doru3160 Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) Sasiul de dacia clasica nici vorba sa reziste la vibratiile unui diesel.De la golf am auzit si eu ca se folosea, dar nu motorul, ci cutia.Cu un adaptor cica s-ar fi potrivit la fix. Sunt doar barfele vremii, n-am vazut personal asemenea modificare.In schimb, la Solentza chiar au incercat o ramforsare a sasiului si au montat diesel pe ea. Nu stiu ce motorizare au avut, s-au vandut mai mult in vestul tarii, iar la noi au ajuns cand deja se lamurisera ca sasiul cedeaza.A avut un coleg de servici un junghi din asta si mai mult statea decat mergea.O fi avut ghinion, cine stie.Posibil sa fi fost motorul de 1,9 pe care l-au folosit mai apoi la dacia papuc. Editat Februarie 9, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) https://www.4tuning.ro/istorie-auto/dacii-necunoscute-dacia-1310-tde-din-1983-primul-turbo-diesel-romanesc-28740.html Nu e nici o barfa . Doar necunoastere si emfaza pe masura . In Ploiesti au fost cateva dacii diesel . Cu motor de Golf 1 , ploiestenii mai vechi cunosc numele Vagneti ... regele pieselor auto . Fostul lui magazin exista si astazi ... modificat si renovat . Este Mega Image , de pe bulevardul Republicii Nord . El a avut asa ceva ... usor de inteles , se ducea la Pitesti de doua ori pe saptamana . Masina era cunoscuta in Ploiesti , si dupa nr . de inmatriculare , si dupa elementele de caroserie din plastic , de la daciile pentru raliuri , in scopul usurarii caroseriei . In fine ... Exista si lotul de diesel pentru Brazilia , mentionat in multe referinte . Ca n - au avut toti in curte , sau la scara blocului ... nu inseamna ca n - au existat . Editat Februarie 9, 2019 de gauss Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Acum 1 minut, gauss a spus: Doar necunoastere si emfaza pe masura Asta e, nu toti putem sa le stim pe toate, ca altii... Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) Dar putem sa ne dam cu parerea ... , ca altii etc . Barfele vremii s.a.m.d . Tipic ... mania contrazicerii . Editat Februarie 9, 2019 de gauss Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Da, putem, si e o problema in asta, sau vezi ocazie de scandal cu fiece postare a cuiva? Am precizat ca nu stiu din sursa sigura...era mai bine altfel? De altfel in articolul postat spune ca au fost produse doar 800 bucati care au plecat in Brazilia.De cele ramase in Ploiesti nu spune nimic...or fi tot barfe si alea. Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) Nu . Am fost foarte exact . Nimic legat de scandal . Uite - ti aici postarea : " Sasiul de dacia clasica nici vorba sa reziste la vibratiile unui diesel.De la golf am auzit si eu ca se folosea, dar nu motorul, ci cutia.Cu un adaptor cica s-ar fi potrivit la fix. Sunt doar barfele vremii, n-am vazut personal asemenea modificare.In schimb, la Solentza chiar au incercat o ramforsare a sasiului si au montat diesel pe ea. Nu stiu ce motorizare au avut, s-au vandut mai mult in vestul tarii, iar la noi au ajuns cand deja se lamurisera ca sasiul cedeaza.A avut un coleg de servici un junghi din asta si mai mult statea decat mergea.O fi avut ghinion, cine stie.Posibil sa fi fost motorul de 1,9 pe care l-au folosit mai apoi la dacia papuc. " Unde ai precizat ca nu stii din sursa sigura ? ... De dacia diesel vorbeam . Ti - am spus ca ai o obsesie , si din cauza ei vezi " scandaluri " , care nu exista . La fiecare postare a cuiva ? Chiar asa ? ... Nu - i problema , totul e la vedere . Chiar nu realizezi ? Sincer ... Editat Februarie 9, 2019 de gauss Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 ''Sasiul de dacia clasica nici vorba sa reziste la vibratiile unui diesel''- asta e o afirmatie ferma, preluata de la ingineri care s-au jucat la (fosta) Catedra de Motoare Termice din Iasi, cu sasiul in cauza. ''De la golf am auzit si eu ca se folosea, dar nu motorul, ci cutia.Cu un adaptor cica s-ar fi potrivit la fix. Sunt doar barfele vremii, n-am vazut personal asemenea modificare.''-asta e o informatie doar auzita, deci n-o pot proba, si mi-am facut datoria sa precizez. D-le, ai o problema. Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Sigur , au vazut - o si altii . Dar nu in curtea mea . Link spre comentariu
ex.escu Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Cu riscul de a fi "off topic" ,cateva chestiuni vizavi de masini electrice ,din toamna anului trecut, de la "mama lor",pentru a le compara cu cele clasice, inclusiv diesel: 1.Finisajele nu sunt toate o.k.,proprietarii au fost nevoiti sa duca masina noua (x75) la dealer pentru remediere,au primit un "s" in timpul remedierii. 2.Acceleratia e remarcabila ,comparabila cu cea de la decolarea unui avion de pasageri,atinge 60mile/h sub 3 s. 3.Masina e un calculator pe roti,ai un display clasic cu consumul ,viteza,etc.si altul cu format gen A4 cu harta ,optiunile programate ale masinii,punctele de incarcare, disponibilitatea acestora pe traseul selectat, cate sunt libere, e plina de camere video ,usile(in special cele din spate-aripi) sunt comandate de calculator pentru a nu lovi obiectele/masinile/persoanele,etc. 4.Consumul e in medie de cca.300w/mila,pe display apare un grafic cu consumul in scopul optimizarii stilului de condus. 5.Incarcarea se poate face la domiciliu,au un adaptor cu volumul comparabil cu 4 incarcatoare de laptop ,cam 20mile/h, cerintele impun un circuit,priza separata pentru adaptor ;exista puncte de incarcare proprietare (supercharger) care apar pe display pe traseu, unde incarcarea se face la 200mile/h,precum si puncte de incarcare universale la care incarcarea se face cu un cablu adaptor, disponibile la centre comerciale. 6.Autonomia e de cca.300mile,acumulatorul e garantat cca.8 ani. 7.Zgomotul produs e minim,apare doar cel produs de pneuri. 8.Stabilitatea e f.buna,franarea e f.buna,recuperativa, garda la sol e reglabila, masina e controlata de calculator,uneori acesta trebuie resetat. 9.Sistemul audio e super,ai optiunea de selectare vocala melodiilor de pe net,etc. Automobilul mai are multe optiuni ,dar toate acestea costa,cam mult. Nu sunt inca disponibile pentru public costurile reale legate de infrastructura-punctele de incarcare,reciclarea bateriilor,etc. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) Nu sunt inca disponibile pentru public costurile reale legate de infrastructura-punctele de incarcare,reciclarea bateriilor,etc. de ce oare?la urma,cand tragi linie,(au mai spus-o si altii aici pe forum)sa constat-ti ca distractia asta cu teleguta electrica costa de te rupe..companiile de fapt nu vor reducerea poluarii ,ci doar sa castige bani,exact cum drumul spre iad e pavat cu bune intentii...sincer(nu vreau sa jignesc pe nimeni cu asta)trebuie sa fi cel putin retardat sa crezi ca se vrea reducera poluarii. Totusi ca sa fiu on-topic in portbagaj ,pe langa cele obisnuite,stingator,trusa medicla si alte o sa pun o toporisca si o lopata lineman in caz ca cineva vrea sa atenteze la jucaria mea diesel Editat Februarie 9, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Din toate astea, cel putin pt mine s-ar potrivi manusa (mai putin pretul).Merg majoritatea anului in oras si max 20km in afara si odata pe an fac cca 2000km in concediu. Faceam, acum din ce in ce mai mult imi place sa ajung intr-o locatie (bine studiata inainte) si sa vegetez, sa vad cum creste iarba. Prefer muntele, marea ma oboseste. E firesc sa fie interese financiare in primul rand...cand s-a mai intamplat sa fie aplicata/impusa o solutie doar pt ca asta era benefica omului? Link spre comentariu
ex.escu Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Lopatzica lineman e ideala pentru zapada , gheata si pentru autoaparare (mai ales pentru cei care au facut stagiul militar,pe bune),inca nu e interzisa. 1 Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Automobilul viitorului(viitorul apropiat)eu il vad propulsat tot de motoare termice,dar alimentate cu hidrogen...chestia cu hidrogenul este veche,nu e ceva nou.Tehnologia a avansat suficient incat acum hidrogenul poate fi folosit ca un combustibil clasic,benzina,motorina sau gpl,fara riscuri majore in exploatare. Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Si cum il obtii prin metode nepoluante? Link spre comentariu
daniels Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Acum 4 ore, WINNER 777 a spus: Apropo de dacii cu motor de golf diesel,un fost vecin din Sibiu a reusit sa modifice motorul original al daciei pe benzina in motor diesel.A incarcat chiulasa cu sudura in aluminiu,a rectificat-o pana a iesit dreapta si in locul alternatorului a montat o pompa de injectie in linie antrenata prin curea dintata. Imposibil sa treci de la un motor otto la unul dizel. In primul rand nu s-ar fi aprins motorina din cauza raportului de compresie Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum