Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Merita sa cumperi Diesel?


Vizitator

Postări Recomandate

Motoru in sine nu e rau, e un fel de strictul necesar, merge ok, e ieftin, dar nu te da pe spate. E nasol ca are nevoie de distributie facuta cam des, in rest totul e f ieftin, daca nimeresti unu bun, sau evident il iei de nou.

Vezi postarile lui Herr nu-stiu-cum cu ajm, atata a inceput sa il laude ca am crezut si eu sa cred ca am vreu racheta in batatura.

 

Dupa cum zice colegu Dani, si am scris si eu,  "1 9 te de i" sau "1 9 te de i awx chip + e ge re off" sunt o categoria aparte. Nimic nu e mai tare ca masina lor, ei le stiu pe toate, fac in trafic pe orcine, merg sportiv iarna in oras si le consuma maxim 5%.

Un fel de manelisti auto. Iaia care ambaleaza motorul in parcari sau le suna BOV-ul, lasa dare de fum pe jos, fac liniute cu dricuri B5, au arcurile taiate sau schimbate sa stea masina pe burta, obligatoriu folie pe toate geamurile etc etc.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Mai erau si aia cu dacia 1300 facute sorcove care "rupeau soseaua" dar cand ii intrebai cat e 0-100 la ei, nu stiau sa iti raspunda ca masina aia prindea 100 la ora doar o singura data, aruncata de pe vre-un pod inalt in cadere libera. Dar au trecut.

O sa treaca si astia cu "19 te de i"-ul.

Link spre comentariu

Ca parere personala topicul acesta nu ar fi existat fara scandalul "Dieselgate'....atenueaza vina celor de la vw si da vina pe motorul Diesel care e poluant...cine stie, poate peste cativa ani vor apare noi motoare Diesel chiar de la vw care vor fi mai putin poluante...

Constructiv,ar fi interesante cateva pareri vizavi de modul in care se comporta injectoarele,motoarele euro2,3,4, cand combustibilul e euro 5,modalitati verificate de a reduce poluarea, de a imbunatati randamentul motoarelor diesel euro 2,3,4, indiferent de unde ar fi,vag,renault etc.

P.S.Motoarele de Dacia 1300 ,echipate cu elemente de calitate( camasi cilindru de calitate,ansamblu piston, biela echilibrate, segmenti de calitate,arbore cotit din fgn,realizat corespunzator,ulei bun,eventual cu aditiv MoS2,carburator bine reglat,eventual cu mici "jonglerii" pentru uniformizarea amestecului ,aprindere electronica ,eventual cu reglaj ,functionau foarte bine...

Editat de ex.escu
Link spre comentariu
Acum 11 ore, Sharky a spus:

Motoru in sine nu e rau, e un fel de strictul necesar, merge ok, e ieftin, dar nu te da pe spate. E nasol ca are nevoie de distributie facuta cam des, in rest totul e f ieftin, daca nimeresti unu bun, sau evident il iei de nou.

Vezi postarile lui Herr nu-stiu-cum cu ajm, atata a inceput sa il laude ca am crezut si eu sa cred ca am vreu racheta in batatura.

 

Dupa cum zice colegu Dani, si am scris si eu,  "1 9 te de i" sau "1 9 te de i awx chip + e ge re off" sunt o categoria aparte. Nimic nu e mai tare ca masina lor, ei le stiu pe toate, fac in trafic pe orcine, merg sportiv iarna in oras si le consuma maxim 5%.

Un fel de manelisti auto. Iaia care ambaleaza motorul in parcari sau le suna BOV-ul, lasa dare de fum pe jos, fac liniute cu dricuri B5, au arcurile taiate sau schimbate sa stea masina pe burta, obligatoriu folie pe toate geamurile etc etc.

Eu am un BKC, 1.9 Pd, de la 105 adus la 141. Acceleratie mai violenta ca la asta , rar am vazut.

Da senzatia de viteza, mult mai ok ca Audi.

Ca idee , trage din ture mai putine. Te cam minunezi ce poate.

Dar tot un kkt de pd este. Are noroc cu consoarta. Ca altfel, nu mai exista de mult in familie.

Link spre comentariu
3 hours ago, Herr Gigelaizer said:

Bineinteles ca cea mai mare parte a acestui parc auto va fi relocat in tari cu "viteza de esalon 2" si apoi cu siguranta urmeaza mutarea nr. 2: se taie gazu' la piese de schimb. fortand astfel utilizatorul sa cumpere o troaca noua.

Realocarea nu se face impotriva vointei acelor tari. Dimpotriva, cetatenii acelor tari isi freaca mainile de fericire!

Link spre comentariu

Si daca interzici dieselul in oras ce afacere ai facut? O sa fie mai curat aerul din oras? Ma indoiesc! A ajuns norul radioactiv de la Fukushima in Europa! Oare oxizii de azot nu ajung de la centura orasului pana in centru? Am vazut ca cei de la Mercedes au facut un model, ceva gen suv, cu injectie de uree in evacuare, ca la tiruri....AdBlue se cheama substanta si are rolul de a converti oxizii de azot in azot si apa sau cam asa ceva. Asa ca dieselul, din punctul meu de vedere, e departe de a disparea.

 Daca chiar se vrea reducerea poluarii de ce nu se foloseste la maxim transportul feroviar pentru transportul marfurilor? Ca asta e electric! Daca vrei sa incurajezi lumea sa calatoreasca cu vehicule electrice, decat sa le dai subventie 10000 de euro la achizitia unei masini electrice, nu mai bine la dai ceva reducere la biletul de tren? Ca n-ar mai fi atatea microbuze si autocare diesel pe sosele sau in orase! Da fie vorba intre noi, nici electric nu inseamna eco atat vreme cat energia vine de la Termocentrala de la Turceni, de exemplu. De fapt nu se vrea nici o reducere a poluarii. Totul e despre bani si maximizarea profiturilor. Sanatatea populatiei e pe ultimul loc! I 

Link spre comentariu

Are sora-mea Audi A4 cu adblue. Nimic nou.

Dar sunt de acord ca totul este pentru a face cineva niste bani in plus.

Eu fac naveta zilnic Alba Iulia - Cugir.

Trenul a iesit din ecuatie. Se merge cu autocarul, diesel, logic.

Dar aici apare problema. Se merge cu autocarul, pentru ca dureaza mai putin, si costa mult mai putin. Cu mult.

Nu se vrea, nu ca nu se poate.

Link spre comentariu
1 hour ago, TESSLA said:

 Am vazut ca cei de la Mercedes au facut un model, ceva gen suv, cu injectie de uree in evacuare, ca la tiruri....AdBlue se cheama substanta si are rolul de a converti oxizii de azot in azot si apa sau cam asa ceva. Asa ca dieselul, din punctul meu de vedere, e departe de a disparea.

De acum 4 ani se foloseste masiv AdBlue:

https://www.promotor.ro/masini-noi/news/din-2014-alimentarea-unor-motoare-diesel-euro-6-va-costa-mai-mult-10869273

el fiind mult mai vechi:

http://www4.total.fr/AMO/Liban/PDF/TOTAL ADBLUE ENG.pdf 

Apare jos August 2010

 

P.S. De vreo 2 ani tirurile romanesti si poloneze foloseau un dispozitiv ca sa "sunteze" AdBlue-ul si au incasat ceva amenzi. Cred ca si acum nu s-au cumintit (la o cursa ies bani frumosi daca il fentezi). 

Link spre comentariu

Si grupul Vag a fentat la greu la adblue, nu doar romanii.


Vedeti oameni buni ce am cu AJM? Mai bine zis mentalitatea de acest gen. Compari AJM-ul cu un motor nou prost si spui ca AJM-ul tau e cel mai grozav "care este" in lumea asta.
Compara-l cu motoare bune si apoi sa vedem ce mai ai de zis. Nici macar cu cdi-urile om646 de la mercedes nu se pot compara. motoare vechi de mai bine de 15 ani.
Sau cele PSA care sunt aproape la fel de fiabile, in rest net superioare. Plus multe altele.

Daca tot vb de PD hai sa vb si de cele care manca axele cu came, nu doar de variantele bune!


Inca o data manelism de prost gust, marca 1 9 te de i.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Vazui la TV ca prin Germania au testat un tren propulsat de un motor cu hidrogen, care costa nu-stiu-cate sute de mii de euro.

Or, hidrogenul il produci prin electroliza apei, deci consumi curent. Hidrogen pe care trebuie sa-l stochezi destul de laborios (are molecula mica si scapa pe oriunde).

Nu e mai simplu sa electrifici calea ferata ?

Link spre comentariu

Discutia asta e mai sterila decat Viorel Lis. 

 

Iar Sharky parca isi ia lumina de la Mercedes. Cred ca ai batut nicovala suficient pe subiectul cdi vs ajm vs orice alt tractor. 

 

toate put 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări