pret bun. Avem 2 ani electorali, nu stiu daca risca vreunu sa bage vreo taxa. Iar aici ajungem la subiectul ca daca merita. Pt ca in cost nu intra doar consumul. Intra taxe (poluare/ timbru mediu/ posibile altele), intertinere care sunt strans legate de fiabilitate. Iar la cost intretinere mai mic la diesel, NU e mai mic, e cel mult egal in cazurile fericite. In cazurile nefericite cand iei o tzeapa, vorba lui Dani, bagi mii de lei si tot nu merge cum trebuie. Cam aici s-a ajuns. Iar de poluare, nu e tocmai neglijabila, nu in orase in care ai cate un mega ambuteiaj. Cu E5 E6 e una, dar daca e sa ai o armata de TDI-uri e jale cand tot a doua fumega cand o ia din loc si tot omul face dpf si egr off de mici ce sunt costurile de intretinere diesel. Editat Februarie 12, 2019 de Sharky Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum