Sharky Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Pai de ce crezi ca a incarcat chiulasa sa o faca dreapta? Nu ii placea cum era curbata? Ma rog asta in cazul in care nu e duma. Link spre comentariu
daniels Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 I-a astupat gaurile de la bujii. La motorul de 1300 cilindri se bagau liber cu mana, nu erau rigidizati deloc in bloc, cum putea rezista motorul ala la detonatii? Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Si probabil ca in locul stutului de la furtunul cu düze,pe galerie, a montat o bujie incandescenta de ARO . Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) Cand am vazut afirmatia cu 3.5% deja mi-am dat seama de restul. Nu reusesc astia cu optimizari din fabrica sa scoata asa consum si scoate nea gigel care a pus pompa de injectie in locul alternatorului si a incarcat la sudura chiuloasa, pun pariu ca sudura in electrod. Mai trebuie sa amintesc de formatul camerei de ardere pe care nu avea cum sa o faca din cauza formei pistoanelor ? Nu prea putea sa scobeasca in ele sau sa bage insertie de otel in chiuloasa, nu ? Dar obtinea un randament mai bun decat toti fabricantii si un consum de 3.5% cand nimeni altcineva nu reusea asta, avand un simplu diesel aspirat. La minciuni nu ne-a depasit nimeni din lumea asta. De la o barfa intre betivi la bar evolueaza pana ajung toti taranii ca seara, cand lasa grebla din mana dupa ce au dat de mancare la oratanii, sa se apuce de convertit motoare MAS in MAC intr-o tara in care singura sansa sa ai un polizor era sa furi o piatra uzata si sa o montezi pe un motor de masina de spalat. Editat Februarie 10, 2019 de dany_cta Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) Daca ti-ai dat seama esti pe calea cea buna...directia e gresita.Ia cu apa ca-ti face rau... Editat Februarie 10, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 Legat de ce se zicea de tesla, inafara de faptul ca e eelectrica si sistemele de asistare, nu e nimic ce tine strict de diesel vs benzina. Comenzi vocale, navi, suspensii pneumatice sunt mai bine de 15 ani prezente pe masini din aceeasi gama de pret. De consum n are sens sa ne batem capul. Masina cu cat e mai harb cu atat va consuma mai putin dupa spusele cazanagiului care o conduce. Link spre comentariu
adrian_pic Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) Sharky ai pus-o de malineanu cu GPL-ul. Ai crezu ca detii monopolul ia uite aici ce ti-au pregatit cei de la Mioveni: Din 2020, Dacia trece pe GPL, iar Renault se îndreaptă spre variantele hibrid Quote Pentru Dacia, soluţia logică este implementarea GPL pe motoarele pe benzină. Maşinile pe GPL emit cu 11% mai puţin dioxid de carbon decât cele pe benzină, iar emisiile de oxid de azot sunt mai mici. ”Motoarele pe GPL au emisii mai mici, au un preţ bun pentru client şi aduc economii când vine vorba de costuri. Spre exemplu, la un rulaj de 15.000 km anual, o maşină consumă în medie 1.000 de litri de benzină, luând în calcul un consum mediu de 7 litri/100 km, adică circa 1.500 de euro. Cu GPL, costurile ar scădea spre 750 de euro şi în plus, există şi o reţea extinsă la nivel european. Deci mai ai de huzurit un an si ceva apoi ... ai sa ai si tu portofelul mai subtire. Editat Februarie 10, 2019 de adrian_pic Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) Acum 4 ore, adrian_pic a spus: Spre exemplu, la un rulaj de 15.000 km anual, o maşină consumă în medie 1.000 de litri de benzină, luând în calcul un consum mediu de 7 litri/100 km, adică circa 1.500 de euro. Cu GPL, costurile ar scădea spre 750 de euro şi în plus, există şi o reţea extinsă la nivel european. Cand vor fi majoritatea pe gaz, si vor dispare dieselurile, se vor rari benzinarele, se va ieftini motorina( la loc, cum era normal) atunci se va scumpi cu draci gazul. Daca n-o fi asa, inseamna ca vom fi tara sub ocupatie. Editat Februarie 10, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 Gazu ca petrolul e tranzactionat pe piata libera. Ce accize se pun sau nu se pun e alta poveste. Dar pretul nu e dictat de nea costel de la pompa decat intr o mica masura. diesel nu dispare. 25 30 procente din petrol ajunge motorina. Ce vrei sa faci cu ea? Sa o arunci pe camp? Dacia e demult pe gpl, dar e o instalatie montata post productie, pe filiera oficiala, dar tot ca o improvizație e facuta. Nu ai 2 harti nu ai optimizari, practic tot un proiect pe genunchi e, dar macar e testat si rastestat. In rest luati va gandul sa vedeti ceva de ultimul racnet pe dacia. Dacia întotdeauna va avea cele mai vechi si demodate motoare singurul motiv e ca totul la ele e pus la punct mega testat si ieftin de produs. Link spre comentariu
daniels Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 Acum 3 ore, doru3160 a spus: Cand vor fi majoritatea pe gaz, si vor dispare dieselurile, se vor rari benzinarele, se va ieftini motorina( la loc, cum era normal) atunci se va scumpi cu draci gazul. Daca n-o fi asa, inseamna ca vom fi tara sub ocupatie. cota de motorina pentru autoturisme e neglijabilă. Altii sunt acctorii principali 1 Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 Acum 2 ore, Sharky a spus: Dar pretul nu e dictat de nea costel de la pompa decat intr o mica masura. Cine a spus asa ceva? Acum 1 minut, daniels a spus: cota de motorina pentru autoturisme e neglijabilă. Altii sunt acctorii principali Asa-i, doar ca si noi platim ca si actorii principali. Asa o sa fie si cu GPL-ul. Acum reclama nesimtita ca e bun, ca e curat, ca nu e cah, si dupa ce pun botul romanii, ia sa vezi cum le toarna-n pret taxe si accize, de o sa zici ca benzina era mai ieftina. Link spre comentariu
franzm Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 19 minutes ago, daniels said: cota de motorina pentru autoturisme e neglijabilă. Altii sunt acctorii principali În Germania ca. 60% din autoturisme merg pe motorina. Consumatori mari sunt, pe lânga transporturi, agricultura si încalzitul casnic. Se pare ca pe moment avem oarece surplus de benzina, mai ales ca si amerikstanezii favorizeaza tot mai mult masinile cu consum mic. 21 hours ago, daniels said: Imposibil sa treci de la un motor otto la unul dizel. In primul rand nu s-ar fi aprins motorina din cauza raportului de compresie Imposibil nu-i. Întrebarea e cât tine. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 (editat) Tocmai ca nu a tinut prea mult,iar consumul de 3,5l/100km nu mi se pare prea mic la ce performante avea.Masina ajungea la 90km dar destul de greu si in reprize lungi de accelerare;injectoarele erau montate in locul bujiilor.Masina era un break alb iar cu omul care a modificat-o o sa incerc sa vorbesc in zilele care urmeaza,poate a pastrat ceva poze.Tot asa au facut si nemtii cu multa vreme inainte,din motorul de golf pe benzina au dezvoltat pe cel diesel.Daca la unii dotarea tehnica se rezuma la un polizor actionat de un motor de masina de spalat,la Sibiu a fost altfel,cu totul altfel.Am avut un Audi 100 diesel in 5cilindrii(pompa de injectie e montata in capatul motorului si actionata de o curea auxiliara separata de cea de distributie)si s-a rupt axul cu came,in doua bucati,din cauza motorinei proaste care avea apa si a inghetat in pompa de injectie,in momentul in care am vrut sa il pornesc.Am avut noroc ca bateria fiind mai slaba nu reusit sa indoaie si supapele.Am apelat la niste specialisti de la UMMarsa si dupa doua saptamani au reusit sa faca doua axe cu came identice cu cel original in (au facut doua in ideea ca unul sa fie de rezerva).Montat sus, pus la punct distributia si atat;in final dupa multi ani de folosinta masina a ajuns la fier vechi,cu acel ax cu came,motorul functiona, dar a ajuns-o din urma rugina si asta a fost. Editat Februarie 10, 2019 de Vizitator Precizari Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 Motor de golf diesel a avut un unchi pe o 1300. Adaptari in vremuri grele. Fratele sau de la steagu rosu i a facut adaptarile la suporti plus cutia in 5 viteze, adaptare. Faza tare. Vb cu un maistru expert in transmisii, ii face ala ii drege, trimite cutia. Ajunge la destinatie, hop pe masina si iata problema. Masina avea o viteza de mers inainte, 5 de mers inapoi. Inafara de asta potrivea perfect. Jos, trimis iar la BV, a doua oara a mers bine. Masina aia a strabatut europa. In majoritatea locurilor se certa cu vanzatorii si de cateva ori chiar a patit o sa ii toarne benzina. Masina era omologata legal, dar asa e cand ai relatii. Legat de gpl, va rog cautati evolutia pretului pe bursa. Veti vedea ca in ultimul timp a fost f ridicat. As pune link dar sunt pe tel. Noi inca il avem pe cel mai ieftin. Ia vezi la unguri cum e 3.5lei si benzina 5.7. Economia care o faci e de toata jena. Alt aspect remarcat e ca de fiecare data pretul gpl a fost calculat ca rentabilitatea sa fie aceeasi ca un diesel din aceeasi clasa. Cand gpl era 2lei si motorina 4.7 sau acu la 2.7 vs 5.7. Tot acolo iesi la bani. Nu stpun ca e o regula dar coincidenta e cam mare. Asta ca sa nu zic de zonele de monopol. In anumite parti gpl poate varia si cu 20 procente in plus. Dar mai mult nu. Ca probabil apare concurenta. Link spre comentariu
daniels Postat Februarie 10, 2019 Partajează Postat Februarie 10, 2019 @Sharky Una e sa pui un motor pe o caroserie si sa adaptezi pe acolo niste puncte de prindere, alta e sa iei un motor de dacia 1300 si sa-l modifici dizel. Sunt curios ce injectoare folosea in locul bujiilor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum