daniels Postat Decembrie 6, 2018 Partajează Postat Decembrie 6, 2018 Legat de linia trasa la final. Am citit pe undeva tot despre diesel versus benzina. Spuneau aia, ca un diesel este mai rentabil daca se parcurg mai mult de 40k Km/an. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 6, 2018 Partajează Postat Decembrie 6, 2018 Pai intra pretul de vinzare mai mare si reviziile mai scumpe. Colegul, ma rog, fostul meu coleg, acum doar prieten si`a luat un Logan Diesel, consuma un pic peste jumate la drum intins fata de al meu 1.6l/8V...in oras, sub jumatate. Link spre comentariu
gauss Postat Decembrie 6, 2018 Partajează Postat Decembrie 6, 2018 (editat) Cu toate parerile de pe - aici , piata auto avanseaza dupa cum stie ea ... Si producatorii la fel . Ordinea poate fi inversa . Proaspata ( stirea ce urmeaza in link ) ... sant curios ce nu - i convine unuia sau altuia ... unii le stiu pe toate , inainte sa se intample , in timpul ... si dupa . Asta , asa ... , sa mai treca timpul , ca nu citeste nimeni implicat solutiile de pe - aici , care ar rezolva toate problemele . La modul perfect , o data pentru totdeauna ... , si ireversibil ! https://www.publika.md/surpriza-pe-piata-auto-volkswagen-negociaza-o-alianta-cu-un-alt-mare-constructor_3027566.html Editat Decembrie 6, 2018 de gauss Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 6, 2018 Partajează Postat Decembrie 6, 2018 http://www.thedrive.com/news/25299/volkswagen-says-its-last-internal-combustion-engine-will-debut-in-2026 Ei spun ca se lasa de cercetat in domeniul motoarelor conventionale. Vor fabrica in continuare, dar de la zero cica asta va fi ultima generatie. Restul doar optimizari al modelului existent. Sa vedem ce iese, un motor de legenda, sau unul care nu te duce nici pana la coltul blocului. Sa speram la ce e mai bine! Ion, ce intelegi prin remapare, rechemarea in service pt ca le pune in rand cu normele? Atunci de acord. Eu ma refeream la tot nea gigi care face remap in garajul lui. Aia fii sigur ca nu reomologheaza nimic, doar sa nu dea fum ca sa pici ITP, in rest pun pariu ca e jale ce iese pe teava, dar na, daca nu se vede, nu exista! Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 6, 2018 Partajează Postat Decembrie 6, 2018 Normal, rechemarea in service. Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 8, 2018 Partajează Postat Decembrie 8, 2018 On 12/6/2018 at 11:06 AM, daniels said: Legat de linia trasa la final. Am citit pe undeva tot despre diesel versus benzina. Spuneau aia, ca un diesel este mai rentabil daca se parcurg mai mult de 40k Km/an. Au luat in calcul si faptul ca benzina s-a ieftinit simtitor fata de motorina ? Da, e doar un procent de 10% dar la o medie totala poate sa afecteze. Au luat in calcul si ca posibilitatea sa gasesti motorina mai ieftina este infinit mai mare decat sa gasesti benzina ? Intreb pentru un prieten... Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 8, 2018 Partajează Postat Decembrie 8, 2018 Era vorba ca dupa 40k Km/an diferenta obtinuta prin consumul mai scazut la motoarele diesel compenseaza cheltulelile legate de intrtetinere. Ultima fraza chiar nu o inteleg. In ultimii ani motorina a fost la pret peste benzina. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 .eFraza e simplu de inteles, se traduce printr-o tranzactie care incepe cu, "hai boss sa iti dau niste motorina. e ieftina si e buna, sa moara mama" . Sau soferi care scot consumuri bune in realitate dar nu și pe hartie. Pt cunoscatori. Pretul petrolului variaza si asta nu ai cum sa prevezi. Gândește-te la unguri, cine ar fi stiut ca benzina va ajunge 5.2 lei si gazu 3.6. Iti dai seama cum stau acu cu morcov aia care nu si au amortizat instalatia. Dar si ce fain era la noi cand gazu era 2.2 si benzina 5.8. Mai mare dragu. Link spre comentariu
gauss Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 (editat) https://www.publika.md/soferi-de-ambulanta-prinsi-ca-furau-motorina-sunt-acuzati-de-moartea-pacientilor-_3027573.html http://ziaruldevalcea.ro/2017/02/09/delapidare-la-cfr-in-valcea-au-furat-mii-de-litri-de-motorina-din-locomotive-zeci-de-angajati-trimisi-in-judecata/ Si mai sant ... nu e de ieri , de azi ... Si nu va dispare ... P.S. - statul ( oriunde si oricare ar fi ... ) are grija sa nu fie ieftin carburantul auto . Din multe motive ... se poate dezvolta ! Editat Decembrie 9, 2018 de gauss Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 (editat) 10 hours ago, Sharky said: .eFraza e simplu de inteles, se traduce printr-o tranzactie care incepe cu, "hai boss sa iti dau niste motorina. e ieftina si e buna, sa moara mama" . Sau soferi care scot consumuri bune in realitate dar nu și pe hartie. Pt cunoscatori. S-au terminat de mult frazele alea de inceput. Acum e cam invers: "hai boss, n-ai niste carburant ?", in cazul in care nu stiai, "aia neagra" chiar putem sa o consideram aurul negru, se vinde mai bine ca painea calda, in nici un caz nu trag ei de tine sa ti-o dea, tu tragi de ei sa iti dea si tie putina... Masini diesel cu rezervoare goale sunt peste tot. Asa banuiesc eu, n-as avea de unde sa stiu. Acum multi ani, cand mergea treaba, chiar erau faze de genul "de ce naiba iti iei masina diesel daca alimentezi la pompa ??", tractoare, camioane, locomotive si vapoare erau peste tot prin jur. Editat Decembrie 9, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 (editat) De la un anumit nivel parca nu iti vine sa te ocupi cu dinastea. Furtul e tot furt, ca si nea maistrul care fura tot ce apuca la fabrica, ai bani iti cumperi ce vrei. Romania pitoreasca. O familie din Sighet, sotul era plecat in Anglia, invartea de volan pe tir. Parc auto cu zeci de camioane, pompe de motorina, bagai cartela si bagai in rezervor, te duceai intreaba ta, nu te intreba nimeni nimic. Il mai intreaba unu, nene dapoi in stilul ala poti fura la motorina... "El, ok, o fur si ce fac cu ea? Si in rest imi risc eu salariu pt alea 30-40 lire care le pot fura? Nu mai bine imi vad de treaba ca oricum pe langa salariu cu ore suplimentare motorina aia care o pot fura e nimic." LA Arad se fura de la cfr in stil mare, era un om gard in gard cu un depou. Tras teava pe sub gard, smecherie mare. Dar erau alte vremuri. Combustibil rationalizat. Putini aveau pe vremea aia diesel, dar chiar si asa, daca se paote fura de ce nu... Editat Decembrie 9, 2018 de Sharky Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 Dieselul consuma mult pana ajunge la temperatura. Deci clar, pe distanta lunga este mai rentabil. Benzina in oras, teoretic. Pentru ca eu nu inteleg cum pana mea un logan de 1.4 mpi 2009 cu 40k km , consuma peste 10. Mers mixt, fara sarit de 110 , consuma 8. Fac acelasi drum, zi de zi, 30% urban, restul pe DN. Tigaia de 1.4 mpi nu scade sub 8, avand in vedere ca nu trec de 110, tigaia de 508 , mai grea cu 500 de kg, nu sare de 7 avand in vedere ca nu trec de 200. Concluzia o trageti voi. Avand in vedere ca masinile sunt fabricate la 1 an distanta. Si pe langa asta, diferenta dintre ele, este siguranta nene. Loganul este o conserva. Are MCV 1280 de kg de 1.5 dci , iar g5 are 1490 ? Nu va da de gandit ? Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 (editat) Teoretic cu ambele nu treci de 200 :). Dar e o gluma, intelegem ce vrei sa spui. Asa e benzina. De cauti una mai noua cu VVT si alte tehnologii de imbunatatire a randamentului in mod sigur iesi sub 8. Solutia, gaaaz, dar sa se mai ieftineasca Altfel bucura-te ca ai luat masina ieftin si merge. in 40k nu ai pierdut chiar atati bani si nici nu stai cu stres ca poate pica piese scumpe. ASta e. ORicum rugina cred ca e principalul inamic in viitorul apropiat. Editat Decembrie 9, 2018 de Sharky Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 Da. VVT-ul sau vti ( pe 207 si 308), sunt un dezastru in materie de intretinere. Nu treci de 200 , in viata de zi cu zi, dar am fortat tigaia prin DE pana la 218 si nu comenteaza. Pt aia poti sa ai si honda cu V-tec , dar tot o saracie de masina ramane in materie de fiabilitate, pt. omul normal. La naveta de 40 km pe zi, nu merita benzina, clar. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 9, 2018 Partajează Postat Decembrie 9, 2018 (editat) Eu vb in general, pe honda merge bine. Am scos 8.5% pe gaz la pompa Cluj-SB si inapoi, plus ceva pe acolo prin zona, DAR am alergat-o destul de bine. El avea media mare in jur de 7 cand era pe benzina, cand iesea si din oras, apoi pe gaz, nu sta el sa faca calcule. Masina e a unui vecin, preiten bun, sare de 200k imediat de la 120 are pe ea gaz. Am ajustat tachetii, dar nu prea am avut ce ajusta, erau relativ ok. Are sens sa scriu cati bani a pus deoparte cu instalatia? De tras trage oricum, 140cai la 1.2 tone, nu poti sa zici ca te plangi ca nu se duce. Control cu sonda wideband, reglajul e floare la ureche, iar peste 5k trece automat pe benzina si ai puterea maxima. Editat Decembrie 9, 2018 de Sharky Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum