Sharky Postat Decembrie 1, 2018 Partajează Postat Decembrie 1, 2018 Pai tu nu stii ce taxe isi baga unu altuia mai nou? Cine stie ce mai fac sa ii mai arda. Da i naibii de corporatisti. Ca nu e vfeunu mai grozav. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 1, 2018 Partajează Postat Decembrie 1, 2018 La ritmul in care se produce, piata a ajuns aproape de saturatie.Nu se mai vinde ca inainte, cand estul era infometat de masini. S-a umplut si asta, cat cu rable, cat cu masini noi, cam asta a fost. Acum trebuie sa gaseasca motive sa scoata fortat masini de pe piata, ca sa poata vinde mai departe. Au gasit petarda asta cu dieselul. Sunt sigur ca nu va fi suficient. Sa vedem ce vor mai scorni. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 2, 2018 Partajează Postat Decembrie 2, 2018 (editat) E chiar aiurea sa privesti doar din punctul tau de vedere. Ajungi sa semeni cu her dorelizer, care el crede ca ajm ul sau e cel mai grozav. Lumea vrea sa scoata trocile de pe strada pt poluare aglomeratie. Am mai scris de n ori. Cei care schimba masina o fac ca au bani. Cine umbla cu masini vechi nu conteaza dpdv economic. Dar cat timp sunt rable ieftine e aiurea sa permiti sa aglomerezi un oras cu ele. Si mie mi ar fi simplu sa imi arunc gunoiul pe geam. Stau la etaj, nu ma deranjează. Dar niste legi ma opresc sa fac asta. Asta daca vrei un oras mai bun. Acu 50 ani nu se putea. Acu se poate. Statisticile spun ca mai multi oameni mor de poluare decat in accidente. Dar pe alea nu le credem ca is manipulate de agenturi si de soros. Editat Decembrie 2, 2018 de Sharky Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 https://www.greencarcongress.com/2018/05/20180508-mbnox.html https://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/breakthrough-new-bosch-diesel-technology-provides-solution-to-nox-problem-155524.html Raspunsul e clar, dieselul asa cum il stim, dispare din fabricatie. Sa vedem cat de fiabile vor fi astea noi. Avem exemple bune, avem exemple rele. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Domnule, cind vorbim despre Diesel vorbim despre ciclul Diesel si motoare facute pe acest principiu. Astea nu vor dispare usor, avantajul lor incontestabil este randamentul. Bineinteles apar noi accesorii pentru a reduce poluarea, asta este evolutia, interesant este ce aduce, la inceput si motorizarile turbo au adus un salt brusc de putere, injectia directa la fel insa cresterea puterii litrice a condus in mod direct la cresterea compusilor de azot datorita arderilor la temperaturi ridicata, la fel si emisii de microparticule, nu fumul ala cunoscut al Stalinet-ului, injectia directa, aia si la Otto. Imi place lupta celor de la Bosch pentru un mediu curat, totusi cind au livrat acele magarii de softuri de recunoastere a ciclului de test atunci a fost OK? Editat Decembrie 3, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 La 01.12.2018 la 19:56, Sharky a spus: E chiar aiurea sa privesti doar din punctul tau de vedere. Ajungi sa semeni cu her dorelizer, care el crede ca ajm ul sau e cel mai grozav. Vorbesti pe nas...in primul rand nu m-ai nimerit cu ajm-ul.Incearca sa te exprimi la subiect. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Clientul cere, fabrica executa. Nu e ilegal sa faci soft. Ilegal e sa il folosesti ca sa inseli! O fabrica de arme cu actele in regula nu stie daca pistolul lor ajunge la un politist sau la un talhar. Dorule. E perfect corect ce am scris si e la subiect tot postul meu. Daca scoti din context o fraza nu inseamna ca ai dreptate. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Domnule, totusi dupa dumneavoastra cam care ar fi putut fi utilitatea unui astfel de soft? Testarea bunei credinte a producatorilor auto? vigilenta americanilor?? Editat Decembrie 3, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Acum 24 minute, Sharky a spus: Dorule. E perfect corect ce am scris si e la subiect tot postul meu. Daca scoti din context o fraza nu inseamna ca ai dreptate. Nici nu tin sa am dreptate...imi exprim parerea si mi-o mentin, chiar daca nu coincide cu a ta sau a altora. Ce, tu exprimi sau ai pretentia ca exprimi altceva decat propriul punct de vedere? Treaba asta cu dieselul prea a aparut brusc si deodata ca sa fie asa cum pretind ei. E pur comerciala, pt ca pana acum un an n-au avut nici o problema cu poluarea, cu stratul de ozon si cu faptul ca inspiram noxe.Mergeau vanzarile in draci, si le convenea. Acum nu le mai merge, si trebuie sa inventeze motive ca sa scoata din piata masini care altfel nu au nimic, si pot merge inca mult de acum incolo. Si da, nu ma refer la cazaturile cu fum de 2m in spate. Ma refer la masinile care sunt in stare sa ia ITP-ul pe bune. Vrei sa faci ordine? Foarte bine, inaspreste conditiile de trecere prin ITP si atunci se va vedea care trece si care nu. Ori acum se mai baga o taxa pe care o platesc toti gradual, functie de vechime si nu de poluare (ce convenabil) si cu asta am rezolvat problema cazanelor. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Mai este inca ceva, poluarea este direct proportionala cu numarul de Km parcursi sau mai direct spus, consumul de combustibil o dicteaza. Au tot bagat la taxe in pretul combustibilului si tot nu le ajunge! Acuma vor alti bani, alte masini sa se invirta artificial roata! De ce gaia sa produci aiurea daca ai ceva ce merge in norme, doar sa`i imbogatesti pe unii! 2 Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Bosch face sistemul de injectie, tot softul ala, uC si alte anexe. Nu e vorba de o cutiuta care o pui separat. Sunt niste linii de cod, in rest sistemul tot ala e. Asa cum nu poti sa spui ca energia nucleara e naspa ca niste nebuni pusca bombe in timp ce poporul lor moare de foame. Doru, nu inteleg, vanzarile merg in continuare! Si le mergeau chiar bine fara norme si atatea controale. Normele euro nu au cu nimic in comun cu vanzarea, din contra, ele incurca! Cui ii convina sa puna dpf pe logan? Ar fi mai bine fara si cu 300E mai ieftina! Ce sa fie aiurea? Ca ii intereseaza de poluare? Nu e nimic brusc, poate tu ai aflat de asta, dar in Germania s-au impartit stickere de diverse culori cu ~10 ani in urma! In centru n-ai ce cauta decat cu sticker verde. Nu e nimic nou! Asta e pasul 2. Tehnologia a evoluat, au ridicat stacheta. Altfel se vindeau in continuare 1 9 te de i. Un tdi vechi pe vremea aia tot scump era, cat unu de acum nou! Scandalul e naspa pt ca a fost vorba de inselaciune. S-au fentat niste teste de omologare. Crezi ca acolo e ca si aici ca furi milioane de la stat si aia se fac ca ploua? Tu daca ai cumpara carne de vita si in schimb primesti carne de cal, nu te-ai enerva? Lumea cumpara masini si va cumpara in continuare. Chiar daca in Romania media e de 13-15ani vechime. Am mai scris asta pe paginile anterioare. Vezi ce varsta are parcul auto in De, vezi cate masini sunt si fa calculele. Da-ti seama cate masini noi se cumpara acolo si se tot cumparau. Crezi ca erau obligati de cineva sa schimbe masina? O faceau si inainte de scandal, o fac si acum, o vor face in continuare. De asta spun, incearca sa te pui si in locul lor, nu privi lucrurile doar din punctul tau de vedere. Mai ales ca nu participi in schema de cumparare a masinilor noi. Unii au bani de ele. De ce sa umble cu vechituri? Pe lumea aialalta nu s-a dus nimeni cu banii dupa el! Crezi ca pe mine nu ma doare ca daca baga taxe imense raman fara mertzan, masina care le da clasa multor masini noi din gama 15-20k? Dar nu ma apuc ca si colegu gigilezer sa aberez ca mertzanu meu e cel mai tare, astea mai noi "e naspa" pt ca nu imi permit sa sparg banii pe un mertzan nou. Aici nu pot sa fiu ipocrit sa nu recunosc ca una e masina noua, alta e SH. Ca sa o faci ca noua versi o groaza de bani si timp in ea ca sa nu zic de frustrari cand nu iese cum vrei. Aici toata lumea tace chitic, zice ca masina lui e ca noua desi lista de defecte/semne de batranete nu ii incape pe o pagina. Ei nu spun ca telescoapele nu mai sunt demult ca unele noi, chiar daca mai merg, tapitarie nu mai e nici ea ca in prima zi, la fel si alte consumabile care nu scapa neafectate de trecerea timpului. In general fericiti sunt cei saraci cu duhul, cu cat esti mai habarnist cu atat nu stii cat de departe esti de masina noua. Deci undeva toate se leaga. Editat Decembrie 3, 2018 de Sharky Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Acum 57 minute, Sharky a spus: Vezi ce varsta are parcul auto in De, vezi cate masini sunt si fa calculele. Da-ti seama cate masini noi se cumpara acolo si se tot cumparau. Crezi ca erau obligati de cineva sa schimbe masina? O faceau si inainte de scandal, o fac si acum, o vor face in continuare. Vezi ce venituri au aia in comparatie cu noi si pe urma trage un egal...o sa-ti dea cu virgula. Ai impresia ca romanul din placere cumpara tigai din vest? Daca ar avea putere de cumparare, in mod sigur ai avea cam aceeasi situatie si la noi. Acum 58 minute, Sharky a spus: Aici toata lumea tace chitic, zice ca masina lui e ca noua desi lista de defecte/semne de batranete nu ii incape pe o pagina. Si daca mai incape uneori, ai curaj sa tii un pariu pe tema asta? Nu toti care au masini mai vechi de 5 ani, au si masini cu probleme. Cifra de vanzari scade constant, piata este suprasaturata, se manifesta ceea ce noi stim de supraproductie.Se produce mai mult decat se cumpara.Asta-i baiul.Si pe cale de consecinta, anumite segmente trebuiesc eliminate de pe piata.Daca ti-ar spune franc in fata cum sta treaba, ar iesi cu scandal. Asa iti baga placa cu poluarea, salvarea balenelor, si toata lumea sta linistita. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) 1 oră în urmă, doru3160 a spus: Vezi ce venituri au aia in comparatie cu noi si pe urma trage un egal...o sa-ti dea cu virgula. Ai impresia ca romanul din placere cumpara tigai din vest? Daca ar avea putere de cumparare, in mod sigur ai avea cam aceeasi situatie si la noi. Nu inteleg de ce ma contrazici de dragul contrazicerii. Ti-am explicat clar de ce se cumpara masini, si cum nu are legatura cu poluarea si normele. DAca vrei dezbatem ipoteza asta, dar nu te mai da gica contra fara argumente relevante. Ma bucur ca esti de acord ca neamtul cumpara ca vrea si isi permite. Pasul 2 e sa accepti ca ei au cumparat si inaintea scandalului dieselgate si isi vor cumpara in continuare masini noi. Asadar aceste legi/restrictii nu sunt ca sa incurajeze omul sa cumpere ca ei oricum au deja cui vinde! Restrictia e ca industria sa fabrice masini mai putin poluante. Doar trebui sa privesti faptele, e chiar simplu. Iar ce se va baga la noi va fi doar sa limiteze importul de masini poluante, ca si cu taxele vechi alternative aveai destule. Diesel E5 se gaseste la 4mii E. Cat ai vrea sa fie, gratis? Legat de partea a doua. Am scris clar, cu cat stii mai putine despre masini cu atat o vezi cu ochi mai buni si mai tanara. Ai vopsea ca pe una noua? Ai admisia curata? Tapiteria iti arata ca in prima zi? Daca arunci un strop de apa pe o zona textila, se uda si atat? Sau iese mizeria din adancuri? Doar niste simple intrebari dintr-o lista interminabila. ASta e diferenta intre o masina noua si una SH. Ca sa le rezolvi pe toate ajungi la niste scoruri fantastice si multe ore de munca. Nou inseamna nou, nu ca a pornit la -15C acu pe frigurile astea si ca frana inca mai prinde. Vorbim de 2 lucruri diferite. Unul e ce vrea neamtul cand isi ia masina noua si alta ce vrea cumparatorul de SH. Nu inseamna ca unul e mai grozav ca altul, sunt doua lucruri diferite. Prin asta am spus ca as fi ipocrit sa spun ca mertzanul meu e ca unul nou. Calea e lunga pana acolo. Nu stiu cum te-ai vazut vizat in ceea ce spun eu despre mine. Daca ti se pare ca tonul meu e pe nas, asta e, va trebui sa il suporti. Asa cum te suport si eu cand ignori faptele si o tii cu mine gica contra. Pariu, sigur. Dar va trebui sa demonstrezi ca e ca noua sau ca o poti face cu o suma insignifianta la starea de nou. Nu ca "merge si asa". Ai faruri matuite sau lovite de pietricele, le vreau sa straluceasca precum unele noi. Si asa mai departe! Aia e diferenta intre nou si un SH fara probleme. Si diferenta aia e TARE scumpa! ASadar nu se compara nou cu vechi, DECAT daca ai un buget fix si vrei sa vezi ce bagi in suma aia! Un fel de logan nou vs masina SH in aceeasi bani. Editat Decembrie 3, 2018 de Sharky Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Sint de acord cu catalogarea a ceea ce înseamnă "ca nou" din ceea ce spune @Sharky mai sus dar sint si sigur ca unul dintre motivele scandalului diesel îl constituie și necesitatea de a creste nr mașinilor noi vindute. Ps: am zis unul dintre motivele pt ca problema ar putea sa fie mult mai complexa: ex. motoarele diesel accepta și combustibili alternativi - > creșterea cererii de petrol; sau nevoia de a returna agriculturii alimentare suprafețele ocupate de culturile pt combustibilii alternativi din cauza necesității creșterii producției alimentare.... etc. Se poate fabula mult pe tema asta ca și pe multe alte motive posibile. Editat Decembrie 3, 2018 de sesebe Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 1 oră în urmă, Sharky a spus: Ma bucur ca esti de acord ca neamtul cumpara ca vrea si isi permite. Pasul 2 e sa accepti ca ei au cumparat si inaintea scandalului dieselgate si isi vor cumpara in continuare masini noi. Incerc sa-ti spun ca si piata lor e saturata, dar vad ca nu suporti discutiile cu cei care nu impartasesc 100% cele spuse de tine, asa ca monolog placut. Nu te mai deranjez. Timpul iti va demonstra ca si neamtul s-a cam saturat de cumparat masini...si nu numai el. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum