informer Postat Februarie 8, 2019 Partajează Postat Februarie 8, 2019 Mai zic ceva si gata ... ce dreq ma oameni buni e de ales asa greu, am luat un VW din 2011 si suntem in 2019 si in anii astia s-au schimbat la el 2 becuri, termostatu` si consumabilele normale (ulei, filtre, o tura de distributie etc.) la 230.000 km... am si valoarea exacta daca intereseaza pe cineva.... cam cat de fiabile ar trebui sa ne asteptam sa fie? Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 8, 2019 Partajează Postat Februarie 8, 2019 Pai da, ca daca mergeai numai ziua, nici alea doua becuri nu le schimbai. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 8, 2019 Partajează Postat Februarie 8, 2019 (editat) Acum 31 minute, doru3160 a spus: E mai simplu de exploatat un electric. Mai usor de controlat. Nu stiu daca si mai fiabil, ca sa faca fata la 500k km.Oare cate baterii va manca pana la rulajul asta? Ma intreb, cand toata lumea de acum care are diesel, si de ce nu, si benzinarii, vor avea un electric in batatura, si cand vor incepe sa cada bateriile, alea cum le vor neutraliza? Va fi poluanta activitatea asta? Cand vor cere toti o incarcare, cine va fi in stare sa-i satisfaca pe toti? Acum si eu mi-as lua un electric, dar ma tem ca peste cativa ani se vor trezi cu o masa mare de electrice, cu o masa si mai mare de probleme care acum nu se vad si atunci vor incepe taxarea lor, pe motiv ca antigravitationalele sunt mai curate in exploatare. Tineti topicul deschis, ne vedem aici peste 30 ani si aflam care a avut dreptate. O sa fie ceva mai usor de intretiunut un automobil electric dar atat si nimic mai mult.O sa aiba taxa de reciclare a acumulatorilor(ca doar nu o sa lucreze centrul de reciclare gratis),o sa fie taxa de poluare in functie de puterea motorului,pai kw aia care alimenteza motorul respectiv sunt produsi din diverse surse care polueaza(daca pentru un bec cu filament s-a facut atata circ cu amprenta de carbon),o sa fie aproape gratis sa exploatezi o masina electrica...de te duci singur sa-ti cumperi o tesla(nu masina,din aia cu coada) si sa-ti dai una cu ea in ....e Editat Februarie 8, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 8, 2019 Partajează Postat Februarie 8, 2019 (editat) Acum 5 minute, WINNER 777 a spus: O sa fie ceva mai usor de intretiunut un automobil electric dar atat si nimic mai mult Eu zic ca e mai mult...nu tu antigel, nu tu ulei, randament bun, ce sa mai vorbim, acum se vad doar avantajele. E exact ce se vede la o femeie, inainte de casatorie. Dupa aia, afli si restul.Unii au noroc, si n-au ce afla, unii nu. Editat Februarie 8, 2019 de doru3160 Link spre comentariu
informer Postat Februarie 8, 2019 Partajează Postat Februarie 8, 2019 1 minute ago, WINNER 777 said: O sa fie ceva mai usor de intretiunut un automobil electric dar atat si nimic mai mult.O sa aiba taxa de reciclare a acumulatorilor(ca doar nu o sa lucreze centrul de reciclare gratis) Io-mi pun sperantele in supercap-uri... daca pe vremuri erai tare sa ai 1mF vad ca acu` poti sa iei la pret de seminte cativa F... ce-i drept la tensiune mica... da` cum ziceam ca evolutia-i exponentiala... Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 8, 2019 Partajează Postat Februarie 8, 2019 Vorba fracezului,om trai si-om vedea ce va mai fi.Daca masina electrica ar avea plafonul plin cu celule fotovoltaice si s-ar incarca stand la soare/lumina parca ar incepe sa ma tenteze un autombil electric...multa energie care teoretic se pierde este in fulger.Prinzi fulgerul,il bagi in supercapacitori si te dai poate vreo 1000km pana la urmatorul fulger! Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 8, 2019 Partajează Postat Februarie 8, 2019 (editat) Nu i deloc exponentiala evolutia bateriilor din pacate. Iar condensatorii sunt iar departe. Prea mari in dimensiuni. Tot chimia e baza. Nu dispare una cu doua dizel, au o piata prea buna. Dar e bine ca au curatat piata de masinile pentru care normele erau optionale. Editat Februarie 8, 2019 de Sharky Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) 9 hours ago, adrian_pic said: Mercedes foloseste pe unele masini motoare renault. Cred ca si motoarele de pe Smart de acum sunt tot motoare renault. La inceput nemtii au fost suspiciosi la fiabilitate, dar dupa cateva teste s-au convins ca motoarele renault sunt fiabile. Nemtilor nu le-a iesit motoare mici la preturi mici si de aceea au batut palma cu renault. Doar pentru ca unul dintre motoarele lor si-a facut in sfarsit treaba (sa nu ne mire daca aflam ca cine stie de unde au cumparat proiectul si nu l-au dezvoltat chiar ei) si l-au si vandut foarte ieftin, nu inseamna ca Renault stie sa faca motoare si toate motoarele lor sunt bune. De fapt in urma defectiunilor raportate la motoare se pare ca Renault ar fi in top 8 cele mai proaste motoare, chiar si VW sta un pic mai bine la capitolul asta, desi nici ei nu se apropie de top-ul motoarelor fara defectiuni unde castiga detasat Honda, Toyota si Mercedes. Editat Februarie 9, 2019 de dany_cta Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Cred ca depinde de generatie si concret de model. Gherle dau toti, nu scapa niciunu. Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) Numai ca unii nu le recunosc . Le lauda si le apara . Si le mai baga si pe gatul detinatorilor de permise auto . Ca toate lucrurile unde omul e " creativ " , e ( mai intai ) o chestiune de bani . Fiind acestia in suma finita , lupta e permanenta ... pentru a detasa cat mai mult din acest intreg . De multe ori se intampla ceva ciudat . " Gherlele " , dupa cum spuneti ... , sant cele mai de succes . Geaba ecologia , specialistii etc . Cand nu se mai consuma , fabricantul isi pune cenusa - n cap etc . Nu ca s - ar cai ... se uita cu coada ochiului peste umar la noile gherle ... trebuie sa fie atragatoare . Si ciclul continua , are propria logica si dinamica . Masinile sant mai usoare , motoarele mai mici , puterile mai mari ... , viata , din ce in ce mai scurta . Ma rog , pareri personale . Sant curios peste 50 de ani ce masini vor fi de epoca , si colectionabile . Nu voi afla ... pot doar sa banui . Cred ca le stiu deja , sant cele care astazi au 50 de ani . De cand clasa mijlocie n - avea 3-4 masini in curte ... , si nu le schimba la 5 ani . Nu intre ele ... , si cand nu petrecea un sfert din viata privind la bord si prin parbriz . Asta este ... , mergem inainte ( cum se spune ) , sau ne imping altii . Editat Februarie 9, 2019 de gauss Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Ai dreptate dar masinile sunt tot mai grele si mai mari. Asa vrea omul. Sa fie maaaaare. Un seria 3 e cat un 5 de pe vremuri sau mai mare. De aceea fac loc seriilor mici care mai demult nu existau. Link spre comentariu
gauss Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Ma rog , e de discutat . Italienii faceau si mici . Pe langa cele mari ... In Romania au fost Fiat 500 , 600 , 850 , 1100 , 1300 , 1500 , etc . Pana la 2500 , 2700 ... Unele importate de stat , altele " aduse " de diversi . Apropo de diesel , unii ( putini ) au avut Dacii cu motor de Golf ... , inainte de '90 , precum si experimentul oficial cu diesel ... , n - a fost pus in practica . Caroseria nu rezista . In fine , amintiri . Din vremea in care uimirea era sanctionata cu expresia " Te uiti ca la masini straine ... " . Link spre comentariu
daniels Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) Acum 11 ore, doru3160 a spus: ... vor avea un electric in batatura, si cand vor incepe sa cada bateriile, alea cum le vor neutraliza? Va fi poluanta activitatea asta? Cand vor cere toti o incarcare, cine va fi in stare sa-i satisfaca pe toti? Aici e schepsisul: bateria nu se respira si nu e purtata de vant, ramane in batatura proprietarului pana vine inspectorul de mediu si ii da o amenda ca nu a reciclat-o (bineinteles pe banii lui) si iti ia numerele pana nu rezolvi problema. Editat Februarie 9, 2019 de daniels Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 Acum 12 minute, daniels a spus: bateria nu se respira si nu e purtata de vant Ba ai s-o respiri si o s-o poarte si vantul...eu ma refeream dupa ce a fost predata la reciclare, ca doar n-o sa faca nimeni colectie de baterii uzate. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 9, 2019 Partajează Postat Februarie 9, 2019 (editat) Acum 9 ore, gauss a spus: Ma rog , e de discutat . Italienii faceau si mici . Pe langa cele mari ... In Romania au fost Fiat 500 , 600 , 850 , 1100 , 1300 , 1500 , etc . Pana la 2500 , 2700 ... Unele importate de stat , altele " aduse " de diversi . Apropo de diesel , unii ( putini ) au avut Dacii cu motor de Golf ... , inainte de '90 , precum si experimentul oficial cu diesel ... , n - a fost pus in practica . Caroseria nu rezista . In fine , amintiri . Din vremea in care uimirea era sanctionata cu expresia " Te uiti ca la masini straine ... " . Apropo de dacii cu motor de golf diesel,un fost vecin din Sibiu a reusit sa modifice motorul original al daciei pe benzina in motor diesel.A incarcat chiulasa cu sudura in aluminiu,a rectificat-o pana a iesit dreapta si in locul alternatorului a montat o pompa de injectie in linie antrenata prin curea dintata.Ce ma surprins si incantat era ca acceleratia avea un raspuns aproape instantaneu,dar din cauza materialelor de calitate indoielnica trebuia cam la 6000km sa schimbe garnitura de chiulasa...era multumit ca ajungea la 90km/ora si consuma 3,5l/100km. Editat Februarie 9, 2019 de Vizitator Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum